Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Marijn is jarig geweest afgelopen donderdag, en gisteren hebben we het feest gehad! Echt super gezellig was het, heel veel kadootjes en mensen. Dus hij is goed verwent!
    als je hier op klikt krijg je een slide show te zien van zijn verjaardag!
    Ewout vond het ook heel erg leuk, misschien nog wel leuker dan Marijn haha. Alle kado'tjes helpen uitpakken, en lekker taartjes eten was ook wel heel erg leuk!

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Gaaf dat Ewout erin staat zeg ...

En nog gefeliciteerd met Marijn ... leuke dag geweest zo te zien

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Vakantie is weer voorbij, we mogen weer aan de arbeid vandaag .. bah

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

ff hier nog melden:

Op 8 september 2008 ben ik om 9.13 uur bevallen van een prachtig meisje: Yarah.

Alles gaat goed en Cyenna vindt het ook erg leuk allemaal. Het is alleen maar baby baby baby haha.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Gefeliciteerd meid met Yarah. 2 meiden nu .. leuk hoor.
    Dus Cyenna is grote zus nu .. leuk

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

3 weken op vakantie geweest en meteen het topic kwijt haha. En nee, hier ook geen abbo :D . Gelukkig heeft kiki me even bijgepraat :D

Vakantie was super, heerlijk weer gehad. Milan niet uit het zwembad te krijgen. Ook met de zwangerschap gaat het goed, die buik wordt echt mega. Echt een groeispurt gehad tijdens de vakantie ( ook maar liefst 4 kilo aangekomen :( )

Miranda gefeliciteerd met Yarah!

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jij gaat ook al opschieten meid.

Waar zijn jullie geweest?

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Miranda: gefeliciteerd met de geboorte van Yarah! Mooie naam!

Marloes: voor jou begint het ook op te schieten hé. Super dat de vakantie zo goed bevallen is.

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Nog eventjes pronken met m'n schatjes

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    M'n gekke meid

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Miranda: van harte gefeliciteerd met je 2e dochtertje. Leuke naam, Yara, lekker stoer!

Kathy: mooie meid heb je hoor!

oi oi oi, ik moet echt eens wat meer foto's van Thom neerzetten...
    Zal ik eens zeggen hoe erg het is?
    Van Ilse hebben we 2 fotomapjes vol van de 1e week.
    Van Leo hebben we 1 mapje vol van de 1e week.
    Van Thom hebben we...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Slechts 3 foto's uitgeprint en de rest op de harde schijf gezet :oops:
    Ik verschuil me er maar achter dat Thom en Leo net een eeneiige tweeling zijn met 2 jaar en 3 maand tussenruimte, gewoon eng hoe erg die 2 jochies op elkaar lijken. Maar ook daar zullen we nog foto's van moeten uitzoeken :oops:

Verder begint in huize Kiki de regelmaat weer een beetje terug te komen, Ilse en Leo zijn weer in een half uur tijd gebadderd en gepoetst naar bed te brengen, samen. De afgelopen weken was mijn man ca 30-45 minuten bezig per kind achter elkaar, dus weg avond. Ondertussen was Thom ook de hele avond erg aanwezig, drinken-huilen-drinken-huilen-drinken-huilen-drinken, en dan ergens tussen 22:00 en 24:00 pas gaan slapen.
    Nu gaat meneer gewoon slapen na de 19:00 voeding en dan als wij naar bed gaan, nog een keertje voeden voor het slapengaan. Zo rond 4 uur nog een nachtvoeding en dan pas om 7 uur weer. Vanavond hadden we de avond vanaf 19:15 weer voor onszelf :D De volgende sprong zal wel zijn dat Thom gaat doorslapen tot 7 uur ofzo (i hope so ;) )

Groetjes van Kiki

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Thom doet het toch al prima hoor, Kiki. Ik herinner mij nog maar al te goed dat Leander op 1,5maand zeker nog 2x per nacht kwam voor een voeding.

Ik ben wel benieuwd naar de vergelijkingen tussen de kids hoor.

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Kiki mooi schema heeft Thom al zeg! wel fijn dat iedereen z'n eigen ritme alweer een beetje terug heeft! Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe foto's!

Kathy mooie kids heb je! leuke foto's!

Maryloes, zat in je album te kijken maar zie alleen maar een paar baby en zwangerschaps foto's haha. FF tijd voor een update he ;)
    Lekker vakantie gehad zo te lezen, heerlijk hoor er even tussen uit! Lekker genieten van je zwangerschap!

Miranda; gefeliciteerd met jullie dochter! leuke naam!

Hier gaat alles goed, druk weekeind gehad, iedereen is altijd tegelijk jarig haha. Zometeen gaat Ewout weer naar de PSZ. Hij vind het geweldig echt met hele verhalen komt hij thuis!

14. Maryloes

@Silvie, we zijn in Frankrijk geweest, Dordogne. Was heerlijk.

vandaag weer aan het werk en dat valt niet mee moet ik zeggen. Gelukkig nog maar 8 weken tot aan verlof :D Echt bizar, hoe snel het gaat!

Kiki, lekker dat Thom het zo goed doet. Ik ben ook wel benieuwd naar de gelijkenis met Leo!

Mouschy, je hebt gelijk, allemaal oude foto's in mn album. Doe ik ook helemaal niks mee moet ik eerlijk zeggen. Zal van de week eens wat recente foto's uploaden. Voor wie niet kan wachten: mijn hyves is wel recent ;)

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Maryloes aftellen dus! nog 8 weekjes!

Ewout is vanmorgen naar het CB geweest. Hij is nu 2 jaar en 5 maanden. Hij is gewogen en weegt nu 12 kilo en 180 gr. En hij is bijna 90 cm. Hij is niet zo lang, hij zit net onder het gemiddelde, maar dat is hij altijd geweest, dus prima zo. Wij zijn ook niet lang dus het hoort gewoon zo bij hem. Hij is helemaal na gekeken en hij doet het echt super! Hij moest allemaal testjes doen; een paar blokjes moest hij stapelen, en hij ging alle blokjes stapelen (stuk of 10), en daarna moest hij 1 vormpje in de vormenstoof doen, en hij deed ze allemaal (5 stuks). Daarna moest hij voetballen en z'n puntje van z'n neus aanraken. En een verhaaltje vertellen, en hij kan dus al gewoon hele zinnen praten. Normaal moet hij rond deze leeftijd zinnetjes van 2 a 3 woordjes maken. Maar hij praat al 'gewoon'.
    De CB verpleegkundige zei aan het eind van de controle's dat hij het niveau heeft van een 3,5 jarige! hij loopt dus ruim een jaar voor! Wow wat ben ik trots zeg! :D

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Trotse mama dus.

Ik zit heir met een zieke knul .. longontstekking.

Enne, morgen wordt ik antiek ;)

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dikke knuffel voor Jorre!

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    En alvast een gelukkige verjaardag!

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hieperdepiep Hoera voor Silvie! ! !

20. Maryloes

Silvie gefeliciteerd!

Mouschy fijn dat alles goed was met Ewout en dat hij het zo goed doet!

Deel Deze Pagina