Miranda, wat leuk, weer een meid! En fijn dat alles goed is! Carry, ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt! Kathy, hoe is het nu met Serjenka? Merk je al iets? Zou fijn zijn als dit de oplossing is! Carmen, ben erg benieuwd naar je meisje! Jij komt toch ook de 22ste? Dan kunne we haar in het echt zien! Morgen naar de vk, erg spannend! Jullie zullen overigens op de uitslag tot zondagavond moeten wachten, want we gaan vanuit de vk door naar Zeeland voor een weekendje weg.
Al weer 8 weekies zwanger Maryloes? Dat gaat hard zeg. Ze hebben in zeeland toch ook wel een pc zeker om ons te update? Nee hoor meid, geniet lekker van je weekendje, je krijgt mooi weer.
Weer terug van een heerlijk weekendje Zeeland! Het weekend begon goed met vrijdag een mooie echo, met een mooi kloppend hartje! Over 2 weken weer een echo en dan kunnen ze ook definitief zeggen hoor ver ik ben, want er zat een paar dagen verschil tussen.
Heerlijk hoor meid om het hartje te horen, kan me voorstellen dat je weekend goed begon. Hebben jullie het leuk gehad? Paar dagen verder?
Ja het was heerlijk! Mooi weer gehad, dus zaterdag lekker bbq, gezwommen, helemaal leuk. Zoals het er nu uitziet zou ik 3 dagen korter zwanger zijn, maar over 2 weken kan ze het definitief zijn. Nou ja, overleef ik ook wel weer
Leuk dat jullie het hartje gehoord hebben! Hier weinig nieuws. Heb het idee dat Serjenka haar dieet wel haar werk doet, de poep wordt al vaster, maar ik ga nog niet juichen.
Hoi hoi, ik ben er ook weer effies Het is hier een drukte van jewelste in huis, de bouwvakkers zijn vandaag gestart met het verbouwen van onze zolder. Er komt een douche en onze slaapkamer, Leo gaat naar ons oude kamer en de babykamer moet ont-Leo-oot worden zodat de baby er straks in kan. Tot nu toe was ik nog behoorlijk relaxed over de plannen, maar ik moet wel zeggen dat ik straks blij zal zijn als het klaar is. Verder: Joepie, ik ben 30 weken ! ! ! @Maryloes: super dat je een goede echo hebt gehad! Ik ben benieuwd of we over 3 weken al iets aan je kunnen zien Groetjes van Kiki
Zeg dat wel, een verbouwing zou er niet aan moeten denken. Wanneer zijn ze klaar Kiki? En inderdaad alweer 30 weken! Zag het gisteren ook en dacht die Kiki gaat hard, alweer 30 weken! Kathy, fijn dat het bij serjenka beter lijkt te gaan. Ik snap dat je nog niet gaat juichen, maar het ziet er in ieder geval goed uit! Hier ook weinig te melden, ben moe en misselijk! Lig al 2 avonden eerder dan Milan in bed
Ach, dat valt wel mee hoor dat verbouwen. We hoeven zelf niet zoveel te doen, daar zijn de vakmannen voor. We moeten er alleen voor zorgen dat de overloop en de kamer bijna leeg is. Verder zorg ik ervoor dat de mannen op tijd koffie krijgen en eten tussen de middag. En om het lawaai een beetje te ontvluchten moet ik maar gaan winkelen he Ik had gister een leuke grap bedacht (ik vond het grappig) tijdens de lunch zei ik met een heel serieus gezicht: "vanmiddag moet Leo nog naar bed, dus ik zou het erg op prijs stellen als jullie dan het timmerwerk met een rubberen hamer doen..." Hahahaha, de ene moest meteen lachen en verslikte zich bijna in zijn melk, maar de andere dacht echt dat ik het meende En begon al een beetje voorzichtig naar een manier te zoeken om uit te leggen dat het onmogelijk is. Ik heb hem maar snel uit de droom gehaald Als het meezit, dan is het werk met 2 weken klaar en uiterlijk eind juni. Groetjes van kiki
Das wel weer lekker dat jullie zelf niet veel hoeven te doen. Luxe hoor. Word je niet gek van de rommel nu in huis? Nog ffies meiden, dan hebben we een IRL gezicht bij elkaar .. leuk, heb er zin in
Och arme Silvie toch Het bouw en sloopwerk loopt hier op rolletjes, als er in dit tempo doorgeklust wordt, dan kan ik vanaf volgende week in ons nieuwe kamer onder de douche. Yeah! De kids zijn ook onder de indruk van de bouwvakkers, Leo wil perse mee koffiedrinken (ook uit een koffiemok drinken) en Ilse vraagt elke dag weer hoe het loopt en of het al bijna klaar is. Ondertussen vraagt ze elke avond of morgen de bouwvarkens (grijns grijns) weer komen. Helemaal feest als ik dan zeg dat het niet netjes is om bouwvarken te zeggen. En dan ligt ze lekker in bed te gniffelen Ze vind ze erg leuk de mannen, volgens mij lonkt ze nu al om nagefloten te worden Nu weer terug naar real life: nog 3 weken en dan is de meeting al, ik heb er ook erg veel zin in. Wie van jullie is er eigenlijk al in Houten geweest dan? Bij de Ballorig? Hier alvast wat extra info: http://www.ballorig.nl/houten/index.html Groetjes van Kiki PS vandag 40-jarig trouwfeest van mijn schoonouders.
