Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hier ook the Happy Family

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Voor wanneer ben je eigenlijk precies uitgerekend, kiki?

Vind het best wel spannend om iedereen zo live te gaan ontmoeten.

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    @Kathy: ik ben uitgerekend op 5 augustus, maar de artiestenuitgang zal waarschijnlijk een week voor de tijd open gaan. Dus eind juli hebben we onze knul in de armen :D

Groetjes van Kiki

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leuk, ik was op 3 augustus uitgerekend van Leander.
    Wie weet is Houdini net 1 jaartje jonger dan onze knul.

@houdini: pssst, 26 juli is een mooie datum om geboren te worden ;)

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    GA je weer met een keizersnee Kiki?

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Yep, na 2x doen ze eigenlijk geen vaginale bevallingen meer. Tenzij ik het heel graag wil en als onze zoon niet zwaarder dan 6 pond wordt geschat... Ik reken op een knul met Hollandse bolle wangetjes van ca 4 kg :D

En waar vind ik ze toch, na ons leuke huisarts heb ik nu ook een leuke gyn :)
    Wie weet is dit er een die bij de ks meteen wat extra vel weghaalt ;)

26 juli, vind ik een mooie datum, maar dan kan Leander zijn verjaardag niet meer in z'n uppie vieren. En dan valt het ook samen met de verjaardag van en goede vriendin. En oh ja, op zaterdag hebben de gyns hier weekend.
    Ik heb zelf voor de Ohra-gouden spruit actie opgegeven 29 juli en 4050 gram.
    Hihi, de gyn zei al dat hij de datum vast wel kan regelen, maar het gewicht moet ik dan maar met de dienstdoende verpleegkundige regelen :)
    (gouden spruit actie maar eens doorlezen op www.ohra.nl)

Groetjes van Kiki

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    NOu, das mooi toch .. whaha, hebbie straks een bonkie goud in huis.

Kan me nog herinneren dat je bij Leo ook een ks wilde.

Pff, ik voel me toch beroerd zeg

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik was zelfs al vergeten dat je kids beide met een keizersnede geboren zijn.
    29 juli klinkt ook leuk, handig dat je je bevallingsdatum zo kan bepalen. Ben benieuwd of de kleine houdini het eens is met jullie bepaalde datum.

Hier is Serjenka met een ks geboren en Leander via de gewone weg.

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wel weer spannend een 3e keizersnede! Het zou idd wel heel mooi zijn om dan echt die gouden spruit te winnen! Da's dan wel weer een voordeeltje met een KZ dat je de datum zelf mag bepalen ;)

Sil, waarom voel je je zo beroerd?

Ik heb vanmiddag een buik onderzoek... Ik heb tijdens mijn 2e zwangerschap aldoor zo'n last van mijn buik gehad, en dat voel ik nu nog. Dus ik moet vanmiddag onder een CT scan. Ik weet al dat mijn buikspieren zijn verschoven, en dat ik daar ook erg veel last van kan hebben. Maar ze willen het zekere voor het onzekere uitsluiten en dus gaan ze vanmiddag kijken. Ik krijg volgende week de uitslag.

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Oeh, spannend hoor Mouschy. Tuurlijk zeg je honderd keer tegen jezelf dat er vanalles uitgesloten wordt, en dat is waarschijnlijk ook zo, maar toch die halve % die zit te knagen dat er misschien toch iets kan zijn...
    In ieder geval sterkte, en ondertussen duim ik voor je mee dat er "gewoon" niks te vinden is. Of dat er een oorzaak is die makkelijk te verhelpen is.

