Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja das balen meid. Aan de ene kant wil je lekker bij Lynn blijven maar aan de andere kant wil je ook weer gaan werken omdat je die nieuwe baan heb. Succes met je keuze meid.

2. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja ik ben er ook nog! lijkt me leuk om iedereen eens te ontmoeten. We hebben hier een paar rare weken achter de rug... ben heel lang niet online geweest omdat mijn laptop van de bank gevallen was, dus die is zeker wel een maand weggeweest. wat voel je je dan ellendig zonder computer!

voor 2 week terug stap ik in de kelder om wat te pakken, sta ik in 20 centimeter water, alles kapot! mijn vriezer staat ook beneden dus die staat nu ook werkloos te staan. we zijn druk bezig met de verzekring om alles vergoed te krijgen.

maar gisteren hadden we feest. Iris is 2 geworden. een drukke maar gezellige dag. wat is iris verwent zeg. hier maar even een foto van de jarige! ik doe het even zo, want op de 1 of andere manier lukt het me niet om het in mijn album te krijgen.

3. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    en nog een keer geprobeerd in het album. en domme ik; moet wel een titel invoeren! er staan nog 3 fotoos in het album.

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Gefeliciteerd met Iris meid.
    Leuke dag gehad?

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Gefeliciteerd met je tweede verjaardag iris!

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Gefeliciteerd iris!

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hieper de piep Hoera ! ! !

Op naar de 3!

Groetjes van Kiki

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Het leek wel een horrorfilm net.

We zitten in de auto, Britt en ik, om boodschappen te doen en ze huilt iets, zegt mama en spuugd een klein beetje. Dus ik zeg tegen dr dat dat helemaal niet erg is en dat ik zo dr mondje schoonmaak als ik ergens kan stoppen. Zegt ze opeens heel hard MAMA en ze begint me te spugen zeg. Maar ze zit in de autostoel dus ze hing ook iets achterover. Dr spuug kwam dus heel langzaam dr mond uit. Echt zo eng, ik was echt bang dat ze zou stikken. Dus ik zat maar.. BRITT BRITT en ze keek me heel angstig aan. 50m verder kon ik dus stoppen en heb haar gelijk de auto uitgetrokken en toen ging ze nog ff verder. Maar alles zat dus onder. Dr jas, dr shirt en zelfs dr hemd.
    Alles uitgedaan en ook mijn eigen tshirt uit gedaan en die maar bij dr aan gedaan zodat ze iig wat aanhad als we weer naar huis gingen. Stel je voor, maat 44 bij een meisje van 22 maanden ..haha Geen boodschappen gedaan maar wel een lijkbleek meisje op de bank nu.
    Auto staat te luchten, deuren open, en dr kleren zitten al in de wasmachine.

Mijn hemel, leek wel een film zeg.

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Leuke foto's van Iris, gefeliciteerd!

Wat eng zeg Silvie! wat zal je idd geschrokken zijn! is ze grieperig? of viel het eten gewoon verkeerd?

De jongens zijn iets aan het opknappen, ze waren alle 2 flink grieperig afgelopen week. Ze zijn nu nog wel verkouden, maar word al beter.
    Met Marijn gaat het ook heel goed op het ogenblik! Echt genieten nu :D

10. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    o sil wat een schrik! hoe is het nu met haar?

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nou ze is echt flink ziek. Alles wat erin gaat komt er ook weer uit. Tot nu toe alleen van boven. Ze drinkt gelukkig wel kleine beetjes maar het is echt een zielig meisje zo.

Ben heel de tijd bezig om de boel te verschonen, Britt te wassen en de boel te wassen in de wasmachine.

1 tip
    (gratis en voor niets ;) ) .. zorg dat je van alles in bed ongeveer 10 dingen heb, scheelt je een hoop stress :)

Er zitten nu nl 3 slaapzakken in de droger, ze heeft er 1 aan. Laatste lakentje ligt nu op bed.

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ocharme britt, een dikke knuffel van mij!

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ze krijgt al weer praatjes dus het gaat de goeie kant op

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    ff mn meisje spammen

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    en ff Jørre en mama spammen

16. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leuke spam! Wat een schatjes zeg!

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hoest met jou schatjes?

Enne, Kiki.. waar ben jij nou?

18. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Leuk, deze spam mag altijd!

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, ik ben er weer hoor! (heb even een dagje (stiekem 2) gespijbelt. Enne, ik ben veel te bang dat mijn kindjes aangestoken worden door de andere zieke kids ;)

Ik ben blij te horen dat Britt alweer praatjes voor 10 heeft, dat ze maar weer snel het lachebekkie wordt van de foto!
    Bovendien ben je helemaal niet aan het spammen, dat zou het pas zijn als je op een hinderlijke wijze je kroost probeert te verkopen ;) :)

Hier in Steenwijk gaat alles z'n gangetje, lekker weer dus ook lekker veel buiten spelen. Leo die met de dag meer en meer gaat praten, de grote charmeur. Ach, wat hij nu opeens heeft, auto-merken! Bij het fietsen wijst hij met z'n handje en roepen: Ope(l), Tota(Toyota), Cedes, Ajfa(he, die kon hij als eerste ;) ) Enoo(Renault). En nog allemaal goed ook! Ja we zullen weten dat we een jongetje in huis hebben :D:D al heeft hij ook al een eerste liefde... De Eilandprinses barbie van Ilse, die wordt helemaal afgelebbert en platgeknuffeld door ons stoere zoon. Hahaha.

Ik ga er zo weer vandoor, vanavond heb ik weer meer tijd om over ons kroost op te scheppen :)

Groet van Kiki

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Whaha geweldig dat hij al die merken kan zeg! echt leuk he zo die kleintjes te zien!

Gelukkig knapt Britt weer een beetje op! sneu hoor als ze zo ziek is! Je blijft maar wassen....
    Leuke foto's weer van je kids!

Marijn heeft zijn 1e tandje gisteren door gekregen! Ineens voelde mijn man hem in z'n mondje! Bijna geen last van gehad dus! Hij is een week vroeger dan Ewout met z'n tandjes! De 2e zit er ook al aan te komen :D
    Wat een heerlijk weer, we gaan zo ff wandelen!

Deel Deze Pagina