Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ja Maryloes, dat komt omdat er vorige week vrijdag een back-up is gemaakt, toen is de verhuizing in gang gezet. Alle posts die na de back-up zijn gemaakt, zijn niet meeverhuisd.
    Gisteravond was er nog een storing, dus het kan zijn dat dezelfde back-up nogmaals teruggezet is.

Groetjes van Kiki

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

ah, dan zal het wel de storing zijn geweest, want had afgelopen vrijdag gepost en toen was de nieuwe site allang in de lucht.

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Waaaaaaah, maandag wordt onze bengel ook alweer 3 :confused:
    Wat is dat omgevlogen zeg. Zondag is hier dus een grote doos gebak waar best meer meiden/kindjes van mee mogen snoepen hoor ;)

Even een ander vraagje, wanneer gaan de (bijna) 3-jarigen weer naar het CB? Ik heb het gevoel dat Leo weer vergeten word. Toen hij 2 was is dat ook al gebeurd.
    Nou ja, ik kan het morgen wel vragen als ik met Thom naar het CB ga.

Groetjes van kiki

PS @Maryloes: er is inderdaad iets met de database gebeurd, zie meldingen bij elk forum.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Kiki, Ewout en Marijn moeten deze maand naar het CB heb een afspraak kunnen maken voor de 2 mannen samen, wel zo handig. Ik zou als ik jou was dan ff bellen, je weet maar nooit. Wel vaag hoor dat ze hem WEER vergeten zijn dan!!!

Afgelopen weekeind naar de bouwmarkt geweest voor schuurpapier een een paar blikken verf!!! Ik ben dit weekeind druk aan de klus geweest met het wiegje. Het is nu mega lelijk groen, maar ik ga het dus ZILVER maken! Dat heb ik eens ergens gezien en dat vond ik zo leuk bij een jongen!
    Ewout en Marijn sliepen bij ons op de kamer altijd in de kinderwagen bak, maar die enkele wagen heb ik dus verkocht en de kleine man moet toch een klein bedje hebben, dus heb ik een wiegje op een markt gekocht. Eentje die ook kan schommelen dus dat is wel erg leuk. Je kan dit model zelfs nog kopen in de baby winkels!
    Ook zijn we gisteren de gordijnen wezen op halen, ze zijn erg mooi geworden. We hadden Cars gordijnen op maat laten maken, en die hangen nu in de baby kamer. Er moet nog een boel opgeruimd worden en de kasten uitgesopt en schoongemaakt worden. Er staat een lange kastenwand met vitrine's waar eerst mijn Snoopy's inzaten, maar die worden nu omgetoverd tot kleding kasten en kasten voor leuke dingen in te zetten. Op het kleding gedeelte komt ook plakplastic zodat je niet meteen de kast in kan kijken. Dus er is nog genoeg te doen in de baby kamer! Ik heb er wel zin in, echt leuk om daar aan te werken vind ik! Ik heb ook al een grote poster gekocht van Cars en bij de Xenos een grote lijst daar voor gehaald en die gaat Jan dit weekeind ophangen.
    Gelukkig helpt die fysio wel een beetje, ben druk bezig met de oefeningen en ga ook smiddags plat. Ik blijf wel last van mijn rug en bekken houden, maar dat zal ook wel zo blijven helaas, maar ja dat hoort er bij Helaas blijft het spugen nog altijd, gelukkig niet dagelijks maar een paar keer per week nog wel. Ik kom nu wel aan, dus dat is wel goed haha. Onze kleine man is lekker druk in mijn buik, heerlijk hoor dat getrappel. Jan kan het ook goed voelen en zien, en de kids ook dus dat is erg leuk!

26 weken zwanger

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Hahaha, ik had het bericht net gepost en toen kwam de postbode: dé oproep voor Leo zijn 3-jaar APK! 14 mei is hij aan de beurt voor een checkup.

Groetjes van kiki

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Hier een leuk filmpje van mijn bewegende buik! Vind het echt grappig dat het nu zo duidelijk aan de buitenkant te zien is met 26 weken :thumup: :baby:

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hallo meiden,

Daar ben ik dan ook weer een x.
    Er is hier vanalles gebeurd, teveel op om te schrijven maar hou het er maar op dat het nu weer lekker gaat.
    Nog gefeliciteerd met alle jarige kids ..
    Zijn er al weer nieuwe zwangere .. buiten Carry & Mouschy?

Grtx

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leuk je nog eens te horen, Silvie!

