Zet het hier nog een keer neer; Gefeliciteerd Carry, geniet lekker van je gezin!!! Ik moet nog wachten tot donderdag
Gefeliciteerd Carry, Geniet van je kleine meid want voor je het weet is een 3e alweer jarig Groetjes van Kiki
Ja Mouschy, ik zal voor je duimen dat het deze keer wel voorspoedig zl verlopen en dat de 3e musketier er in een vloek en een zucht uit is. Succes, Groetjes van Kiki
Het wil nog niet vlotten bij dr. Gister hebben ze dr gegelt en vmo had ze 2 cm ontsluiting. Ze had wel al flinke weeen. Rond kwart over 2, ruim een uur geleden dus, kreeg ze pas dr infuus en dr ruggeprik. Ben benieuwd, hopelijk gaat het nu snel
Mouschy, van harte gefeliciteerd met jullie derde zoon Arthur! Hopelijk is de bevalling meegevallen en uiteindelijk nog wel vlot gegaan. Geniet van je mannen!
Ik heb echt een super bevalling achter de rug!!! Even kort door de bocht; woensdag echt een vreselijke dag gehad met die gel, wat een heftige en pijnlijke weeen krijg je daarvan zeg! En als je dan aan het eind vd dag hoort dat er helemaal geen ontsluiting is heb je er toch flink de balen van. Maar goed heb toch lekker geslapen snachts gelukkig. Donderdag ochtend zou ik na de koffie worden ingeleid omdat ik toch 2 cm ontsluiting had!!! Maar dat werd dus later omdat het erg druk was op de kraamafdeling, werden 4 baby's tegelijk geboren. Dus het werd pas 1 uur dat ze met mij aan de slag gingen. Ik kreeg infuus, en mijn vliezen werden gebroken en daarna door naar de OK voor mijn ruggenprik. En toen weer terug naar de verloskamer waar ik aan een infuus ging met weeenopwekkers. Om 2 uur was alles klaar en begon dus het echte werk. Maar wat heerlijk zeg die ruggenprik!!! raad het echt iedereen aan! Heb heerlijk de Linda gelezen haha. En om half 5 werd ik getoucheerd en had ik dus volledige ontsluiting!!! Echt super zeg, en ik krijg meteen een druk gevoel van onderen. En ik mocht heel langzaam mee persen, en binnen 3 pers weeen was Arthur Merlijn Levi geboren!!! Echt zo'n bevalling heb ik nog nooit mee gemaakt, echt super gewoon! Heb alles gezien ook via een spiegel, zo mooi om je eigen bevalling te zien, en dat allemaal ZONDER PIJN!!! Voel me echt goed, wel wat vermoeid maar niet te vergelijken met de vorige keren natuurlijk! Hier is ons 3e wonder; Bekijk bijlage 4491 Op mijn hyves heb ik er nog meer gezet!
Gefeliciteerd nog meid Carry ligt in het ziekenhuis met een fikse borstontstekking die thuis neit meer te behandelen was
Vervelend Carry! Hopelijk ben je snel weer thuis! Mouschy, wat een leuk geboortekaartje en ook superleuk gedichtje!
Carry ligt nogsteeds in het ziekenhuis en wordt vandaag geopereerd. Het Abces verdwijnt niet en de AB slaat niet aan. Fijn zo'n borstontstekking
Ik kom ook weer eens kijken hier . Kathy nog gefeliciteerd met je zoontje! Wat een schatje! Esther en Carry ook nog! En sterkte Carry, hopelijk gaat het snel beter met je!
Vandaag is Carry weer thuis gekomen. Echt vervelend zeg dat ze zo de kraamtijd door moet brengen. Hoop maar dat ze snel weer opknapt nu! Arthur is vandaag alweer 2 weken jong, en hij groeit goed! Gisteren is hij gewogen en hij is goed aangekomen! Arthur is geboren op 16-07-2009 met een gewicht van 3230 gram. In de 1e kraamweek is hij 10% afgevallen hij woog toen op een dag nog maar 2900 gram! Dus toen moest ik bijvoeden met flesjes en borstvoeding geven. Hij is flink aangekomen en op de laatste kraamdag was hij weer helemaal op z'n start gewicht!!! Een dag voor de laatste kraamdag ben ik toen ook gestopt met de bijvoeding, en vanaf die dag krijgt hij alleen maar borstvoeding. Als het allemaal gaat lukken wil dat dat een jaar gaan geven. Gisteren is iemand van het CB langsgeweest en ze heeft hem toen ook gewogen en hij weegt alweer 3450 gram! Ik heb ook een leuke foto van vandaag Bekijk bijlage 6904
Mooi mannetje, Mouschy. Wij zijn dinsdag weer naar het cb geweest en kenji doet het prima. Hij weegt nu 4kg800 (geboortegewicht 3kg090) en is 57cm (bij de geboorte 51cm) lang.
Spam! Spam! Spam! Meer van die schattige babyfoto's graag Ander nieuws uit het huize Kiki front: Ik heb weer een baan gevonden! Per 1 oktober begin ik bij de automatiseringsafdeling van het grootste Nederlandse online-warenhuis. Dus deze thuiswerkmama word weer een uithuiswekmama. Groetjes van kiki
@Kiki - Gefeliciteerd met jenieuwe baan @kathy Lekkere kids heb je joh, heerlijke koppies @ Moushy, mooi mannetje hoor. @Miranda, heb je ons weer gevonden @carry .. gelukkig gaat het weer wat beter met je. En in huize Silvie .. hier gaat het allemaal zn gangetje