Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hmm, helaas geen tropische winters in België :(

We vonden het de moeite waard om dat hele eind te rijden en we zijn met een goed gevoel huiswaarts gegaan.

Zo bol is Milan toch niet, vind ik. Het is gewoon een gezonde jongen!
    Wat mij opviel, is dat Serjenka wel een stuk kleiner is dan jullie jongens.

Hopelijk heeft ze de volgende keer, meer zin om met de andere kindjes te spelen, want gisteren zat dit er niet echt in.
    Tegen de volgende keer zullen onze kindjes ook alweer wat ouder zijn en het allemaal misschien ook wat beter gaan beseffen.

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk

Voor Kathy!

Groetjes van Kiki

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bedankt!

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    He zeg, is iedereen met vakantie ofzo?

Groetjes van Kiki

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben nog aanwezig hoor. Pas vanaf 4 juli op vakantie :D

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Zo te lezen was het heel erg gezellig met de meeting! ik wil alleen wel wat meer foto's zien hoor meiden!

Ik heb in het ziekenhuis gelegen, ik heb nl een navelbreuk (gehad). Ik ben maandag opgenomen en woensdag was ik weer thuis. Ik ben dus herstellende van de operatie. Ik voel me redelijk en elke dag gaat het beter. Staat ook een verhaaltje op mijn hyves als je het leuk vind om te lezen.

Ewout gaat echt super, hij kan tegenwoordig fietsen! en praat honderd uit en is super bijdehand, hij weet echt veel.
    En Marijn kan kruipen, en begint een beetje z'n eigen weg te gaan (eindelijk). Ik hoop dat daarmee ook z'n vele huilen wat minder word.

Zo dat was even ons verhaal in een noten dop!

Kathy alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @Kathy, nog gefeliciteerd.

Hier een drukke boel., kids allebei 40 gr koorts gehad, druk weekend gehad en hard werken.

Hoest met Houdini Kiki?'

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    @mouschy: da's even schrikken zeg, onder het mes. Of had je het al veel langer en was er nu pas een plekje vrij?

@Silvie: leuk he, kindjes die elkaar aansteken... en mama maar wassen.

Houdini doet het prima, alleen vind ik het mede door het warme weer en de zomervakantie errug druk hier in Steenwijk. Ik loop te schelden op de kids en waggel er vrolijk op los. De ene keer denk ik ach, nog maar 4 weekjes, da's zo om. maar de andere keer ben ik al blij als ik de dag tot een uur of half 6 red, dan is Michiel weer thuis en kan ik heel even stoom afblazen. Ik heb de afgelopen dagen meerdere keren op het punt gestaan om een sigaret op te steken, als ik het niet zo vies vond, had ik het vast al gedaan ook. Bovendien zegt Ilse dan: Nee mem, je mag geen sigaretje roken want je hebt een baby in de buik. Gelukkig dat zij ook zo verstandig is.
    Kortom, 's ochtends ben ik nog fit en fris en hoef ik nog maar 4 weekjes en dan 's avonds in de baterij zo leeg bij me dat ik zelfs bereid ben om op de keukentafel geopereerd te worden...

*einde klaagmodus* want eigenlijk viel het vandaag best mee, genoeg ijsjes achter de hand en een zwembadje in de tuin :)

Groetjes van Kiki

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Kiki, kan best wel begrijpen dat je het wat moe wordt nu. Nog even doorbijten en Houdini is er. Probeer toch nog wat te genieten van de laatste loodjes, want is waarschijnlijk de laatste keer? Of niet?
    Nog veel sterkte ermee!

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Hihi, dat is waar. Het is voor mij de allerlaatste keer dat ik zwanger mag zijn. Dus ik zal proberen deze laatste loodjes te koesteren als loodjes die nooit weer komen. Maar dan hoeven ze, enkel omdat het de 3e baby is, niet meteen 3x zo zwaar te zijn ;) :)

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Vanaf morgen ben ik een weekje afwezig. We gaan naar de ardennen met m'n schoonouders.

12. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Wie is er nog meer op vakantie? 't is hier wat stilletjes....

