Zo ben ik ook weer even, Maryloes alsnog van harte gefeliciteerd met MILAN! En zondag de 22e lijkt me gezellig! Klein clubbie maar wel zo leuk, dan heb je tenminste de tijd om echt met elkaar te kletsen! Moet nu alleen nog mijn man zo gek krijgen whaha Even jongens nieuwtjes; Ewout plast en poept al op het potje! Hij vroeg er zelf om op een dag, en sinds ruim een week gaat hij minimaal 3x per dag op het potje, en er zit bijna altijd wel wat in! Ben echt een trotse mama! Ik push hem helemaal niet, hij doet het helemaal zelf Marijn slaapt eindelijk door! hij slaapt nu van 8 tot 7 uur, af en toe nog wel een speen er in snachts, maar hij slaapt wel door dan! Overdag is hij nog wel huilerig, maar goed dat hoort nou eenmaal bij hem... Gewoon een lekkere aandacht vrager
Hier verder niet zoveel byzonderheden, wel weer net bijna allemaal (behalve mijn vriend) weer ziek geweest en de buikgriep gehad! Wat is dat toch altijd vervelend! Morgen vieren we Lynn haar 2e verjaardag al, maandag is ze officieel jarig! Morgen krijg ze ook haar kadootjes. Van ons krijgt ze een keukentje en een pratende Dora pop. Vandaag dus alle boodschappen in huis gehaald en vanavond nog de slingers e.d ophangen!
\/ GEFELICITEERD LINN Ik hoop dat je een super leuke dag hebt en heeeeeel veel kadootjes krijgt, en een lekkere taart!!!
Alvast dan maar: Hieper de piep hoera voor Lynn! ! ! Joepie de poepie alweer 2 jaar! ! ! Geniet van het spelen met al je cadeaus. Groetjes van Kiki
Hahaha oke dan nu nog even officieel; Lynn gefeliciteerd met je verjaardag! ik hoop dat je gisteren een leuke dag hebt gehad, en vandaag lekker genieten van alle kado's!