Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Leuk foto Mouschy .. wat een lache bekkie zeg

Fijn Roelien dat Yamalina het goed maakt .. super

Britt ligt nu buiten in de kinderwagen met een tshirt met korte mouwen en een rompertje eronder. En ze heeft een lange broek met sokken aan, maar ze heeft het nog warm. Ik doe nu alleen ff niets meer uit ... straks vat ze kou

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Mouschy: Ewout ziet er echt een leuk kindje uit hoor! En al een behoorlijke snoopyfan ook ;)

@roelien: leuk te horen dat alles goed gaat met yamalina

Wij zijn deze namiddag een wandeling weest maken met Serjenka en mama is een beetje verbrand :(

3. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wat een leuke foto, Mouschy!! Djurra lacht ook veel, maar zo een brede lach heb ik helaas nog niet vast kunnen leggenn. Ik zit er ook aan te denken kinderen thuis op te vangen, zal informeren bij een gast-ouder-bureau. Voorlopig wil ik nog lekker thuis blijven. Mijn contract was ivm mijn zwangerschap niet verlengd, kom dus tijdelijk in de ww. Ga natuurlijk wel solliciteren etc, maar als het werk een poosje op zich laat wachten, lijkt het me stiekem wel heerlijk!

Fijn dat je werk is bevallen, Carry.

Mijn kraamverzorgster die vertelde me dat ze tot 3 mdnen een mutsje (alleen buiten) op moeten. Goh, maar als jullie daar allemaal niets van weten, zal het wel wat overtrokken zijn. Vind het altijd al zo zielig, als het zo warm is en daarbij komt dat ze haar mutsje niet zo kan waarderen! Dus zal ik het ook eens zonder proberen. Vandaag had Djurra een mouwloze romper aan, een dun lange mouwen shirt en een dunne driekwartbroek zonder sokken. Volgens mij had ze het prima! Ze voelde in ieder geval goed aan, in haar nekkie. Is wat met de hittegolf, die ons te wachten staat, wordt het helemaal moeilijk!

4. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Gisteren heeft Lynn de pneumokokken vaccinatie gehad. De prik zelf deed haar heeel erg pijn :( Ze gilde het gewoon uit :cry:
    Maar de napijn die ze wel had van de eerste prik op het consultatiebureau die bleef nu weg. Ze was iets onrustiger dan anders, maar ze leek geen pijn te hebben en heeft er ook geen koorts van gehad.
    Onze huisarts vond het juist wel verstandig dat Lynn de vaccinatie wel kreeg aangezien Mike een behoorlijk verleden heeft met zijn oortjes en daarbij heeft mijn vriend ook nog altijd iets met zijn oren en ook een verminderd gehoor door vroeger zoooooooo ontzettend vaak middenoorontsteking te hebben gehad (Mike heeft ook een verminder gehoor door zo ontzettend vaak middenoorontsteking te hebben gehad) Dus met Lynn vond ik het geen overbodige luxe dat ze ervoor ingeent wordt, ik hoop dat we een hoop ellende gaan besparen door deze vaccinaties (ik zou willen dat ze hem 5 jr gleden al hadden gehad)

Ik heb net bij de DA een oranje t-shirtje gekocht met een oranje mutsje erbij met een NL vlaggetje erop, wilde er eerst niets van weten, maar vond het nu toch wel heel leuk, en voor Mike begint het ook wel wat te spelen nu (via school enz) En Mike die heeft een oranje pet met rood-wit-blauw erop en een hup-holland sjaal (alsof het niet warm genoeg is :) )
    en ook nog oranje spray voor in zijn hanekammetje. Als ze morgen in het oranje gehuld zijn zal ik wel wat fotoos maken en mss nog plaatsen hahaha.

Merk dat ik toch wat vermoeider ben na ik weer aan het werk ben en hier iets minder aanwezig ben dan ik altijd was, maar moet er even weer inkomen hoor hahaha!

Groetjes Carry

5. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ooooh ja, wat ik vergeet te vermelden is dat Lynn met de maand juli mee doet voor baby van de maand!! ;)

Gr Carry[​IMG]

6. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    nu weet ik het zeker op vakantie gaan wij NIET :rolleyes:

pff vandaag mijn man zijn verjaardagsgeschenk in Gouda, ik had hem een dag kado gedaan, ferrari rijden, porche rijden, off road, quad, en san buggy hij vond het geweldig natuurlijk.
    MAAR IK ????? Elyesa kan dus echt niet tegen de warmte, hij heeft de hele dag gehuild en gebrult ik kreeg hem echt niet stil, eigenlijk best goed want we gingen normaal op vakantie naar Turkije nu weten we dat dat pas voor oktober zal zijn want dit wil ik geen 3 weken meemaken hoor.

groetjes talia

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Das ook een geluk bij een ongeluk dan.
    Heeft hij zo gehuild joh?
    Het was ook wel heel erg warm.
    Britt heeft in haar rompertje met lange mouwen en een 3 kwart broek in de kinderwagen gelegen. Veel te warm voor een tshirt.

