Wat een leuke foto´s van alle kids!!! Allemaal knappe koppies Bekijk bijlage 19967 Dit zijn mijn 3 mannen!!! We zijn net terug van 3 weken vakantie! we zijn naar Limburg naar de Lommerbergen geweest. De kids hebben zich prima vermaakt! Er is zoveel te doen daar! Woensdag moet ik weer naar het CB met Arthur, ben benieuwd wat hij nu weegt, hij groeit echt snel, hij past maatje 50/56 niet meer!
Prachtige kids allemaal! Leuk al die foto's. Wij zijn nu een week terug uit Canada en wat hebben we een fantastische reis gehad. De jongens hebben het super gedaan en wat een prachtig land. Zoveel mooie dingen gezien en het was heerlijk om een maand als gezin bij elkaar te zijn.
Leuke foto's Mouschy. Nou Maryloes, ik heb je foto's gezien ..*kwijl kwijl* Wij zijn druk, we gaan volgend weekend verhuizen. Wat een drama zeg, ik ben al niet goed in verhuizen, raak de kluts steeds kwijt, en dan 2 kids die nu alleen maar om me heen draaien .. pieuw. Maar komt best goed, voor we het weten zijn we over!!! Alles goed met jullie kids??
Ik las al op hyves dat jullie gaan verhuizen! Altijd een rare tijd zo rondom een verhuizing. Hopelijk lukt het allemaal en ben je snel over. Gaan jullie binnen dezelfde plaats verhuizen? Succes in ieder geval! Lars heeft oorontsteking! Best wel veel last van en ook nog eens bijwerkingen van de antibiotica: diarree. Inmiddels weer wat aan de betere hand, maar fit is anders
Sil heeeeeeel veel succes meid met de verhuizing! En daarna op vakantie Maryloes heerlijk hoor een hele maand weg naar het buitenland!!! Staan je foto's op je hyves? Ga ik ook ff kijken Beterschap voor je mannetje! Hier gaat alles goed, de jongens groeien als kool, zeker Arthur! Hij weegt nu alweer 5,5 kg! Morgen is hij alweer 3 maanden, gaat zo snel!
Ja foto's staan op hyves. Ik kijk er zelf ook nog regelmatig naar, om nog een beetje dat vakantiegevoel vast te houden, want je zit al weer zo gauw in het normale rimte - zucht - Fijn dat jouw mannetjes het goed doen Mouschy! Het gaat zeker hard, arthur al weer 3 maanden.
Volgende week gaan we over, draai langzaam door kan ik zeggen, voel me ook niet echt helemaal top. Hoofdpijn enzo .. de standaard griep kwaaltjes, maar niet ziek genoeg om mn bed in te kruipen. Hoest met alle kindjes hier?
Hoe is het nu Silvie? Verhuizing goed gegaan? Wat ik me trouwens afvroeg, gaan we nog een keer meeten? ( en nu wel met alle mama's)? We hebben nu al zo lang via het forum contact en ondanks dat het nu een beetje doodbloed zou ik het wel heel leuk vinden!
Ja lijkt me ook een erg leuk idee moet ik zeggen! Heb de komende tijd er wel 3 al maar er nog een bij is altijd gezellig haha! Beetje centraal in Utrecht of zo lijkt me wel fijn. Hoe is het verders met de mama's en de kids? Hier gaat alles goed, de jongens groeien als kool en Arthur is echt een kadootje! Heel lief en zoet mannetje. De jongens zijn dol op hem! Ik heb wat nieuwe foto's in mijn album gezet. Groetjes!
haidihe vanuit Friesland!!! ik leef ook nog! Tis echt al een tijd geleden dat ik hier geweest ben! Ff een updatje uit huize Wielstra: Iris is een echte dame! Weet precies wat ze wil, maar ook wat ze niet wil. We zijn in oktober in Disney geweest, en hebben ons prima vermaakt.... (Daar sta je dan met je 26 jaar.... MICKEY MOUSE!!!!!) Iris fietst zonder zijwieltjes en ze is heel trots op zichzelf. En het gaat al beter. De bekende 'stuurslinger" is er bijna uit, en gaat op de weg nu dus rechtdoor ipv allerlei bochtjes... Al met al. Iris is een vrolijke meid die veel dingen prima vindt.
