Zo, ik ook weer ffies. Heb het zo druk meiden, ben blij dat ik nog tijd heb om te ademen. Werk nog 5 dgn in de week, weekenden druk en wil alle tijd die ik heb aan mn kindjes geven. HEt huis in DK is nu iig verkocht, dus nu ff alles bekijken financieel en dan minder werken. Nog ffies Kiki, kan me voorstellen dat je het gehad heb zeg als die deur springt. En al helemaal dat het kamertje nog niet klaar is. Nog ffies he meid, vrijdag is het zover, spannend. Lijkt me wel heel apart om te weten wanneer die kleine komt. Je weet gewoon de datum. Ga aan je denken meid vrijdag en we willen natuurlijk wel gelijk een foto zien van je kleine Houdini. Mijn kleine man (ahum) was voor een apk afgelopen vrijdag op het CB, voor de eerste x. Hij weegt nu 12,9 kilo en is 83 cm. Hij gaat lekkuuuur. OOk hebben allebei de kids prikken gehad. Brullen natuurlijk, maarja.. ze missen er allebei een lading, dus we zijn aan een inhaal slag bezig. In DK krijgen ze er een stuk minder dan hiero nl. Vrijdag hebben ze allebei de BMR en MenC gehad. Dus ik hoop niet dat ze er allebei last van krijgen, anders wordt het een druk weekend volgende week. Jij gaat ook hard trouwens Maryloes, leuk joh. Al weer bijna de 20 wkn echo ..time flies. Kathy .. alles goed met je kiddo´s? Serjenka ook weer ok? Leander wordt ook al groot zeker? FOTOOOO´S En wie ben ik vergeten? Agnes .. fijne vakantie. En verder....ik ga maar naar bed .. morgen weer om 0430 uur de wekker
Met de kids hier alles prima hoor. Serjenka blijft in de peuterpubertijd hangen en Leander wordt een echte dreumes, m'n babietje is echt wel weg. Foto's volgen nog. Kiki: nog even volhouden meid en je hebt Houdini eindelijk in je armen. Nog een dikke knuffel. Sylvie: ik kan best wel begrijpen dat je het erg druk hebt, werken en kids. Ik ben ook blij dat ik nu maar part-time meer werk. Daardoor wat meer ademruimte gekregen.
Kiki, gewoon rustig doorademen! het komt allemaal goed! ( maar ik ben wel blij dat ik me voor zwangerschapsyoga heb opgegeven ) Heel veel succes vrijdag, zet em op! Mouschy, fijn dat het zo goed gaat met je 2 mannetjes! En hoe gaat het verder met jou? Helemaal herstelt van de operatie? Silvie, kan me voorstellen dat je het erg druk hebt op het moment. Fijn dat het huis in dk verkocht is, hopelijk kun je straks wat minder gaan werken en weer wat meer bij je kindjes zijn. Hier gaat alles goed. Bizar hoe snel zon 2e zwangerschap gaat. Even knipperen met je ogen en al weer bijna op de helft. Nog even en wij weten of het een jongetje of meisje is. Ben zo nieuwsgierig!
Ja spannend Maryloes, ga je het ook met ons delen als je het weet? En weer druk namen verzinnen he! Kathy ja baby gaat er zo snel af he, wel jammer... Merk het nu ook al met Marijn, die gaat ook al zo snel naar de 1 jaar... Silvie; ja druk druk druk, en dan ook nog gezinsuitbreiding Wel leuk hoor zo'n vier voeter er bij! Kiki is druk aan het aftellen haha. We willen wel snel foto's van je kleine man zien! Dit is Marijn, hij is druk bezig met handje klappen.
Leuk hoor, wat een kereltje al! Namen zijn we al uit en nee ik ga het niet met jullie delen . We hebben besloten om het niet kenbaar te maken dus............Heel misschien via pb, maar daar moet ik nog eens goed over nadenken.
Wow Marijn is al een flinke kerel ook. Maryloes, je hoeft niet te blozen hoor. Begrijpbaar dat je het geheim wilt houden en het hier niet vertelt, je weet maar nooit wie meeleest. We hebben geduld
Als het goed is zal Kiki idd al bevallen zijn, hoop dat jullie het goed maken meid, en gauw weer wat te horen van jullie! Geniet van je kraamtijd Kiki!
kathy, gefeliciteerd met leander! Een fijne dag toegewenst! Kiki, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat we snel van je horen!
Ben hier ook al een tijdje niet meer geweest En nog geen nieuws van Kiki? Spannend hoor. Leuke foto van Marijn! Hier alles ok. Nog 3 weekjes werken en dan alweer verlof. De tijd gaat echt supersnel, alweer 31 weken zwanger. Cyenna gaat ook goed. Ze praat ons nog steeds helemaal na, dus oppassen wat we zeggen Vandaag heeft ze een trampoline van ons gekregen, maar ze vindt het zo geweldig, dat het krijzen is als ze eraf moet haha. Hebben jullie kids dat ook? Dat als ze het ergens leuk vinden (ballenbak, trampoline,springkussen o.i.d.), ze zo gaan krijzen als ze er vanaf moeten? Moe word ik er soms van Hopelijk is het morgen ook lekker weer en kunnen we lekker naar het strand
Je gaat inderdaad hard Miranda! Leuk om weer van je te horen! En fijn dat het met Cyenna alles goed gaat. Bij Milan was het eerder ook altijd drama, maar we hebben nu een perfecte oplossing: we kondigen 5 minuutjes van te voren aan dat we zo gaan, hij gaat slapen ect. Hij mag dan dus nog 5 minuutjes spelen en gaat daarna zonder morren mee of slapen. Werkt perfect, nooit meer een drama.
