Silvie, Edwin, Britt & Jørre Agnes, Sape & Iris Esther, Jan, Ewout & Marijn Kathy, Joselito, Serjenka & Leander
Meeting 22 juni 2008 Silvie, Edwin, Britt & Jørre Agnes, Sape & Iris Esther, Jan, Ewout & Marijn Kathy, Joselito, Serjenka & Leander Kiki + buik, Michiel, Ilse & Leo PS Steenwijk heeft geen Ballorig, maar Meppel wel. Dat scheelt weer 13 km (speciaal voor Maryloes )
Vanmiddag hebben we Milans verjaardag gevierd! Druk, maar erg gezellig en Milan is goed verwend. Leuke cadeau's gehad en lekker gespeeld met de kindjes. Nu ligt hij helemaal moe in bed. Morgen nog trakteren op de creche en dan hebben we het weer gehad. pff, alweer 2!
Oh geweldig, ook alweer 2! Grote jongen wordt het dan opeens al he. enne, dan is hij nu officieel een PEUTER! Tijd voor de echte hemden en onderbroeken, weg met de rompers. Onvoorstelbaar dat er alweer 2 jaar voorbijgekletst is in dit topic. Ben even in een ouwe-zeur-dozen-modus, maar wat vliegt die tijd voorbij he... Groetjes van Kiki
Nog gefeliciteerd met Milan meid, helemaal geen erg in gehad joh *schaam* Het gaat idd hard, zo heb je nog een baby in arm en nu al weer een peuter ... pff
Oja, dat zie ik nu onder in je handtekening Vergeef me al ik af en toen een beetje wartaal uitsla, heb ut me toch druk. Mn hoofd loopt over.
Hieper de piep Hoera! ! ! ! Milan is 2 Gefeliciteerd Maryloes en man met jullie peuter. Op naar de 3 Groetjes van Kiki
Hoest met de kids meiden? Hoe staat ut eigenlijk met de meeting? Waar doen we het nou? Houten? Is anders mss zo ver voor Kathy?
Heb eventjes gezocht met routeplanner, dat is toch tegen Utrecht hé? Is zowiezo een stuk rijden, maar is ok hoor voor mij.