hahaha, inmiddels zie ik er alweer heel anders uit. Erg kort zwart haar. Ik ben er achter gekomen dat van lang blond naar kort veel sneller gaat dan andersom Buik? zeg maar rustig pens ben al 9 kilo bijgekomen...
Zo dat wordt een flinkerd dan Ik ben ook zo lekker verandelijk met mn haar hoor. Ben ook van lang naar kort gegaan. Moet eigenlijk ook naar de kapper, maar zit nu in mn "spijt dat ik het heb afgeknipt" dip
Haha zeker leuk al die dezelfde banners! haha zijn er zoveel soorten en toch kiezen we allemaal dezelfde Wat heerlijk Kiki om je Houdini te hebben gezien! heb je zelf al een idee wat het is/word? Over Marijn http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 08#1929208
)Mikie zijn ogen zijn goed gekeurd, het ontzettend verwijden van zijn pupillen was juist volkomen normaal, dus de angst van mijn huisarts was onterecht! Maar je schrikt er wel van! Bij kinderen zijn de spieren in de ogen nog zoo soepel dat zij dit juist nog kunnen zo moest ik het bekijken, de oogarts vond het juist prachtig om te zien en zei dat het vroeger een schoonheidsideaal was om een zo groot mogelijke pupil te hebben Nou het zal wel dacht ik, maar hoe zat het dan met de last die Mike ervan heeft, want door die grote pupillen heeft hij erge last van fel licht. daar was maar 1 oplossing voor volgens hem: een zonnebril 8) ! Nou ja zijn oogjs zijn gelukkig verder gezond en zijn medicijnen zijn verder ook goed dan! Mike zijn oogsterkte is niet verder achteruit gegaan, dus dat was wel fijn! Zorro onze kat (zal de woordspeling hier op dit vruchtbare forum niet weer overnemen van Silvie ) Is weer thuis, gisteravond heb ik haar weer opgehaald en ze heeft nu een beste ritssluiting van zo,n 15cm ongeveer op haar buik! Het sneue is dat ze een kap om mot en niet naar buiten mag, daar wordt ze echt haast depressief van! Arm beestje. Ben je bijna 13 jaar en dan gaan ze je nog even zo toetakelen. Over 10 dagen mogen haar hechtingen eruit! @Kiki ben wel erg benieuwd naar je nieuwe kapsel, klinkt wel leuk, maar wil eigenlijk nu wel zien (en dan ook meteen van je buik )
Wat fijn dat alles goed is met Mike z'n ogen. Een hele geruststelling. Aaah en je arme kat.. Oh die kap is zo zielig he.. Ze lopen overal tegenaan en willen hem maar af hebben. Vanavond ga ik wokken met 2 vriendinnen. Gezelli Jullie nog plannen? Iedereen een heel fijn weekend!
Wij krijgen verjaardagsvisite voor Mike van mijn ouders en mijn zussen en mijn nichtje. Mike is woensdag jarig en wordt alweer 7 jaar dan! Woensdag viert hij het met zijn klasgenootjes en vriendjes/vriendinnetje en volgend weekend komen er nog meer! Vanavond gaan we Mike eerst weer halen die heeft 2 nachtjes gelogeerd bij opa en oma!
Nog geen foto van mezelf, maar ik heb mijn coupe laten inspireren door de middelste dame van de foto. Echte foto volgt nog, effies geduld dus Groet van Kiki
iris gaat morgen voor het eerst naar de peuter. spannend, tis nog wel wat vroeg, maar iris gaat het er zeker naar haar zin krijgen.
Wrm is het vroeg? Als jij het idee heb dat ze er aan toe is, prima toch? (@Djara -> ging trouwens lekker he die fonts met MSN?)
nou, zoals ik het al verwachtte... we komen binnen, iris racet naar de glijbaan en zegt; doe mama.... ik kon dus wel weer gaan. even nog samen glijden, dikke kus en ik moest weer weg. en daar zit ik nu.... remi en alleen met mijn laptopje op de bank.
Jaaaa, zie je wel, en nu wordt het tijd om ens serieus over een 2e na te denken (oeps, nooit gedacht dat ik er over zou beginnen ) Super toch, dat je al meteen uit beeld bent. Er zijn genoeg kids die blijven blêren en piepen tot je buiten gehoorsafstand bent... Maar ik ken het gevoel wel een beetje, Ilse naar school en als ik dan naar de sportschool ga, dan gaat Leo daar in de opvang. Er kan bijna niet eens een kus meer af, nee meteen de hoek van het speelgoed induiken. Iemand zei ooit tegen me: wacht maar tot ze gaan lopen, stukje bij beetje wordt je overbodig. Die persoon heeft nog gelijk ook. Taalupdate: Leo zegt nog steeds geen Mem, maar de eerste zien van meer dan 3 woorden is een feit: Neej neej neej neej neej neej... Groetjes van Kiki
Wat jammer dat Leo nog niet mem roept! wat voor woordjes zegt hij dan wel behalve nee? Djara wat leuk dat ze de psz leuk vond! Ewout staat ook ingeschreven! Ewout kletst de oren van mijn hoofd af hier, heel erg leuk. Hij kan eigenlijk alle woordjes al zeggen, en ook lange woorden zoals vuilnisbak en stofzuiger. En hij kan ineens zoveel, hij begrijpt ook alles wat je zegt heb ik het idee. Echt genieten deze leeftijd! Al begint het peuter puberen nu ook wel haha. Met Marijn gaat het beter zijn medicijnen slaan aan hebben we het idee, hij krijgt tegen het zuur iets en tegen maag kramp. We moeten de 30e naar de KA.
Britt is doodziek. Echt 40 graden koorts en na een zetpilletje heeft ze nog 39,3. Alleen maar op de bank liggen en tv kijken .. en das nou net niets voor Britt, die kijkt nooit tv omdat ze daar dus echt geen geduld en tijd voor heeft.