Hallo Mag ik me hier ook melden. Ik heb een meisje uit mei 2006, Dionne! Verder heb ik nog een meisje uit januari 2004 en een jongetje uit november 2008. Druk gezinnetje dus. Ik ben niet meer samen met de papa van de meisjes we zijn uit elkaar gegaan toen de jongste 6 maanden was. Wel heb ik een lieve man ontmoet en daar nu ook samen een kindje mee. Dionne is een lekker eigenwijs, drukke dame. Dionne is al sinds vorig jaar kerst zindelijk zowel overdag als 's nachts. Alhoewel ze sinds de zomervakantie iedere nacht zo'n 3 keer moet plassen en ze dit alleen maar hier doet. Niet bij haar papa en niet bij de oma waar ze vaker gaan slapen. Dionne kan niet wachten dat ze ook naar de basisschool kan gaan. Op 17 mei is het zover. Hebben jullie nog vragen dan hoor ik het wel. Gr Pamela.
Hoe is het met iedereen, wat een rust hier!!! Ewout zit tegenwoordig op zwemles en hij vind het helemaal geweldig! Echt heel erg leuk dat hij het zo naar z'n zin heeft daar!
Inderdaad erg rustig hier. Hier gaat alles zijn gangetje. Dadelijk komen mijn meisjes weer naar huis. Ze hebben bij papa sinterklaas gevierd. Hier staat een zak kado's klaar voor ze. Geen grote dingen maar kleine.
Hier de kerstboom vandaag neergezet. Maar is een kleine beschaafde gedaan ipv zo'n joekel tot aan het plafond. Gaat het goed met alle kids?
Hier staat de kerstboom al sinds dinsdag. Lekker gezellig in huis met al die lampjes. Wij hebben ook een beschaafde. Alleen heeft Mischa de verkeerde meegenomen. Hij heeft een blauwspar meegnomen terwijl ik graag een Nordmann wou. De boom verliest nu al naalden en duurt nog even tot kerst. Wel een goede rede om hem snel weer af te breken. Ik vind het altijd heel gezellig maar ben ook weer blij als die weg is. Met de kinders alles goed. Vanaf vandaag gaan we weer voor de prikken. De meisjes gaan vanmiddag en mijn zoontje woensdag (twijfelgeval, is namelijk wat verkouden en heeft de vorige keer er een 1 week last van gehad). Dionne is nu lekker op school, vanmorgen wou ze opeens niet meer. Dat heeft ze nog nooit gezegd. Ze is wel al toe aan de basisschool. Ze wil iedere dag naar school! Hoe gaat het met jullie kinders?? Hoe vaak gaan ze naar school/psz?? Dionne gaat hier 4 dagdelen.
Iris gaat 2 dagdelen. Ik merk ook wel dat ze toe is aan de basis. Morgen is het kerst! Allemaal vast een fijne dagen!!! Lekker eten allemaal. haha
Bekijk bijlage 39790 Iedereen gezellige feestdagen en een super mooi en gezond 2010!!! Ewout & Marijn gaan 2 dagdelen naar de PSZ. Ewout gaat naar de 3 jarige groep en de gewone groep. En Ewout zit ook op zwemmen, hij vind het prachtig! We hebben erg leuke kerstdagen gehad, niet te druk, gewoon gezellig dus! Nu op naar oud en nieuw! Wij blijven lekker thuis en mijn schoonfamilie komt hier op bezoek. Ewout ziet er erg naar uit, hij vind het vuurwerk erg leuk om te zien!