He tuurlijk kun je erbij! Ik neem aan dat onze peuters in veel dingen overeen komen. (of is alleen die van mij zo stronteigenwijs? ) Ik zou zeggen: welkom bij de vroege 2006 mama's Groet van Kiki
Ha, dat is nog eens toevallig. Leo gaat dinsdag ook voor het eerst. Ik kon al wel voor de zomervakantie met hem heen, maar die truc ken ik: je mag 3 of 4 keer komen wennen met je kindje en vervolgens gaat de tent 6 weken dicht maar betaal je wel door... Toen kreeg ik een oproep om meteen 11 augustus maar te komen, maar daar heb ik ook mee gewacht omdat ik toen nog maar pas bevallen was. En nu dinsdag gaat ons manneke voor het echie naar de PZS. Hij is al helemaal trots op zijn w.a.l.l.-e. rugzakje, en het staat 'm ook zo wijs. Zucht, mijn kleine grote jongen wordt echt groot... Groet van Kiki
wij zaten ook dat hije rvoor mocht komen maar zaten we ook met de uitgerekende datum dus hebben we gewacht. brandon heeft een ajaxtas met cars spullen van de rest. vindt het wel spannend nu dinsdag hoor
Leuk, nog een mama erbij. Kiki, hier nog een eigenwijze meid hoor. In november mag serjenka naar de kleuterklas en ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Want onze meid verwacht niets anders dan dat mama en papa gans de dag met haar speelt. Helaas hebben we ook nog andere dingen te doen, waardoor dit niet altijd gaat. Daarbij komt ook dat ze zich moeilijk alleen kan vermaken. Het is nu wel wat beter geworden, nu Leander wat mobieler wordt. Af en toe lukt al dat ze eens samen spelen. Verder is ze gewoon erg druk en probeert ze op alle manieren haar zinnetje te krijgen en soms het bloed van onder onze nagels te halen. Kiki, al gewoon aan het leven met drie kids? Is het veel drukker geworden in huis, met nog een baby erbij?
Welkom Daantje! Wat een mooie meid is Serjenka! Hihi ondeugend koppie heeft ze Cyenna mag als het goed is ook snel naar de psz. Volgende week beginnen hier de scholen weer en hoop ik ook wat te horen. Denk dat ze dat wel heel leuk gaat vinden . Ze kan zich trouwens de laatste tijd ook wat moeilijker alleen vermaken. Het liefst wil ze de hele dag tv kijken, maar daar beginnen we niet aan . Nu met het mooie weer kan ze ook op de trampoline die we pas hebben gekocht en daar kan ze zich gelukkig goed mee vermaken. Nou we gaan ff naar mijn ouders en daarna naar m'n broer, die z'n verjaardag houdt vandaag Fijn weekend allemaal!
@Kathy, heeft Serjenka oorbelletjes? Hoe lang heeft ze die al, en heeft ze veel last van het door prikken gehad? Vind het heel schattig staan, maar het lijkt me zooo zielig om te zien hoe ze haar oortjes door prikken! Ik durf nog niet, maar het staat wel heeeeel lief!
Welkom Daantje Daar ben ik weer. Even heerlijk op vakantie geweest, naar Hongarije Flinke rit met de auto, 16 uur, maar de kids waren echt kanjers. Hier alles goed met de kids .. Britt is ook zo lekker aan het stampvoeten en Jørre die hobbeld overal wel mee, maakt hem niet uit, zolanghij maar eten en drinken krijgt .. whaha .. Kunnen ook de topic naam aanpassen .. Begin 2006 mama´s? Idee mss, komen er mss nog wel mee mama´s bij
Goed idee! Ik zal de titel meteen aanpassen is voorjaar 2006 mama's een goede naam? (ja ik ben eigenwijs, als het niet goed is pas ik het wel weer aan. Of Kathy) Groet van Kiki
En ik maar zoeken naar 'ons' topic. Dacht al dat ik niet goed meer zag. Maar een prima idee om de titel wat aan te passen. @Carry: Serjenka heeft idd oorringen. Ze heeft ze begin dit jaar gekregen. Ik vind het superleuk staan, maar was zelf ook geen held om met haar naar de juwelier te gaan. M'n man is dan met haar geweest. Ze heeft heel even gehuild, maar al bij al is dat goed meegevallen. Ze heeft er ook nooit aan geprutst ofzo.
Idd geen vinkje Maar als ik naar zwangerschapspagina kom, is dit 1 van de eerste topics die ik bekijk. Maar heb het toch teruggevonden
Goede naam zo! Hier ook geen abbo hoor.. Vandaar dat ik dus weleens wat berichtjes mis haha Silvie, fijn dat de kids het zo goed hebben gedaan met de lange reis! Met Cyenna is alles goed. Sinds een maandje ofzo hebben we een trampoline voor haar in de tuin staan en daar is ze helemaal gek van. Het liefst wil ze heel de dag springen Praten gaat ook goed. Ze is echt een papegaai nu en weet precies duidelijk te maken wat ze wil. En met mij gaat het ook goed. De laatste loodjes nu. Ze mag nu wel komen van me
Leuk dat de naam is aangepast, idd hopen dat er nu meer mama's zich hierbij voegen! Leuke foto van je kids Sil! PSZ; Ewout is na de zomer vakantie er na toe gegaan. Hij vind het echt geweldig om er naar toe te gaan. Als hij binnen komt zet hij meteen alle stoeltjes in een kringetje voor het fruit eten haha. Dat doet hij helemaal uit zicht zelf! Ewout staat deze maand in de Ouders van Nu! ik ben helemaal trots! Tis wel een 'oude' foto maar vind het helemaal geweldig dat ze het hebben geplaatst!