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja joh, te erg voor woorden, maar heb het gewoon druk.
    Werk 4 dgn in de week en de kids natuurlijk.
    Hoe gaat het Kathy ... nog maar ffies, leuk joh!!

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier is het ook behoorlijk druk hoor de laatste tijd.
    Verder alles goed hoor, wel veel last van (pijnlijke) harde buiken in momenten, voor de rest weinig klagen.
    Maandag mag ik terug op controle bij de gyn. Ik ben benieuwd hoe het gaat onze kleine uk.

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Wat leuk maandag weer ff hartje luisteren en zo! Gaan jullie dan ook de bevalling bespreken? Of weet je al een klein beetje hoe het zal gaan?

Ik ga pas op 5 mei weer, zat nu wel een lange tijd tussen. ;)

Silvie veel plezier vandaag!!!! =D>

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    De bevalling wordt sowieso een ziekenhuisbevalling. Verder als ik vragen heb, mag ik ze altijd stellen hoor. Maar meestal maar weinig vragen, het ligt nog allemaal vers in het geheugen ;)

Ben ook wel blij dat ik morgen weer op controle mag, is mij ook alweer wat te lang geleden.

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    En .. alles goed bij de controle?

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Gisteren was Ewout jarig! Grote vent is alweer 3 jaar geworden! Hij is ook helemaal zindelijk, overdag en snachts! Echt heerlijk hoor, van het een op het andere moment had hij het zelf ook helemaal in de gaten dat een luier toch wel erg vies is haha!

Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat mijn afspraak bij de VK niet doorgaat op 5 mei, omdat ze die dag toch geen spreekuur hebben :( echt balen hoor! De laatse afspraak was op 17-3!!! Veel te lang geleden dus eigenlijk... Kan nu pas de 12e terecht :(
    Maar voel me verder wel goed gelukkig. Heb wel baad bij de fysio, moet tussen de middag plat dus dat doe ik ook maar braaf zoveel het mogelijk is ;)

15. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Alles was prima hoor bij de controle, weer een perfecte baby gezien. Was mooi mee met het gemiddelde ook, dus geen opmerkingen eigenlijk.
    Nu is het weer wachten tot 25 mei voor de volgende controle.

16. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Altijd helemaal super om dat soort berichtjes te lezen!!!

Ik moet de 12e weer naar de VK, ben benieuwd wil het over de bevalling hebben en mijn doorverwijzing naar de gyn.

Ewout is nu ook helemaal van z'n speen af! Ik heb hem in 3 dagen tijd van z'n speentje afgeholpen. Hij moest elke dag 1 speen inleveren, hij had 3 spenen. En eigenlijk was alleen de 1e dag een probleem, de rest bijna helemaal niet ;)

17. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Fijn dat de controle weer goed was!

Super dat Ewout van de speen af is. Is hier gelukkig ook zonder problemen gelukt! Hier de mijlpaal dat Milan sinds vrijdag zonder zijwieltjes fietst! Binnen een dag had hij het door en nu fietst hij als een dolle :D .

De buurvrouw zei het al: nu is er echt niks meer kleins aan hem. En daar heeft ze helemaal gelijk in, kleine jongetjes worden groot!

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Wat flink van Milan! Je bent vast en zeker trots op hem.

Serjenka wil zelfs nog niet met haar fiets rijden.

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Wauw! Wat een flinke knullen allemaal zeg, wat dat betreft heb ik hier nog lekker een klein mannetje...
    Leo vertikt het om zonder luier te gaan. Ja eventjes gaat het goed, maar binnen een uur presteert hij het om 2x volgepoept te zijn :( duzzzz, hier nog 2 mannetjes in de luier.
    Belonen met een stuivertje --> werkt niet, geld boeit hem niet zo.
    Belonen met een sticker --> werkt niet.
    Belonen met een snoepje --> werkt ook niet ...

Ik denk dat hij er nog niet aan toe is dan (al vind ik dat grote flauwekul omdat kids vroeger ook rond 2 jaar zindelijk waren)

Nu ben ik in afwachting van de gouden tip.
    Wie weet is die muziekluier uit belgie een idee?

Groetjes van Kiki

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    ZOu dat helpen dan?
    Denk dat Britt dan die luier helemaal niet meer afwil.

Britt heeft dr luier nog om met slapen en ook dr speen heeft ze snachts nog in.

Slecht hé ;)

Deel Deze Pagina