Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mouschy: de kids slapen allebei idd in een ledikantje. Serjenka haar bedje kunnen we straks wel ombouwen tot een éénslaper, maar zolang ze in haar ledikantje wil slapen, zie ik niet in, waarom we haar in het grote bed laten slapen.

Jammer dat je niet mee gaat naar de meeting.

Wij gaan wel nog steeds mee hoor, heb speciaal verlof genomen daarvoor.

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Milan slaapt vanavond voor het eerst in een peuterbed! Hij ligt er net in en ik hoor hem al niet meer, dus het lijkt allemaal goed te gaan.

Jammer dat je niet mee kunt mouschy..........

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @MaryloesWat goed van Milan joh.

@Kathy, je heb gelijk, zolang ze er nog in past en in wil lekker in laten slapen hoor.

Britt wilde echt niet meer in dr ledikant. Als ze hem zag dat was het al bijna brullen en nu we haar ledikant hebben omgebouwd tot peuterbedje slaapt ze echt stukken beter

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Sil ja slaapt zu wel wel goed door? en hoe vond ze het dat ze nu in een andere slaapkamer slaapt, omdat jullie nu in NL wonen?

Ja vind het ook wel jammer hoor meiden dat ik niet mee kan naar de meeting, maar het is gewoon net ff te veel. Volgende keer weer!

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt slaapt prima, ze slaapt heerlijk in dr bedje.

6. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo allemaal,

Tja...... Ik ben er nog wel, maar het wordt steeds minder idd.
    Aangezien Lynn alweer een stukkie groter wordt is dit het enige topic nog waarvoor ik op zwangerschapspagina kom, dus vandaar dat ik ook steeds minder aanwezig ben!
    Iets wat wel heel leuk is als je een tijdje niet bent geweest dat je ziet hoeveel nieuwtjes je wel niet mist!
    En het leukste nieuwtje was natuurlijk Maryloes zwanger!
    Geweldig meid, ik ben zooo blij voor jullie! Ik hoop idd net als de rest dat de komende weken snel voorbij gaan, je een heeeele mooie echo krijgt en daarna volop kan genieten van het zwanger zijn!

Kiki je bent ook al weer en mooi eind op weg van je zwangerschap!! Hoe voel je je nu verder? Is het een beetje te doen met 2 koters in huis en zwanger zijn van nr 3? (vraag niet voor mezelf meid......... ik hoorde je denken carry aan het polsen hoe het is zwanger van een 3e??? Maar voor ons echt geen nr 3 meer! ;) )

Ewout en Britt nog van harte, maar dat had ik jullie elders ook al gewenst natuurlijk!

@Kathy; Lynn slaapt ook nog steeds in haar ledikant, en sterker nog: Lynn heeft nog steeds haar hemeltje om haar ledikant heen! Ze is in bed de relaxedheid zelve (normaal is Lynn niet zo relaxed nl :rolleyes: )
    En zolang zij nog zo lekker ligt in haar ledikant gaan wij niet aan een groot bed beginnen!

Tot zover meiden, ik zal proberen weer wat vaker mee te komen kletsen! ;)

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja doe dat ;)

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Zijn jullie gesmolten ofzo?

9. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    ik ben er ook nog hoor, maar op de achtergrond ;)

Wat doen jullie kids het allemaal goed, heerlijk om te lezen. Met Djurra gaat alles ook goed, die is 18 april ook weer 2 geworden. Alle andere peuters: Nog van harte gefeliciteerd!

Jee Kiki, op de helft alweer? Niet normaal, zo snel! Wat heerlijk dat alles zo goed gaat!

En Maryloes van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een mooi nieuws, meid. Hoe gaat het nu met je?

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Carry, leuk om weer wat van je te horen! En zeker vaker even langskomen hoor!

Carmen, ook goed te horen dat bij jullie alles goed gaat. Volgens mij ben ik helemaal vergeten te feliciteren met djurra :oops: . Bij deze alsnog en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Hier verder alles goed! Morgen wordt bij ons de tuin aangelegd dus we kunnen het weekend mooi buiten zitten.

Vandaag nog de vk gebeld. Had in eerste instantie al een echo staan met 10 weken, maar vond dit nog veel te lang duren. Dus ik dacht, even proberen of we die iets naar voren kunnen halen. Wat blijkt, na een mk krijg je daar met 8 weken een echo. Had die andere assistente dus helemaal niet goed ingeplant. Hoe dan ook, heb nu over 2 weken al de echo :D

Iedereen alvast een goed weekend! Nog iets leuks doen met de Pinksteren behalve genieten van het mooie weer?!

11. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat fijn Maryloes dat je eerder voor een echo mag komen, kan me voorstellen dat je daar erg blij van wordt! Het is toch een onzekere tijd het begin van een zwangerschap en helemaal na wat je al hebt mee gemaakt!

Hier is Lynn ziek, pijn in haar oortjes en koorts. Ik was net zelf ziek geweest (keelontsteking, oren ontstoken en klieren opgezet) Dus ik hoop niet dat ze hetzelfde heeft, maar het lijkt nog niet dat ze last van haar keeltje heeft! (afkloppen vrees ik)
    Mike is op kamp, gisterochtend is hij weg gegaan en morgen middag komt hij weer thuis, dus hij heeft 2 dagen daar geslapen!
    Erg stil in huis en ook Lynn vraagt constant: Waar is Mikey nou? En dan wil ze even in zijn slaapkamer kijken, en zegt dan: Mike weg, met pokoloko (de bso waar hij zit en met hun is hij op kamp) Ze heeft het wel door, maar in de ochtend moet ze toch even weer de bevestiging zien dat hij ECHT NIET thuis is......
    Morgen mogen we hem weer ophalen, en zullen ze elkaar wel weer heerlijk in de haren vliegen na een dikke knuf ;)

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @Maryloes, super zeg dat je al eerder mag. Hoe eerder je door het luikje kan kijken hoe beter toch!
    Hoest met Milan gegaan in zn grote bed?

@Carry, balen zeg van Lynn! Hopelijk knapt ze snel op.

Hier zijn de kids weer beter, al durf ik het niet te hard te zeggen eigenlijk. Ze lossen elkaar echt af zeg ... errug vermoeiend. Maar ach ..

Britt word nu een echte peuter zeg. Wat gaat het hard opeens.
    Ze kletst de oren van mijn hoofd, heeft echt praatjes, en we gaan het nu allemaal verstaan ook zelf, toch handig ;)
    Zijn jullie kids ook zo lekker opstandig de laatste tijd?
    Ik ben 2 en zeg NEE ...

Nog wat leuks doen met de pinkerdagen?

13. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Even een kort berichtje van mijn kant, we zijn net een paar uurtjes terug van vakantie. We hadden een midweekje in Ponyparkcity vlakbij Slagharen (met toegang tot het park gratis :D )
    Elke ochtend mochten we een pony halen waar Ilse dan mooi op mocht rijden...
    Hahaha, ze moet nog veel leren want evenwichtsgevoel heeft ze niet, ze is er 3 x afgekukeld. Gelukkig is het vooral zandgrond en voor haar hadden ze een mooie kleine knol uitgezocht. Maar ik vrees dat ze nu besmet is met het paardenvirus en dat de prinsessendingen straks moeten wijken voor Penny's en andere paardenspullen. Wat ben ik blij dat ik als stok achter de deur heb dat ze eerst een zwemdiploma moet hebben voordat ze op paardrijden mag (en wie weet waait het paardenvirus nog weg? )
    Ik heb er niks mee behalve dan dat ik een kroket op z'n tijd niet kan weerstaan (ja daar zit oa paardenvlees in)

Leo heeft in de vakantie ook in een groot bed geslapen, zonder hekje want dat had meneer er al snel afgesloopt. Maar het ging prima, goed moe laten worden (middagslaapje overslaan) en dan met slaapzak aan lekker onder de deken en slapen maar! Wij moeten nog een verbouwing doen in ons huis, en dan krijgt Leo onze grote kamer met groot bed... tsja, hij moet de babykamer afstaan he :)

@Carry & Carmen: Leuk dat jullie nog wel meelezen, meteen dan maar een plekje in je agenda reserveren, 22 juni, Ballorig in Houten. Kunnen we Lynn en Djurra ook eens in het echt bekijken, wie weet is een van de 2 een geschikte kandidate voor Leo ;)

Haha, ja de zwangerschap vliegt voorbij, en de kilo's er weer aan. Ja Carry, een 3e is best pittig als je er 2 koters bij hebt. Ik zet mijn geld nu op de periode na de bevalling. Dan zal het wel weer in een kalmer vaarwater terecht komen.
    Het gekke is dat als er nu iets zou gebeuren, dan heeft ons kindje ook nog serieus kans om het te overleven ook :confused:
    Vreemd idee, dat vanaf nu een echt mensje tevoorschijn zou kunnen komen, al laat ik hem liever nog een week of 12 zitten :)

Al met al toch een zware week gehad want Michiel heeft met Hemelvaart een motorongeluk gehad en moest een nachtje in het ziekenhuis blijven. Vrijdags was hij weer thuis, maar hij is nog bont en blauw (niet overdreven, zijn hele kont + bovenbeen is pimpelpaars) en overal stijf met vrij veel pijn. Ondanks de pijnstillers. We zijn dan ook een dagje later vertrokken en het kwam erop neer dat ik vakantie heb gehad met 3 kinderen (2 kleintjes en een hele grote) :)
    Ik ga de komende week(en) dan maar gebruiken om bij te komen van de vakantie...

