Zo groot zal het niet zijn toch? Ik ben te herkennen aan een dikke buik Ik stuur wel een pb met mijn mobiele nummer. Groetjes van Kiki
haha, ik had je een pb teruggestuurd dat we je wel zullen herkennen aan je dikke buik, maar dat had je zelf ook al geschreven
Er is bij Ballorig maar 1 ingang, dus lijkt mij het handigst om gewoon bij de deur af te spreken. Wij zijn te herkennen aan een rode Douwe Egberts auto.
Dat wou ik dus weten We spreken dus af bij de ingang? Vind het echt wel spannend hoor. We hebben zelfs speciaal een gps gekocht om zeker de weg te vinden en zonder al te veel geruzie in houten aan te kunnen komen.
Whaha, is het bij jullie ook altijd feest in de auto? Ik heb er ook zin in hoor, hopelijk ben ik dan opeknapt want ik voel me flink beroerd.
Ik was vergeten te vertellen dat we maandag met Leander naar de dokter zijn moeten gaan. Hij deed plots zo'n koortsopstoot, had 40,2° koorts, bleek hij een lichte keel- en oorontsteking te hebben. Gelukkig gaat het alweer aan de betere kant met hem. Ik hoop dat hij tegen zondag 100% zichzelf is.
Gelukkig maar zeg. Nog 1 nachtje slapen meiden, en dan is het zover. Ik zal wel 2 ongezellige kids hebben want ze slapen meestal tot 1430 u.
Ik hoop dat mijn kids een dutje in de auto zullen doen. Ook Serjenka is niet het gezelligste kind hoor, als ze iemand voor de eerste keer ontmoet. Zou ervan schrikken moest het morgen anders zijn. Zal in ieder geval toch wat geregel worden met het eten. Eventjes nagekeken en het is voor ons ongeveer 2u30 minuten rijden. Ik kijk er naar uit. Tot morgen iedereen!
Van links naar rechts: Leo, Milan en Serjenka! En zo zien kindjes eruit die met 28 graden in een indoorhal heerlijk aan het spelen zijn geweest, moe maar voldaan Ik vond het wel jammer dat er ivm ziekte een tweetal mama's en kids er niet waren, maar dan moeten we gewoon een keer een andere datum prikken Maar, ik vond het erg leuk en bijzonder om een paar andere mama's, kids en partner ontmoet te hebben. En Michiel vond het ook erg geslaagd, hij zei al, volgende keer maar in Ballorig Meppel Groetjes van Kiki
Leuke foto! Hmm, Milan is toch duidelijk de bolste van het stel..... Ja, ik vond het ook erg gezellig. Inderdaad jammer dat niet iedereen er was, maar dat mocht de pret niet drukken. Ook Bart vond het gezellig, ondanks dat hij voornamelijk als oppas heeft gefungeerd Hoe dan ook, een vervolg ( en dan met alle mama's ) lijkt me een goed plan. Wij zijn weer van de partij!
o meiden, wat was ik beroerd zeg. ik ben nog wat gammel, moet maar niet te veel in de maag hebben, dan gaat het nog.....gister kwam er iets in de maag, en er dubbel weer uit. ik baal verschrikkelijk, ik keek er zo naar uit! gauw maar weer een datum prikken.... eh, morgen?
Agnes, ocharme, hopelijk ben je er vlug weer helemaal bovenop. Ik vond het gisteren ook een geslaagde namiddag, ondanks de lange reis. Was toch behoorlijk moe toen we thuis kwamen hoor. 3uur rijden op de heenweg en iets meer dan 2u30 rijden terug naar huis. Ook Serjenka en Leander waren doodop, zij hebben een dutje gedaan in de auto. De volgende keer, zijn wij ook weer van de partij!
Kathy, ik vind het echt super dat jullie helemaal dat hele eind hebben gereden! Volgende x iets dichterbij voor jullie!
Precies, ergens aan de Belgische kust? Mooi weer en een fijn terrasje erbij? Met verplicht weer de mannen mee om op het kroost te letten 8) @Maryloes: Milan is helemaal niet bol, hij is gewoon flink, wacht maar tot hij de lengte inschiet. Je zal zien dat hij gewoon een lange magere slungelige puber gaat worden als hij een jaar of 12-13 is En tot die tijd gewoon genieten van jullie heerlijke knul. Hihi, Michiel vond dat jij hem een beetje aan onze schoonzus deed denken, en ik ook wel eigenlijk. (vrouw van zijn broer) Maar goed, een nieuwe afspraak aan de Belgische kust zie ik wel zitten, maar dan pas (een hele tijd) na de bevalling zodat ik weer gelegenheid heb om bikini-proof te verschijnen Groetjes van Kiki
Ik moet ook zeggen dat ik dat normaal gesproken helemaal niet vind, maar toen ik deze foto zag.... Ach, je zult wel gelijk hebben. En hij is ook niet te zwaar of zo. Haha, grappig dat ik jullie aan je schoonzus moesten denken. Hopelijk is dat een leuk mens belgische kust, ik ben voor! Maarre kiki, hoe snel ben jij bikini-proof dan, want anders wordt het volgend jaar! ( of hebben ze aan de belgische kust tropische winters )