Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mouschy: Marijn is net al zo'n kanjer als Ewout! Mooie foto's

Silvie: hopelijk gaat het vlug wat beter met je meid en zakt de koorts gauw. Dikke knuffel!

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Het zit Britt ook niet mee he... Beterschap!

bedankt voor de leuke reacties op de foto's ;)

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wat een knappe mannetjes heb je ook meid.

Britt is weer helemaal opgeknapt, was een 1 dags ziekte geloof ik.

Liggen jullie kids al in een groot bed?
    Zitten nl te denken om bij britt dr spijltjes eruit te gaan halen. Ze heeft nl een junior ledikant wat dus een peuterbed is als de spijltjes eruit zijn.

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Silvie, ik heb er ook al zitten aan denken om Serjenka in het 'grote' bed te laten slapen. Maar ik blijf wat twijfelen. Zolang ze nog in het ledikantje wil, weet ik eigenlijk niet waarom ik haar bedje zou gaan ombouwen. Maar langs de andere kant, vind ik het ook wel weer leuk.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja mij lijkt het ook zo leuk.. haha ..
    Mss moeten we meer naar de kindjes kijken ipv naar onszelf .. :)

6. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb gezegd; zodra Lynn haar benen over de spijltjes gaat gooien dan doe ik de spijltjes eruit (wij hebben ook zo,n meegroeiledikant), tot dusver blijft ze netjes in haar bedje en overweegt nog geen poging tot uitbraak. Lynn heeft zelfs haar hemeltje nog steeds om haar bed en zodra ze daar aan gaat zitten gaat die er ook af, maar zolang zij het niet vervelend vind blijft die mooi hangen, vind het zo schattig nog staan!

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nou als Britt dr beentjes over dr spijltjes kan gooien dan doe ik haar gelijk op atletiek ;) Ze komt er nl net met dr koppie bovenuit.

8. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    oooh dan gaat Lynn denk ik binnenkort maar op atletiek hihi, want die troela presteert heel wat!
    Maar dat is ook wel een heel hoog ledikant dan (of Britt is heel klein, maar ik weet dat dat wel mee valt ;) )
    Ik denk dat Lynn ongeveer op borsthoogte komt! (maar zit nu helemaal te twijfelen)

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Haha die meiden, ik lig in een deuk!

Ewout heeft een mee groei bed van de Ikea, zijn hoofd en voeten eind staan nu omhoog zodat het de grootte heeft van een ledikant, en er zit een laag hekje voor. Hij slaapt er prima in!
    Marijn slaapt nu in het ledikant.

Met Marijn gaat het langszaam beter. Hij krijgt nu Motilium tegen buikkrampen, en Losec tegen maagzuur.

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    GAAP

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Zeggeh Silvie, ik krijg net een mailtje binnen dat er weer een reactie is op het feb-mrt-apr topic....

Ben jij het die lekker ongegeneerd zit te gapen. Foei, dan moet je toch eerder gaan slapen hoor ;)
    (en nu krijgen jullie allemaal een mailtje van mijn reactie :evil: )

Groet van Kiki

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    En daarom deed ik het dus ook .. haha ...

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja tis rustig hier he... weinig nieuws onder de zon 8)

Silvie; hoe is het met de kids, allemaal weer gezellig en gezond?

Hoe voel je je Kiki, ben je al lekker zwanger? ;)

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Boeh!

Laat ik jullie ook eens schrikken ;)

Groetjes van Kiki

15. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hey Kiki alweer 3 maand! Ongelooflijk zeg!

Van het weekend had Lynn wat last van haar oortjes, en nu vandaag dunne luiers, zullen nu de laatste kiezen al kunnen komen? Dat duurt toch altijd best nog een tijdje voor de laatste 4 kiezen zich aandienen?
    Ook zijn haar wangen aldoor wat rood of 1 wang. Ik heb al een aantal keren gevoeld in haar mond, maar niks te voelen!

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    **schrik**

17. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    @Carry: Die laatste tanden/kiesjes he...

Hier ontbreekt er aan Leo zijn gebit nog 4 hoektanden en 4 kiezen. Wie weet is hij een aangeboren vegetarier? Nou ja, zal ook wel niet want bij de avondmaaltijd verdwijnen de stukjes vlees meestal in de mond en de aardappels en groente ernaast. Een meter ongeveer. Waar is mijn tevreden veelvraatje gebleven? Eerst eet hij je de oren van het hoofd en nu is hij opeens kieskeurig. Het zal wel weer een fase zijn ofzo. Bij Ilse heeft die fase maar liefst 2 jaar geduurd, nu eet ze elke avond keurig d'r bordje leeg.

Taal update: nog steeds geen Mem in huize Kiki.
    Papa, Opa, Pakie, Oma, Zus, Tan(te), Oom enz gaat prima, maar geen mem. Ik ga bijna denken dat hij het met opzet doet.

En ja, vanaf vandaag mag ik het van de daken gaan schreeuwen: Ik ben zwanger! ! ! !
    Al is de banner een dag van slag want eigenlijk ben ik "pas" 12w precies. Zal wel door het niet meerekenen van schrikkeldag zijn.

Hoe is het verder met de dames hier?

Groet van Kiki

18. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Kiki, wat ga je hard, alweer 12 weken! Voel je je verder goed? Milan is ook zo'n eigenwijze wat betreft eten. Maar net hoe zn pet staat of hij het eet. De laatste tijd betekent dat dat hij gemiddeld 5 avonden in de week alleen met een toetje naar bed gaat. Heb jij Ilse nog wat extra's gegeven in de periode dat ze niet at? Milan krijgt wel druppels ad, brood, melk en fruit eet hij wel gewoon, maar ik vraag me af of ie alles binnenkrijgt.

Verder gaat alles goed hier! Ben gisteren begonnen met Milan zindelijk te krijgen. Hij geeft het keurig aan als ie moet, dus dan kan hij net zo goed op de wc dacht ik zo. Alleen doet hij vervolgens nog niks haha. Wel reuze interessant natuurlijk. Had een potje gekocht, maar meneer wil meteen op de wc.

Zijn jullie daar al mee bezig?

19. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Lynn geet het inderdaad ook wel aan, en het potje en de wc-verkleiner staan hier ook klaar in de badkamer, maar Lynn wil niks weten vd wc. Zo af en toe zegt ze: Lynn plasje. Maar als je naar de wc met haar dan gaat en haar erop zet, dan zit ze 2 seconden en wil ze eraf en zegt dan: Klaar! Tot nu toe nog niks in de pot of wc gedaan hoor, maar dan eerst maar als spel aanbieden, zodat ze went aan de pot en wc!
    Ik vind het ook knap hoor van die ukjes van 2 dat ze al zover weer zijn, als ze nu zijn! (en ze zijn nog niet eens 2!)

20. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik zie dat Serjenka niet de enige is met eetproblemen. Haar warme hap, enkel het vlees verdwijnt richting mond, de rest blijft onaangeraakt staan. Fruit en boterhammen eet ze wel nog.
    Zal hopelijk gewoon een fase zijn.

Serjenka gaat wel al op het potje zitten, verder doet ze er niks mee, jawel ermee rondlopen van her naar der, maar geen pipi of kaka.
    Ze heeft 2x pipi gedaan in het potje, maar dat is alweer een maand geleden. Dus zal wel toeval geweest zijn.

Deel Deze Pagina