Haha, Leo is helemaal blij met zijn overvloed aan nieuw speelgoed. En zijn zusje ook. We hebben alleen nog een stuk feest tegoed want ik heb voor de middag iedereen afgebeld, man was ziek en met een zwangerebuik had ik geen zin om iedereen in mijn eentje te ontvangen. Op de ochtend komen altijd mijn ouders en omdat mijn moeder een zwakke gezondheid heeft, doen we de rest op de middag (ca 20 volwassenen en 25 kiddo's in de leeftijd 0-9. aaaaaah) en meestal word ik in de week voor de tijd gebeld door 1 of 2 personen/gezinnen of ze niet op ochtend kunnen komen. Dat kan, maar wie het eerst komt gaat voor en na 2 gezinnen zeg ik nee. Ook uit bescherming voor mijn moeder. Nou ja, Michiel lag ziek op bed en ik kon mijn ouders, broer en vriendin niet meer afzeggen. Dus die cadeaus heeft hij vast binnen Tussen de middag hebben we een begin gemaakt met de soep en broodjes en op de middag was het stil in huis. Ik heb ook niet de indruk dat Leo later in zijn therapiesessies zal aanhalen dat zijn 2e verjaardag in 2 delen is gevierd Komende zondag hebben we dus feest-deel II, ik heb de verjaardagstaart mooi in kunnen vriezen en die gaat dan weer als nieuw op tafel. Het zal mij benieuwen wat hij nog allemaal meer krijgt, want nu is hij al superblij met zijn duplo en zijn autogarage. Nu kan hij eindelijk eens met mannenspeelgoed spelen ipv barbies (dat laatste doet hij maar weer als hij 18 is ) Groetjes van Kiki PS het is waar, kindjes van 2 zeggen nee. De hele godgansedag door...
whaha .. wat schrijf je dat toch geweldig op. Nou wij krijgen hier ook ongever 20 kids en dan nog die kakkelende ouders erbij. Ben heel benieuwd. Zal wel een giga bende worden hier. We vieren trouwens gelijk Jørre zn verjaardag dan en op zijn verjaardag zelf doen we smorgens ff een bakkie
En daar was ik ook weer! mijn pc heeft op de IC gelegen met 147! virussen. maar gelukkig was er een knappe dokter en die heeft mijn laptopje weer beter kunnen maken! Zin in de 22e? ik wel hoor. hoe laat spreken we ongeveer af? begin middag? Leo nog gefeliciteerd met je verjaardag! Iris is een echte dame aan het worden, ze praat onderuit en houdt zich pas weer stil wanneer ze op bed gaat! peutertje eerste klas!
Ja jørre word al een echte vent .. vmo naar de kapper geweest met hem. Stoer koppie nu. Morgen idd een gekkenhuis hier, moet zeggen dat ik er wel zin in heb, maar ook wel tegenopzie. Maar ach ... Ze waren alleen allebei flink ziek, en sinds vannacht hebben ze gelukkig weer doorgeslapen, weer lekker zichzelf, dus we zijn er klaar voor voor morgen. @Mouschy Jullie ook veel plezier met Ewout zn verjaardag @Kiki Veel plezier met Leo zn verjaardag @de rest .. fijn weekend
btw. koningedag wel tv kijken he! ws kom ik op televisie! trixie is in Makkum! en ik moet sochtends al drummen... voor als je de drum band ziet. ik loop 2e rij in het midden!
Hihi, we gaan wel even kijken, en misschien is Silvie dan blond, maar op welke kleur moeten we bij jou letten? Dat wisselt ook nog wel eens... Groetjes van Kiki
Van harte gefeliciteerd Britt! Een hele gezellige dag toegewenst! @Djara, ik ga het in de gaten houden
Hieperdepiep HOERA! ! ! Ook Britt is officieel toegelaten tot de bond van 2-jarigen! Wen er maar aan, de strijdkreet is NEE! Groetjes van Kiki
Kindjes van 1 --> een blok aan je been Kindjes van 2 --> die zeggen NEE Kindjes van 3 --> doen het nog steeds niet(t) Kindjes van 4 --> af en toe een klier Kindjes van 5 --> hebben een ongehoorzaam lijf (slaat nergens op maar rijmt wel Kindjes van 6 --> niet altijd bij de les Kindjes van 7 --> daar ga je het mee beleven Enz...
Meid, wat een geweldig nieuws zeg. Ben helemaal blij voor jullie. Is jullie zo gegund. Hopelijk zijn jullie snel de 12 weken voorbij meid... Hoelang nu meid?
Thanx ladies! Ben ook zo blij! Maar vind het ook wel spannend hoor. Hoop zo dat alles goed blijft gaan. Het voelt nu al anders dan de vorige keer. Nu wil dat natuurlijk niks zeggen, maar de vorige keer had ik vanaf het begin al een slecht gevoel. Nu in de 5e week, nog maar heel kort dus. Morgen gaan we een weekje naar limburg, even bijtanken.