Uit zowel het algehele bloedonderzoek als uit de allergieen kwam helemaal niets! Toch ben ik er niet helemaal gerust op, want vanmiddag had Lynn 37,8 (geen koorts, maar toch verhoging en dat met al die antibiotica) Vanavond haar laatste keer Antibiotica gehad van deze kuur van 7 dagen. Dus we hopen maar op het beste en als dit weer koorts wordt sta ik meteen op de stoep!
Carry, wat vervelend dat je meisje aan het kwakkelen blijft. Wel fijn dat het bloedonderzoek goed was, maar vervelend dat ze verhoging heeft ondanks de verhoging. Hier vanochtend weer een mooie echo gehad! Goed gegroeid en weer een mooi kloppend hartje. Ook werd er druk met de armpjes gezwaaid. Ben nu precies 10 weken, iets korter dus, maar he die 2 dagen.....
Haha, ja die 2 dagen... dan heb je ook 2 dagen langer verlof aan de andere kant van de bevalling Maar goed, het eerste kwart zit er alweer op! Geniet vooral want deze "ervaren" zwangere weet dat het voorbij vliegt en voor je het weet heb je de brus in handen. Groetjes van Kiki
Jiehooo, nog 2 weekjes en dan gaan we meeten! Ik heb er heeeeeel veel zin in, is de tijd nu al rond? Ik vind zo rond 14.00 wel een mooie tijd. Wie gingen er ook alweer allemaal mee? Groetjes van kiki
14u klinkt idd mooi en ideaal. Ben ook benieuwd wie er allemaal mee gaat. Ik zal beginnen met het lijstje, vullen jullie even aan wie ik vergeten ben? Kathy Kiki Sylvie Djara ?
Mouschy ging niet meer mee en Carmen is op vakantie, Miranda ook en Carry kwam ook niet geloof ik. En zo groot is dit topic niet qua leden .. Of ben ik er nu 1 gigantisch vergeten?
Volgens mij is de lijst zo compleet! Als we 14.00 uur afspreken komen wij trouwens wat later. Milan slaapt meestal tot 13.30 en als we dan meteen gaan rijden zijn we dr tegen 14.30. Hoef ik hem niet wakker te maken en hebben we hopelijk een gezellig kind Afgelopen zaterdag weer wat meegemaakt. Milan wilde in eerste instantie helemaal niet slapen tussen de middag. Toch maar weer geprobeert en uiteindelijk was het stil. Bart was in de garage bezig en ik even snel boodschappen doen. Kom ik terug zie ik meneetje boven op de overloop achter het traphekje staan met zo'n grijns van "ik heb wat uitgehaald". Ik dus naar boven, zie ik hem staan met een pot vaseline in zn hand. De halve pot had ie in zn haar gesmeerd, op zn gezicht........Hij was in de badkamer geweest en ook daar een heel spoor achter gelaten, op de wcbril, rand van het bad, aan iedere deurklink zat een dikke klodder vaseline...... Stiekum moest ik er heel hard om lachen, maar ben uiteraard even boos geworden. 3x z'n haar gewassen, maar nog steeds een vette kop. Gisteren na weer een douchebeurt was zn haar eindelijk weer een beetje schoon. Had de pot vaseline in de bovenste la van zn commode liggen, want ik gebruik altijd een beetje op de thermometer. Heb de pot vaseline nu maar ergens anders gezet, waar hij niet bij kan .
Maryloes, ik was je niet vergeten hoor, maar wist gewoon niet meer of je nu wel of niet mee ging. Zal gezellig worden!
Leuk cluppie toch? Vergeet niet een fototoestel mee te nemen want ik wil graag alle feb-mrt-apr kids bijen hebben Ik heb natuurlijk wel al in albums en Hyves gekeken, maar ik ben echt heel benieuwd naar julie. En jullie partners. Michiel is ook al een beetje nieuwsgierig Groetjes van Kiki PS bijna vergeten om over mijn grote boef op te scheppen: Vandaag heb ik een groot bed voor Leo besteld! (ja hij moet toch plaats maken voor z'n broertje he )
Ik kijk er ook al echt naar uit om elkaar in real life te ontmoeten. Ik hoop echt dat Serjenka met goed humeur opstaat hoor, zondag 22 juni.
Ja sorry meiden, ik ben weer aan het werk dus heb geen tijd om veel online te komen. Maaarr .. volgende week zijn wij erbij hoor .. Komt je hubby niet mee DJara? Jammer nou .. leek Ed wel gezellig nl ..