vandaag voor vaderdag bezig geweest, ik heb de voetjes van iris in de verf gedaan en afgedrukt op papier...wat een kliederwerk!!! alles zit eronder, nu nog even drogen en in een lijstje doen, en maar afwachten wat het eindresultaat wordt! ben benieuwd.
Ik heb dat gekregen voor moederdag Ik heb nu voor vaderdag een beker besteld met de foto van Ewout er op! En ik heb bij de drogist zo'n pakket gekocht van Bibi. Waar een flesje, speentjes en een speenkoortje en slab in zit, met de text Papa is the best! Erg leuk! Ik ben bij de lactatiekundige geweest. Ze heeft me een andere aanleg techniek aangeleerd. Het is wel even oefenen, nu hoop ik maar dat het beter gaat zo... Als het niet wil lukken moet ik maandag weer terug komen.
Was eventjes niet mee met dat vaderdag-gedoe. Bij jullie is dit blijkbaar een weekje later dan bij ons. Bij ons was het op 11 juni vaderdag. Ik heb voor papa, Serjenka haar voetjes in de verf. Ongeveer hetzelfde als Djara en Iris gedaan hebben.
doen jullie ook iets van ontbijt op bed??? ik wil het een beetje speciaal aan hem geven, maar ik weet nog niet hoe? tips???
Ik heb een ontbijt voor m'n vriend klaargemaakt. Te beginnen met Champagne en aardbeien. Daarna koffie met croissants en als dessert een aardbeitaartje. Is hij allemaal erg gek op en vond het wel eens kunnen. Is ook maar éénmalig hé.
Vrees dat mijn vriend niet helemaal verwend gaat worden op vaderdag, want ik had al een tijdje last van mijn rug (onderin ws door mijn rug gegaan) en vannacht werd ik wakker en heb ik ook tussen mijn schouderbladen een heeeeeel erg pijnlijke plek, dus lopen, tillen, bukken alles doet zo,n pijn!! Vandaag echt met moeite Lynn kunnen verzorgen en Mike moet alles grotendeels alleen doen (hij kan gelukkig ook al heel veel hij is 5) en hij helpt mama een beetje. bv met op pakken van dingetjes die vallen, een luier weg gooien. Dus ik vrees dat mijn vriend mij morgen wat moet helpen ipv ik hem kan verwennen! Kadootjes krijgt hij natuurlijk wel!! Zouden jullie weten of die plek tussen de schouderbladen (zit vooral rechts waar ik ook het meest last heb van de vocht nog in mijn pols) met carpaal tunnelsyndroom te maken heeft? Kan die pijn zo uitstralen? Ik wil maandag even de huisarts bellen, maar natuurlijk gebeurt dit weer in een weekend. Groetjes Carry
Beterschap Carry!!! Ik heb net een nieuwe foto in mijn album gezet!!! Een hele leuke vandaag gemaakt helemaal in vaderdag stijl!
Milan is vandaag niet zo lekker, hij is al 2 weken een beetje aan het snotteren en knorren maar net heb ik temperatuur opgemeten en hij heeft 38,5. Hij voelde al wat warm aan, maar gelukkig is hij verder nog lekker vrolijk. Ook drinkt en plast hij goed, alleen heeft hij vandaag wat meer geslapen. Ben benieuwd, hoop dat het snel beter gaat.
Mooi mannetje is Ewout hoor!!! En een heeel leuk shirt ook!! Bij de prenatal hadden ze rompers (lichtgroen) met de tekst "Papa, kanjer" Die had ik voor vaderdag gegeven samen met een fles met dezelfde tekst en een speen met "papa is the best" Dit namens Lynn! Ze heeft de romper en de speen vandaag in gehad naar beide opa,s en oma,s!! Mike had zijn hand in gips gegoten op school en die gegeven, was ook erg leuk geworden!!! En van mij een nieuw geurtje van Bruno Banani met een douchegel erbij. De rest van de dag moest hij mij wel goed helpen met alles, de pijn boven in mijn rug is iets minder en straalt meer naar mijn schouders en nek nu uit. Maar morgen toch even de huisarts bellen! Groetjes Carry
Ik zou het maar doen ja Carry. Leuke foto Mouschy van Ewout. Britt had gister een huil avondje geloof ik. Overdag was ze al een beetje huileriger dan normaal, maar giseravond .. ze was met geen mogelijkheid stil te krijgen. Ze wilde ook alleen maar gedragen worden. Mij lukte het nog aardig om haar stil te krijgen maar als Ed haar vast had begon ze weer. Die kleintjes krijgen aardig wat decibelen nu he..haha.. Britt gata nu wel allemaal leuke geluidjes maken. Iedere dag is weer een feest met haar. Al moet ik zeggen dat er ook dagen bijzitten dat ik het best zwaar vind. Kennen jullie dat?
Net toch maar bij de huisarts geweest, ws is het een combi van allerlei dingen. En het zware tillen van mijn dochter in maxi-cosi en daarbij mijn pols waar ik toch verminderde kracht in heb en daar door vreemde houdingen aan neem om te tillen, en nu heb ik de bovenkant van mijn rug ook wat overbelast, doordat mijn onderrug niet echt mee werkt waar ws wat spieren in overbelast zijn, al met al: Carry is even een kneusje!! Maar hoop dat ik weer snel alles kan doen, want voel me nu net 80 ipv 30jaar. Aankomende vrijdag moet ik weer met mijn pols naar de huisarts, de neuroloog wil dat ik een injectie in mijn pols krijg er wordt dan een bepaald hormoon ingespoten waardoor de zenuwen minder opzwellen en ze niet zo strak onder het bandje van de carpale tunnel door lopen. Dat moet verlichting geven en hopelijk kan ik daar een tijdje op verder! Zo niet gaan ze het bandje alsnog door snijden, met tot gevolg dat ik 6 weken niet mag tillen!! Ja de zwangerschapshormonen zijn nog niet helemaal verdwenen mede door de borstvoeding, als ik dat ga afbouwen zal er ws een heleboel weer veranderen, maar dat wil ik eigelijk nog niet, ik wil zooo graag de 6 maand in ieder geval vol houden!!! Groetjes "kneusje" Carry
Nou Carry, gaat lekker idd. Bah Kan me voorstellen dat je tot 6 maanden bv wil geven, als het goed gaat.
@Silvie, ik ken dat wel, dat sommige dagen errug zwaar zijn, vooral als Nynke haar dag niet heeft. Het komt gelukkig weinig voor, maar ze zitten er zeker tussen. @Carry, heel veel beterschap meid!!!!
@Silvie: Ook Lynn heeft wel eens die dagen hoor, en ik merk dat als ik zelf niet lekker ben (zoals de afgelopen dagen) lichamelijk dan kan je ook minder hebben en denk ik ook wel eens dat ze best veel aandacht vraagt. Maar ook dat komt wel weer goed denk ik dan!! @De alle andere meiden hier: Fijn dat ik af en toe ff mag klagen hahahaha Gr Carry