Wat sneu kiki. Ik kan je helemaal begrijpen wat poepluiers betreft, maar zo erg hebben we het nog niet gehad met onze meid. Dikke knuffel aan Leo
Heb hier ook al lang niets geschreven , maar alles gaat goed hier! Inmiddels zwanger van onze 2e en ben eind september uitgerekend. Met Cyenna is ook alles goed. Ze is een lekkere kletstante aan het worden Lees het net van Leo.. arm mannetje.. hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Groetjes, Miranda
He Miranda, leuk dat je weer even omhet hoekje komt kijken. En om maar meteen met de deur in huis te vallen: heb je zin om zondag 22 juni 2008 ook naar onze meeting te komen? Er zijn nu een 7-tal mama's die van plan zijn om met het hele gezin te komen. De definitieve plek moet nog gevonden worden, maar het wordt centraal Nederland. Groet van Kiki
Lijkt me gezellig Miranda! Ik heb net de kids naar de opvang gebracht. Wat een tranen zeg, en niet van hun maar van mij. Ik kan er neit tegen hoor, mijn kids aan iemand anders toevertrouwen, maar goed .. ze zullen toch moeten wennen. Als alles hier geregeld is zal ik toch moeten gaan werken. Het huis in DK is nl nog niet verkocht en dat is ook een ½ maand salaris wat we daarheen meot storten iedere maand. *snik snik* Maar zodra dat verkocht is ga ik een stuk minder werken, maar nu ... bleeh, ik voel me zo zielig Hoest nou met Leo?
De kleine grote schijterd doet het prima, ik heb nog regelmatig een volledige verschoonsessie, maar tussen het poepen door is meneertje weer lekker boevenstreken aan het uithalen. Aan de beterende hand dus. Dat mag ook wel, het heeft me nu lang genoeg geduurd, net lang genoeg om mij ook aan te steken. Ik ben gister om half 7 naar bed gegaan en heb lekker het klokje rondgeslapen. Vandaag vaag misselijk en buikpijn (hmm, zou ik misschien zwanger zijn? ) Ik vrees dus dat ik vanmiddag ook maar weer ga liggen met een emmertje naast bed @Kathy: is Serjenka al weer wat meer opgeknapt? @Silvie: wel goed dat Britt en Jørre lekker zijn gaan spelen bij de opvang, en je bent niet de enige moeder die er moeite mee heeft om kindjes weg te brengen. Als je maar goed in je achterhoofd houd dat ze het naar hun zin hebben daar, dan wordt het steeds een stukje makkelijker. Groetjes van Kiki
Momenteel is het weer beter met Serjenka, dus nog geen verdere stappen ondernomen ivm de diarree. Zal het maar niet te luid zeggen, want iedere keer, ik durf te zeggen, het gaat beter, wordt het weer slechter. Momenteel dus weer behoorlijk goed.
Hai! Gelukkig dat het weer wat beter gaat met de kids! En over de meeting: het zou me heel leuk lijken, maar wij zijn dan op vakantie.. We rijden 21 juni weer weg uit Zuid-Frankrijk, dus denk niet dat ik het ga redden dan Maar het had me erg gezellig geleken! En hoe hebben de kids het gehad Sylvie? Lijkt me ook echt moeilijk om ze dan achter te laten . En hopelijk wordt jullie in huis in DK gauw verkocht! Ik heb vandaag gewerkt en nu morgen en woensdag weer vrij.
Haha ja, voordat we naar huis gaan eerst ff langs Ballorig Mooi bescheiden buikje hoor! En dat voor een derde!
Nou idd die van mij ook pff (ben dr niet trots op...) Maar wel makkelijk hoor zo'n buikkie! zit nog niet in de weg haha. Ben vanmorgen met Ewout en Marijn naar het CB geweest; Marijn was op 5-3; 7530 gram en 67 cm. Nu is hij 8420 gram en 69,5 cm. Hij is dus bijna een kg aangekomen! En hij mag nu een fles minder. Dan krijgt hij dus nog maar 2 flessen. Maar ik moet even kijken of hij dat wel wil. Hij krijgt nu nog om 8, 12 en 16 uur de fles. Maar die van 12 uur kan ik proberen er af te halen dan krijgt hij dus brood. Ze mogen op deze leeftijd een halve liter flesvoeding krijgen, meer is niet nodig. En hij krijgt 210 ml. nu per keer. Ik kan m tussen de middag ook gewoon wat minder geven, we zien wel hoe het loopt. Dat hij nu al zit en wil staan vond ze wel erg snel! En ze vertelde ook dat hij eigenlijk nog niet mag staan, want dat is niet goed voor de heupjes. Maar heel af en toe heel even mag wel, maar dus niet te lang! We moeten op 18 juni weer terug komen! We waren vandaag bij het CB voor Marijn, maar ik wilde Ewout ook even laten wegen en meten. Want hij kan pas weer in Augustus naar het CB. En ik wilde even weten wat nu de cijvertjes zijn, nu hij bijna 2 jaar word. Op 2-11 woog hij 10880 gram en was 81 cm. Nu is hij 11 kg en 87,5 cm. lang. Dus hij is niet zo veel aangekomen, maar hij volgt wel goed de lijntjes. Hij is wel een stuk langer dus! Ik vertelde ook aan de CB verpleegkundige dat hij al bezig is met zindelijk worden, en dat vond ze wel heel snel! Echt heel goed vond ze dat! Dus ik was helemaal trots haha
Misschien een domme vraag, maar Ballorig wat is dit precies? En Houten is toch de stad/gemeente waar zich dit bevind, hé?!
Ballorig is een overdekte speeltuin. Hebben ze ook een speciaal plekkie voor de kids onder de 4. Ballenbak, springkussen.... errug leuk En het is idd in Houten, de plaats waar het ligt. Welkom terug als mod Kathy