Dus een drukke boel bij jullie Kiki! Lekker hoor dat het zo snel gaat! Hier druk druk druk gehad. Cyenna is jarig geweest en gister hebben we dat heel de dag gevierd. En daarbij is vrijdagmorgen m'n schoonzusje bevallen en hebben we er een schattig neefje bij (en gelukkig net een dag na Cyenna haar verjaardag ) En vandaag ff niets doen.. Behalve vanmorgen ff m'n kersverse neefje geknuffeld. Ben ook van de week nog bij het CB geweest en ze is nu 88 cm. en 11,8 kilo. En ik moet dinsdag naar de fysio met haar, omdat ze nog steeds op haar teentjes loopt. Ben benieuwd wat ze precies gaan doen. Gefeliciteerd Kiki met je schoonouders! En allemaal heel veel plezier alvast in Ballorig! Ik ben er trouwens ook al een keer geweest in Houten. Erg leuk daar! Maryloes, sterkte met je misselijkheid! En iedereen nog een fijne dag toegewenst.
@Miranda: Alsnog van harte gefeliciteerd met Cyenna haar 2e verjaardag! @Kiki; sterkte met al die bouwvarkens in huis @Kathy; hoe gaat het nu met Serjenka? Lynn is weer ziek, Lynn heeft voor de 2e keer oorontsteking in 4 weken tijd! Ze is nu ook bezig met haar 2e antibiotica kuur. Ze knapt aardig op weer, maar dat was na de eerste kuur net zo, en 2 week later bleek haar oor toch weer opnieuw ontstoken. ook hebben we meteen bloed laten prikken, omdat deze keer niet alleen haar oor ontstoken was, maar ook haar oogjes, en ook hoestte ze veel (Lynn kwakkelt vanaf december behoorlijk ook) Nu wilde de huisarts haar laten prikken op allergieen. Zo wordt er nu gekeken naar: pollen, huisstofmijt, katten (hebben we 2 van ) en gluten (omdat ik een darmziekte heb waardoor ik dit niet verdraag) en daarbij natuurlijk een algeheel bloedonderzoek. Dat bloed prikken ging erg moeizaam, wat is mijn meiske dan toch sterk! Ik haar op schoot in de houdgreep, een verpleegster voor ons die Lynn verder in bedwang hield, en de prikkende arts die Lynn haar arm vast had! Wat een drama, maar gelukkig een erg ervaren arts die meteen goed prikte en 2 buisjes af kon nemen! Hopelijk snel de uitslag, morgen kan ik bellen, maar ws hebben ze dan nog niets. Normaal zal het 2 werkdagen duren, nu met de allergietest erbij kan het 2 weken duren. Morgen bel ik voor de zekerheid, maar ws moet ik nog even wachten!
Met Serjenka gaat het op en af. De ene keer gaat het al beter dan de andere keer. Eergisteren vaste poep, gisteren weer slapper. Hopelijk weet je gauw wat er met Lynn aan de hand is.