Ik zag bij de aug.mama's dat Kiki vrijdag is bevallen van een zoon: Thomas, met roepnaam Thom. Gefeliciteerd Kiki en familie! Fijn dat bij Milan dat met die 5 minuten werkt. Hier helaas niet. Lijkt of ze dat niet snapt of niet wil snappen haha, dat kan ook natuurlijk Gister mocht ze nog ff op de trampoline tot ik klaar was met de was binnen halen. Dan zegt ze wel: ja. Maar zodra ik haar er dan afhaalde was het weer raak.
Hier idd ook bekend verhaal dat Lynn erg haar zin wil door drijven, terwijl ik haar eigenlijk dan ergens mee weg wil nemen. Lynn begrijpt nu wel goed wat 1 en wat 2 is, en als ik dan bijv zeg (wij hebben ook een tampoline) Je mag nog 2 keer springen en dan gaan we even naar binnen, dan reageert ze minder heftig. Ze vindt het nog steeds wel moielijk dan, maar accepteet het beter dan zonder aankondiging. Begrijp ook altijd wel dat het nog niet allemaal even makkelijk te begrijpen is voor ze, ik vind opvoeden op dit moment ook best een opgave als je zo,n ondernemende peuter hebt! @Kathy nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Leander, beetje laat, maar nog zeker net zo gemeend! Hebben jullie een fijne dag gehad?
Gefeliciteerd Kiki met jullie ZOON! geniet lekker van de kraamtijd! Heel veel geluk met jullie gezinnetje! Kathy van mij ook nog gefeliciteerd met Leander! hebben jullie een leuk feestje gehad? Carry, wel handig dat ze nu een beetje door heeft wat 2 is en zo! dat scheelt een hoop frustratie dan! Nu maar hopen dat ze snel veranderen want die peuterpubertijd is niet altijd even leuk... Miranda nog even en je hebt lekker vrij! heerlijk genieten van je beeb in de buik! Hier verder geen byzonderheden
Geplaatst: Di Jul 29, 2008 9:20 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ik weet niet meer of ik het hier al gemeld had, maar Leander kijkt soms erg scheel. Vandaag zijn we eindelijk bij de oogarts geweest en er is heel wat duidelijk geworden. Leander z'n rechteroogje is 'lui', zoals we dus dachten. Daarom moeten we nu beginnen met afplakken. Dit moeten we nu doen tot 14 oktober en dan moeten we opnieuw op controle. Linkeroog afplakken, zodat de rechteroog gestimuleerd wordt om te kijken. Dit moeten we iedere dag 2uur doen. Wanneer Leander z'n rechteroog goed gebruikt, zal gekeken worden om te opereren. Wat komt er nog bij, hij is een beetje verziend op z'n linkeroogje. Maar nu is dit nog niet echt een probleem, omdat de oogjes zich nog steeds aan het ontwikkelen zijn. De norm is +3 en hij heef +4. De arts vind hem ook nog een beetje klein voor een bril, daarom momenteel er nog niks mee doen. Bij de controle zal dat oogje wel iedere keer opnieuw gecontroleerd worden, om te zien of het niet slechter wordt. Indien het slechter wordt, toch een brilletje.
Lastig zeg Kiki voor zo,n klein mannetje dat hij nu al zijn oogje afgeplakt moet hebben, hopen dat het resultaat geeft en hij straks meer met zijn rechteroogje gaat kijken. Zijn jullie al begonnen met het afplakken, en zo ja: Hoe gaat het nu? Kan me voorstellen dat je voor zo'n klein mannetje ook nog geen bril kiest, maar ik neem aan dat hij dat uiteindelijk wel zal moeten? Of kunnen zijn oogjes nog wel weer beter gaan zien (dat werd namelijk bij Mike zijn bijziendheid wel gezegd dat kinderen hun oogjes nog zo flexibel zijn dat het nog zo zou kunnen zijn dat hij zonder bril nog weer mag in de toekomst, alleen is zijn afwijking minder groot dan de afwijking in Leander zijn oogjes nu al) Lijkt me best heftig allemaal te horen, want kan me voorstellen dat alles voor Leander wel erg heftig allemaal is om te ondergaan! Ik heb nu vakantie, deze week zijn we thuis en wordt er druk geklust in huis, en de 2e week hebben we echt een weekje vakantie en gaan we nog even weg! (midweek centre parks in Limburg "het heyderbos) Dus ws deze 2 week ook bijna niet online.......
Hihi, Carry, het is Kathy We waren vorige maand al bij een andere oogarts geweest ivm het scheelkijken, maar zijn wist niet echt wat ze ermee moest aanvangen omdat hij nog zo klein is. Had me er in tussentijd toch al wat op voorbereid. Wat z'n zicht betreft, vertelde de oogarts ook dat dit bij kindjes van Leander z'n leeftijd de oogjes nog aan het ontwikkelen zijn, maar hij zal wel iedere keer op z'n zicht gecontroleerd worden. Wanneer het toch slechter wordt, zal hij uiteindelijk wel een brilletje moeten. Leander heeft nu al een uurtje z'n plakkertje op en het gaat er goed. Hij heeft er weinig last van. De eerste moment, was hij niet zo blij, maar met wat afleiding, bleef hij er wel af. Zal even een foto plaatsen van onze kleine 'Piet Piraat'.