wat een mooie fotoos sil! iris is overdag 100 % zindelijk. geen pamper meer! (en dat scheelt in de kosten zeg!) sinds vandaag gaat ze ook naar de wc. nu is het potje dus ook weer geweest.
Leuke foto's meiden, wat worden de kids snel groot he! Ik heb nog een leuk filmpje van de jongens. Hier zijn ze druk aan het spelen, en een lol dat ze hebben! http://s179.photobucket.com/albums/w313 ... 86919d.flv
Leuke foto's! Vandaag precies op de helft en ook toevallig vandaag de 20 weken echo. Leuk om weer even te gluren en het belangrijkste: alles lijkt goed! Ook weten we wat het wordt en hoewel we in eerste instantie hadden gezegd dat we het niet zouden vertellen, we hebben toch besloten dat wel te doen Daarom: het is een jongetje! Helemaal leuk, straks 2 kereltjes!
Gefeliciteerd! ! ! Leuk hoor, 2 knullen in huis. Moet jij eens opletten hoe lief en zorgzaam Milan wordt als zijn broertje er eenmaal is. En zie je het al voor je? Over een jaar of 6 als beide knullen de buurt onveilig gaan maken als 2 partners in crime En het scheelt weer de helft aan namen bedenken, hihi. Maar wat je al zei, het allerbelangrijkste is dat er op de echo geen gekke dingen te zien zijn geweest en dat je dus wederom een mooi gezond kereltje staat te wachten. Heb je straks nog een man in huis die je op handen zal dragen Groetjes van Kiki PS de spamfoto's had ik toch al geplaatst? EN anders staan ze in mijn album.
Wat leuk! nog een knul erbij, ik vind het echt heel erg leuk 2 jongens! En zeker als ze groter zijn worden het hoop ik, echte maatjes! Gefeliciteerd hoor meid!
Geweldig Maryloes, een broertje voor Milan! Van harte gefeliciteerd en wat ontztettend fijn te horen dat alles goed is, en jullie lekker even jullie 2e zoon weer hebben mogen bewonderen!
Dankjewel, ben ook erg trots op mijn 2 kanjers! Lynn gaat echt in een razend tempo vooruit met haar taal! 5 woord zinnen is hier eigenlijk al erg normaal! Ook zingt ze hele liedjes nu en probeert zelfs mee te zingen met liedjes op de radio Mega Mindy is hier opeens helemaal hot (vooral de muziek, want Lynn heeft nog steeds weinig geduld voor televisie kijken) Deze hele cd kent ze al en zingt alle liedjes de refreinen nu mee! Mike is weer naar school en heeft nu zijn eerste week in groep 4 er weer op zitten. Het beviel hem goed, alleen is hij meteen weer verkouden geworden! (en dat blijft bij Mike altijd wat eng, omdat hij toch dubbele ontstekingsremmers krijgt ivm zijn astma!)
Carry leuke foto van je kanjers! Leuk he dat ze nu zo goed gaan praten, en mee zingen. Het gaat wel snel hoor vind ik! ze worden echt nu een beetje zelfstandig! En hoe gaat het nu met Mike? is de verkoudheid over? ~~~~ Marijn is gisteren naar het CB geweest, en het was positief en negatief. Eerst maar het negatieve nieuws; Marijn is veel te weinig aangekomen, maar 100 gram.... Dat is echt veel te weinig! Hij eet als een bootwerker dus snap niet dat hij amper is aangekomen... Hij is heel erg bewegelijk dus ik denk dat hij meteen zijn eten verbruikt en dus niets opslaat. Ik moet nu dus tussendoor terug komen om hem te laten wegen, Ewout moet ook over een week of 2 dus dan gaat hij gewoon mee. Ze hebben me ook geen tips gegeven om hem nog meer te laten eten, want hij eet al heel erg veel.... Het goede nieuws is dat hij bijna niet meer huilt, en zich heel goed ontwikkeld. Hij kruipt en trekt zich op aan van alles, en loopt al rond de tafel en bank en zo. Dus verder helemaal geen klagen! Hij moet dus alleen wat meer aan komen! Hij weegt nu dus 8760 gram en is 74 cm lang. Hier ook even een leuke foto van de jongens; Ewout is nu ook naar de PSZ en in het begin was het wel een beetje 'eng' maar nu vind hij het helemaal geweldig. Van de week heeft hij zelfs de juffen goed geholpen met alle stoeltjes in de kring te zetten, want hij had trek in fruit! Hij was er helemaal zelf mee begonnen, en toen ging hij zitten en riep; kom allemaal fruit eten
Leuke foto's weer, mooie kindjes allemaal! Haha, die Ewout, slim mannetje! Van mij de komende 3 weken geen bericht, want we vertrekken morgen heel vroeg naar Frankrijk. Het is er prachtig weer, heerlijk dus! Tot over 3 weken!
Kom ook weer es gluren hier.. Leuke foto's heb ik voorbij zien komen! Knappe kids allemaal Hier gaat alles ok. Ga nu zwemmen, dus ben er ook weer vandoor tot later!