Groetjes van Kiki

PS Ik zal niet naar Carry beginnen met zeuren over een 3e, maar hoe zit het met Carmens 2e ;)

14. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Meid, wat een schrik zeg, je hubby een onegluk. Gelukig is hij er redelijk vaanf gekomen. Bont enblauw en flink de schrik in de benen. Het had wel erger... Bah, niet aan denken! Fijn dat jullie vakantie wel leuk ws. Ilse lekker aan het paardenvirus, weer wat anders dat dat tuttige roze ;)

Haha, een tweede? Nog even niet, heb mijn handen vol aan mjin monstertje (momenteel monsterlijk 10 op de schaal van 1 tot 10 ;)) Nee hoor, wij genieten nog even van Djurra, als zij een jaar of (ik weet het niet, 4 misschien?) is, dan ga ik eens aan een tweede denken. Misschien kriebelt het wel eerder (of later) maar nu ben ik nog kriebelloos.

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Lekker verwend vandaag meiden?

16. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Heb van mijn man een cadeaubon gekregen van een parfumwinkel, heb ik vandaag lekker al opgedaan.
    Maar had al een groot vermoeden dat ik dit zou krijgen, hij is iets te voorspelbaar.

Deze namiddag nog eens naar Oostende geweest, daar heb ik mezelf nog getrakteerd op een leuke rok en t-shirtje.

Was het bij jullie ook zo warm vandaag?

17. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    ik had vorige week al een chinese zuil gekregen voor in de tuin, aan alle 4 zijden komt water en achter het water vandaan komt ook licht, deze is voor op ons nieuwe terras waar we mee bezig zijn!
    Van Mike kreeg ik vanmorgen een mooi werkje met zorg gemaakt op school, een tekening van mijzelf en een lijst van gevlochten papier, erg mooi geworden!

Hier is Lynn nog ziek, vanaf woensdag heeft zij koorts, af en toe oorpijn, af en toe buikpijn, dan weer last van kiespijn, maar ook die vervelende koorts blijft aan, en ze is gewoon weg erg zielig, huilt vaak en veel en is dan bijna ontroostbaar! Zoo zielig! Na een zetpil voelt ze zich oke, maar zodra het is uitgewerkt is het ook meteen weer mis! Als ze morgen of vannacht weer zo huilt van pijn gaan we naar de doktersdienst, want weet gewoonweg niet meer wat we er mee aan moeten!

18. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    DAmes!

En daar meld ik me ook weer ff! Lekker de pinksterdagen op de camping geweest. vandaag hard gewerkt, tent slopen, caravan draaien. (pff in die hitte) Iris uitgeleverd aan een tante.... maar uiteindelijk........de caravan staat op de nieuwe plek. volgende week de nieuwe tent ervoor en we kunnen eindelijk genieten!

moederdag was tevens verjaardag van sape. na eerst een discussie op bed van; wie geeft nu wie ontbijt op bed.... kwam er eerst een hele mooie tekening tevoorschijn van Iris. (uiteindelijk heeft niemand ontbijt op bed gehad)

de dag die ik rustig in mijn hoofd had, verliep best druk. Visite de hele dag door, en was dus blij dat ik s avonds bij de bingo zat... (ja, je doet wat op de camping om te ontspannen) na ja...ontspannen tijdens bingo?

hoe laat spreken we de 22e af? ergens begin middag?

k heb er zin in dames!

19. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Vroeg me ook al af om hoe laat we gaan afspreken 22 juni. En waar zullen we precies dan afspreken?

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden

Mijn kleine mannetje is vandaag 1 jaar oud. Ben heel de bevalling en het moment dat ik mn mannetje voor het eerst zag weer aan het herbeleven.
    Wat gaat het allemaal hard he, niet normaal gewoon.
    Zo heb ik hem in mn armen omdat hij net geboren is, heel onschuldig, hulpeloos en nu .. nu is hij al een dreumes die lekker zn eigen gangetje gaat. Al wat woordjes klets op zijn manier (lees .. ba ba ba ba) en zelfs al los staat.

Je merkt het al .. ik heb een emo dag .. ;)

Deel Deze Pagina