[opschepmodus]
    Ik heb laatst wel eens gezegd dat Leo helemaal heet is op automerken he? Nou, hij is een echte topper, vanochtend hebben we (man en ik) een lijst gemaakt van automerken die onze kleine monteur in de dop weet te herkennen: 18 merken!
    Ik blijf nog even opscheppen hoor, naast zijn interesse in auto's, begint hij nu ook kleuren te noemen. En nog goed ook. Mijn moeder maakte al een grap: "afleren hoor, dat hoeft hij nog lang niet te kennen ;) " :)
    [/opschepmodus]

Groetjes van kiki

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Haha wat leuk dat hij zoveel auto merken weet! wat goed zeg.
    opschepmodus aan
    En kleuren kan Ewout ook zeggen, alle primaire kleuren weet hij zo'n beetje. En hij kan ook al tot 3 tellen ;) En verder kan hij eigenlijk alle woorden al zeggen, ook hele moeilijke zoals brandweerauto en vuilnisbak, tis net een papegaai, hij kletst alles na :p
    opschepmodus uit

Nou ik heb de CT scan overleefd. Het was echt maar 5 min. onder dat ding, niets engs aan haha. Maar ik was me na die tijd aan het aankleden, en komt die mevrouw naar me toe die me ook begeleide en zo op dat ding, zegt ze ja ik snap echt wel dat je zo'n last hebt van je buik, alles is verschoven! er zit niets meer op z'n plek! :confused: Dat mag ze natuurlijk helemaal niet zeggen, maar ze had het zelf gezien op het scherm dat het toch niet zo goed zat allemaal. Ik vroeg toen of ik het dan ook even mocht zien, maar dat mocht niet, volgende week woensdag heb ik een afspraak en dan krijg ik het te zien met de uitleg er bij....
    Word vervolgd... :rolleyes:

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Pfff, mouschy dat klinkt niet zo leuk. Hoop voor jou dat het snel woensdag is, zodat je toch wat meer duidelijkheid hebt hoor.

Amai, zo'n vlugge kindjes allemaal.

Hier begint Serjenka nu stilletjes aan ook vanalles na te zeggen en dat vind ik wel leuk. Maar automerken en kleuren herkennen, neen dat doet ze nog niet.

13. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Gelukkig viel de scan mee, maar wel vervelend dat alles verschoven lijkt te zijn. Succes volgende week, ben benieuwd wat ze eventueel kunnen doen.

Wat kunnen onze kindjes al veel he! Milan is nog niet zo van de kleuren, hij roept wel, maar niet de goede kleur ;) Wel kan meneertje tot 10 tellen ( ok ok, de 3 en 5 worden overgeslagen ) en zingt hij zo 4 liedjes mee waaronder poesje miauw.

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    @Maryloes: tellen, poeh he, ik zal hem dan 22 juni maar alvast rekenles geven :)
    Haha, 3 en 5 overslaan, dat wordt vast een goede verkoper... als hij 8 stuks kan verkopen als 10 ;)

@Kathy: Serjenka doet het gewoon op de slimme manier, eerst goed observeren en dan straks in een keer alles meteen goed doen!

@Mouschy: vervelend dat er al wel gezegd is dat je vanbinnen mixed-up bent maar dat je pas woensdag krijgt te horen over het hoe en wat.
    Nou ja, het zal in ieder geval niks ernstigs zijn anders was je niet thuis gekomen. Sterkte de komende week.

Groetjes van kiki

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Zo, snelle Jelles die kids van jullie.
    Britt die gaat opeens wel heel goed praten.
    Taaitaai .. is aarbei .. whaha, eer ik daar achter was.

Ik ga mn bedje weer in .. pieuw, wat ben ik ziek

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Oh jee Silvie, ziek van de Hollandse lucht of heb je tussen het verhuizen door niet goed opgelet ;)

Je zegt het maar als ik een test moet sturen he ;)

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Whaha, nee hoor meid .. geen kleine in aantocht hier.

18. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Haha, das het eerste waar ik ook aan moest denken :D

19. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nee joh, gewoon de griep ofzo. Mn holtes zitten ook vol.

Whaha, een 3e hier? NEE

20. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Hihi, en bovendien is Maryloes als eerste aan de beurt om zwanger te worden.

Bij ons is Houdini ook de laatste, zeker weten. Na Leo werd ik al gewaarschuwd dat een 3e nog zou kunnen, maar dat mijn baarmoeder dan och echt leeg moet blijven omdat de wand niet sterk genoeg zou zijn.

Groetjes van kiki

Deel Deze Pagina