:) ;)

13. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Inderdaad stilletjes, geen vakantie, maar wel druk, moe, misselijk, griep en kriebelhoest :(

14. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    morgen op vakantie! 3 weken op playa de camping in drenthe!

15. Maryloes

Fijne vakantie!

16. Maryloes

Rustig hier!

Kathy, hoe was je weekje Ardennen?

Kiki, is het een beetje vol te houden die laatste loodjes? Of ben je stiekum al aan het bevallen :D . Verbouwing helemaal klaar? krijg je eigenlijk een geplande keizersnee of hoe gaat dat eigenlijk?

Verder weinig te melden, gisteren afspraak gemaakt voor 20 weken echo: 14 augustus!

17. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Jeetje, dat schiet ook al op, zo'n 20-weken echo!
    Even met je ogen knipperen en ook Maryloes zit al op de helft :confused:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet rouwig ben dat het weer een koele zomer is tot zover. Ben het zwanger zijn al meer dan zat, na de valse start vorige week, kan ik bijna niet wachten om ons zoontje in de armen te hebben (al is het alleen maar zodat ik weer kan herstellen). In het belang van ons aankomende spruit, is besloten om de keizersnede niet voor de 38e week te doen. Beter voor hem, maar goed, ik hoef nog maar 10 nachtjes en dan is het zover (ja, de planning staat voorlopig op 25-07)

Een grote doorn in het oog is dat de kamer nog niet klaar is. Baal baal, de douche deur komt morgen en word vrijdag gemonteerd, tapijt is gister gelegd en manlief vind het niet mooi :cry:
    dan moet ons oude kamermeubilair naar boven verhuisd worden, Leo zijn kamer in orde maken en dan als laatste moeten de babyspullen in de commode zodat we er echt helemaal klaar voor zijn.

Stressy dus de laatste 10 daagjes :(

Het zal ook allemaal wel los lopen en als het goed is, kan de kraamhulp ook wel een commode inruimen :)

Groet van Kiki

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Weekje Ardennen is prima bevallen hoor. Alleen wat jammer van het minder goede weer, verder lekker veel van de kids kunnen genieten. Serjenka heeft een enorme sprong gemaakt in haar woordenschat en praat nu veel meer.
    Leander is ook een echt dreumes aan het worden.

Kiki, kan best wel begrijpen dat je het zat bent hoor. En het idee alleen al, dat er nog zoveel te doen is, zal het er niet beter op maken.

Dikke knuffel en nog heel veel sterkte met die allerlaatste loodjes.

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Hmmmm, had ik nu maar een cursus Yoga gedaan...

Deur is geleverd, vandaag een poging gedaan om 'm te plaatsten --> PENG, 100.000 dobbelsteentjes glas in het nieuwe tapijt en op de badkamervloer. :cry:

Stel jezelf nu maar eens voor dat Kiki in de kleermakerszit, met de handjes opengevouwen op de knieën zit te hummen met de ogen dicht.

Zucht, dit kan ik er net even niet bij hebben. Een nieuwe deur duurt zeker 4-5 weken ivm vakantie :(

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Oh wat erg zeg! kan me goed voorstellen dat je dr flink de balen van hebt!
    Is dat jou foto? of zomaar een foto van google? ik ben wel benieuwd naar je grote buik nu! Tis echt aftellen nu he meid!

Maryloes; wil je weten wat het is? wel spannend weer die 20 weken echo! Ben benieuwd naar de echo foto!

Kathy wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de Ardennen! ja idd balen van het klote weer, maar jullie hebben niets gemist, hier ook aldoor regen gehad.... :x

We zijn hier druk met de 2e badkamer. We slapen nu op zolder en we zijn de kamer ernaast aan het verbouwen. Het was eerst een was'hok' maar word nu dus een badkamer met bad en wc en wastafel. We hebben een heel groot dakkapel laten plaatsen van 5 meter breed, en daardoor is die ruimte heel groot geworden.
    De jongens doen het prima. Ewout is druk aan het kletsen en is vanalles aan het ontdekken. En Marijn is druk aan het kruipen door de huiskamer.

Deel Deze Pagina