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik had hem enkel een rompertje aan met korte mouwen en nog was hij nat van het zweet, hij is echt zoals mij, snel warm en liever koud.

nu hebben we hem thuis enkel in de luier liggen en nog heeft hij het veel te warm arme jongen toch

groetjes talia

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    A gosch, das wel zielig jah.

Britt is ook wel iets van slag hoor door dat warme weer. Geven jullie die kleintjes ook een beetje water tussen de voedingen door?

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik wel ik probeer hem zoveel mogelijk vocht binnen te laten krijgen, maar hij eet zo slecht en drinkt ook ook geen water ofzo, hij heeft bijna geen natte luiers en als ze nat zijn is het een klein beetje ik kan morgen pas bellen naar het cb

groetjes talia

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Vervelend dat Elyesa zo slecht eet en drinkt zeg.
    Helemaalæ van slag door het weer dus.
    Sterkte meid, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Britt heeft wel iedere keer een natte luier. Gelukkig.
    Ik geef haar tussen de voedingen door ook een beetje water .. anders staat ze zo lang droog.

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Serjenka is ook helemaal van slag door dat weer. Ze eet veel minder dan anders en huilt ook veel meer. Ze weet geen raad met zichzelf. Ze heeft het ook vlug veel te warm. Ze heeft wel nog genoeg natte luiers dat is geen probleem. Ik geef haar tussendoor wel nog wat venkelthee ook om te zorgen dat ze genoeg vocht binnenkrijgt.
    Ze zou het liefst de hele dag in haar blote billetjes willen liggen, want die luier ambeteerd haar enorm. Het enige probleem wanneer ze in haar blote billetjes ligt is dat ze nogal veel plast en dat ik niet goed weet wat ik dan het beste doe, zodat niet alles doornat is.

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik leg Britt dan op haar aankleedkussen met een hydrofiel luier. Dat kussen is makkelijk schoonmaken

14. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Gister had ik Esosa nog een t-shirtje aangedaan met een luchtig broekje zonder rompertje.(vind dat wel eng in verband met zijn Erbse pharese)
    Maar vandaag heb ik hem alleen maar een rompertje aangedaan en goed met zwitzal zonnebrandcreme factor 50 ingesmeerd.
    Ik ben wel blij dat ik nu nog in Delfzijl zit bij de zee. Over 2 week woon ik namelijk in Weert en daar is het dan nog warmer als hier.(zal er echt aan moeten wennen dan.)

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nynke had vandaag ook alleen een rompertje aan en binnen ligt ze bloot in de box op een matje uit mijn kraampakket ;)
    Opzich weet ze zich wel aardig te redden met dit weer, alleen drinken gaat bij haar ook wat minder nu, maar ja ik merk het wel aan mezelf dat ik ook minder eet, veeeeeeeelst te warm.

16. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie

dan woon je lekker kort bij mij.
    vandaag had ik Elyesa enkel een luier en een t-shirtje aangedaan en nog was hij lastig van de hitte

groetjas talia

17. peggy en myrthe

11 jun 2006
    77
    0
    0
    moeder en verzorgende
    nederweert/limburg
    hallo mag ik ook mee komen buurten??

ik ben peggy 22 jaar oud en samen met me vriend trotse ouders van myrthe.
    ze is 3 weken te vroeg geboren op 25 maart.

@shade dan kom je heel dicht bij mij te wonen ik woon namelijk in nederweert dat is een dorp verder. wel toevallig zeg, ik kwam vandaag per toeval op dit forum was eigenlijk een typ foutje.

myrthe heeft geen last van de warmte ze slaapt iets meer dan normaal maar drinkt haar flessen gewoon leeg. ik geef haar tussendoor regelmatig wat diksap(op aanraden CB toen het vorige keer zo warm was, madammetje lust namelijk geen water dat spuugt ze uit.

18. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hey Peggy, welkom bij ons clubje. Tuurlijk mag je mee komen buurten, hoe meer zielen.... :D

19. peggy en myrthe

11 jun 2006
    77
    0
    0
    moeder en verzorgende
    nederweert/limburg
    hier een foto van dr

20. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoi Peggy, leuk dat je ook mee komt kletsen hier. Lynn is van 10 maart, mijn uitgerekende datum was 1 dagje eerder, dsu dat was wel netjes op tijd dacht ik zo.
    Lynn slaapt wel wat slechter als normaal (overdag alleen) Maar drinken gaat prima, ze drinkt gewoon alles wat haar wordt aangeboden en ze plast ook goed. Vandaag wel voor t eerst het idee dat ze het warm had, ik had haar alleen een oranje t-shirt aan :) Maar ze is niet echt anders dan anders erdoor!! ik geef dus verder ook geen water, omdat ik niet het idee heb dat ze te weinig krijgt ofzo.

groetjes Carry

Deel Deze Pagina