Ach zie m nou de kleine man! ik hoop dat het helpt en dat hij snel er vanaf is! Ik herken het wel van mijn neefje die had het ook, en hij had ook al vroeg een brilletje, geloof toen hij net 4 jaar was dat ze er achter kwamen bij de schoolarts. Hoeft natuurlijk niet te zeggen dat Leander dat ook krijgt! Ben benieuwd naar Kiki! ze houd het wel spannend, ben wel benieuwd naar alle verhalen over haar pasgeboren zoontje! Hier zijn we lekker aan het genieten van het mooie weer!
Marijn is nu druk aan het kruipen! echt heel leuk om te zien, en vandaag heeft hij zich zelf voor het eerst op getrokken! Ik heb filmpjes op z'n hyves staan; www.ewoutmarijn.hyves.nl
Zo flinke beer zo te zien! lief mannetje hoor! hoe is de bevalling gegaan? en hoe zwaar was hij? en hoe gaat het met je nu?
Mijn bevalling staat onder het forum De Bevalling. Hoe gaat het? Eigenlijk best goed, alleen was ik een aantal dingen vergeten hoe dat ook alweer ging na Leo's geboorte. Ook deze keer kwam de borstvoeding pas de 4e dag op gang, dus onze zoon heeft een paar dagen honger gehad tot ze gingen bijvoeden. Normaal ben ik daar niet zo voor, maar hij was echt aan het shaken van het voedingstekort en om te voorkomen dat hij stilletjes ondervoed zou raken, is er besloten hem toch wat te geven. Gelukkig bleef Thom goed zijn best doen aan de borst zodat ik de laatste dag ziekenhuis eruitzag als Pamela Anderson na een borstvergroting. Het scheelt wel dat hij het 3e kindje is en dat deze memmie een stuk minder onzeker is, daardoor kon ik de rust opbrengen om Thom goed aan te leggen en ons natuurtalentje weet daar wel raad mee. Niks geen gezoek of gepiel, meteen hap raak en tanken maar. Het resultaat is dat meneer de laatste dag van de kraamhulp al weer op geboortegewicht zat: 3850 gram. Als hij zo doorgaat, is hij net als Leo met 3 maanden ruim 7 kilo. Oh, honger alarm. Goetjes van Kiki
alsnog van harte kiki! wat een prachtig wondertje! wij zijn onderhand weer terug van vakantie! heerlijk warm en plak weer gehad! veel met water bezig geweest om maar verkoeling te zoeken. Iris doet tegenwoordig overdag alles op het potje! luiervrij dus! (en dat scheelt in de kosten!) in een paar dagen tijd van luier naar potje!
Mooie foto's kiki, en nog eens proficiat! Djara: Iris, is echt al een grote meid hé. Mooie foto's. Donderdag met Leander naar het cb geweest voor prikjes, hij is nu 8kg700 en 77cm. Kiki: hoe bevalt het nu met 3 kindjes. Is de aanpassing veel groter dan de vorige keer?
Kiki ik ga even je bevallings verhaal lezen! Wel even een heftige eerste dagen met de voeding, gelukkig gaat het nu top en drinkt hij super! Ja ik ben ook wel benieuwd of het heel veel drukker is met 3 kids nu. Djara; super dat jullie het zo fijn hebben gehad en wat goed dat Iris helemaal droog is overdag! kan zo maar in eens heel snel gaan dan he! Leuke foto's! Kathy mooie cijvertjes weer voor Leander! beetje zelfde als Marijn nu!
~ Gaan jullie nog wat byzonders doen het weekeind? Jan is druk met de 2e badkamer bezig. We slapen nu op zolder, die hij ook heeft verbouwd. En er komt nu dus een 2e badkamer, met BAD! echt heerlijk hoor, ik mis dat wel een bad. Ook zo leuk met de kids zometeen, lekker spetteren! Ik heb nieuwe foto's in mijn album staan! # olympische spelen; Gaan jullie het volgen? ik ga vanmiddag wel kijken naar de opening. Vind ik altijd wel leuk om te zien. Maar het sporten zelf vind ik niet zo haha. Wij volgen eigenlijk geen enkele sport... We sporten liever zelf
Wat een plaatje is Thom Kiki! Ook een heerlijke grote vent net als zijn broer! Fijn te horen dat alles goed gaat met jullie! @Mouchy: Ik heb ook een stukje vd opening gezien vd Olympische spelen, maar verder zal ik het niet volgen denk ik! (tenzij mijn vriend bedenkt dat hij gaat kijken en ik van achter de pc stiekem mee kijk ) Wij zijn net terug van ons midweekje Limburg en dat was wel erg fijn! Maandag moet ik weer aan het werk, en ook Mike moet Maandag weer naar school. Hij begint dan in groep 4! Dus volgende week loopt alles hier weer in regelmaat!
Regelmaat, ik snak naar regelmaat! Ook Ilse gaat morgen weer naar school, voor het eerst naar groep 2 bij juf Pascalle. Ze heeft er zo'n zin in, ze mag dan vertellen over haar verse broertje en een afspraak maken wanneer ze mag trakteren. Ik vind dat we zoiets leuks hebben bedacht: ijsbekertjes met muisjes! Dat wordt vast smullen daar in groep 2. Voor Leo komt er straks ook regelmaat want hij mag per september voor 2 ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal. En volgens mij is hij er echt aan toe, ik zie het ook al helemaal voor me, ons kleine grote man met een Cars-rugzakje in zo'n peuterklasje.... zucht, wat worden ze snel groot (zei ze met een brokje in de keel) En dan de jongste spruit, die zit al volop in de regelmaat: whaa, drinken, slapen, whaa, drinken, slapen enz... en dat ongeveer 6 tot 8 x per dag. Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat Thom er nog niet was. Zo snel draait hij mee in huize Kiki. Genoeg over ons kroost, de Olympische spelen, sja ik volg het niet, maar ik zou het wel grappig vinden als we met verassend goud thuiskomen. Op kogelstoten ofzo Groetjes van Kiki
Wat fijn dat alles alweer helemaal gesmeerd loopt bij jullie thuis Kiki! Leuk idee idd om ijsjes uit te delen! En Leo naar de peuterklas, echt leuk he! Ewout gaat er ook naar toe morgen voor het eerst! Hij heeft een rugzakje van Snoopy en een Cars beker en broodtrommeltje. Weer een mijlpaaltje he!
In november, na de herfstvakantie, mag Serjenka ook naar school. Heb al een leuke boekentas van de prinsessen voor haar. Merk ook wel dat ze er aan toe is hoor. Leuk dat het al zo gesmeerd loopt, Kiki.
Mogguh, Wat een lieverd zeg is Thom, mooie naam ook. Ben blij te horen dat het allemaal zo snel al weer doordraaid in huize Kiki. @Kathy, hopelijk gaat onze piraat Leander over een poosje weer zonder afgeplakt oog door het leven. @Mouschy, lekkere kerel zeg is Marijn. @Djara, fijn dat je een leuke vak heb gehad. Hoest met jullie kids trouwens met het plassen op de WC/potje? Britt die doet het af en toe is op het potje en van de week voor het eerst heeft ze op het potje gepoept. Wij haar de hemel ingeprezen, maar het heeft weinig geholpen want daarna heeft ze het niet meer gedaan. Maar het begin in er.