Hier een april mama. Hier gaat het naar omstandingheden ook prima. Op wat krampjes na, maar mochten over op andere voeding en gaat steeds beter nu. nu nog wachten tot meneer door gaat slapen s'nachts. Groetjes Ellen
Serjenka slaapt ook nog altijd niet door hoor 's nachts. Waardoor ik op 6 voedingen van 150cc kom, ipv 5 voedingen van 150cc. Sedert dat onze meid flesvoeding krijgt, is ze nogal hongerig aangelegt.
Er is hier vannacht een wonder gebeurt. Esosa heeft doorgeslapen. Ik ben zo blij he. Ik denk dat het komt door zijn nieuwe voeding. Ik vind hem ook een stuk rustiger geworden. Nou maar hopen dat het zo blijft.
Fijn zeg, het is altijd spannend of het eenmalig was of niet, maar hopelijk slaapt hij vanacht weer door! @Silvie: klopt, ik kom sinds kort ook op dat forum. Ik dacht al een paar bekende namen te zien ! Hoe kun je eigenlijk een foto in je bericht plaatsen? Ik weet dat je daar img voor gebruikt, maar wat zet je daar tussen dan?
Volgens kind en gezin zou Serjenka nu maar 5 flesjes van 150cc meer mogen drinken, maar als m'n meid nog honger heeft, geef ik haar nog bij hoor. Het is zo zielig om dat meisje te laten huilen, terwijl je goed genoeg weet, waarom ze huilt.
Britt drinkt 7 flessen van 110. Meer krijgt ze niet op ... en aan 6 voedingen heeft ze neit genoeg .. dus dan maar zo. ff een foto van mn meissie @Maryloes .. je kan je foto's uploaden via www.photobucket.com en dan de img link hier plaatsen
Ja dan kan ik natuurlijk niet achterblijven Hier ook alles goed, alleen heeft Nynke nu een periode dat ze s'avonds niet naar bed wil Voorheen ging het altijd goed en vanaf een aantal dagen gilt ze echt de boel bij elkaar. Je ziet mensen die voorbij komen lopen gewoon naar boven kijken En normaal slaapt ze door maar vannacht was mevrouw om 3:30 klaarwakker Maar verder is het een ontzettend lief meisje en ze doet het heeeeel erg goed. Dames we mogen trots zijn op onze mooie baby's Hier ook nog een foto van Nynke met haar papa [/img]
Wat een heerlijke kids allemaal ... Britt heeft wel last van de buikie .. vooral savonds ..Gillen dat ze dan doet joh .. pff ...
oh zo'n schatjes allemaal die kindjes van jullie. Vandaag heeft Serjenka weer een wat mindere dag. Ze heeft al veel gehuild. Nu heeft ze juist weer een flesje op en is ze weer wat rustig. Hopelijk slaapt ze nu een beetje.
Dit is mijn mannetje!!! zo lieve foto is dit! Hij heeft af en toe last van krampjes maar dat hebben ze allemaal zo te lezen, voor de rest is het een heel rustig mannetje die alles goed vind. We hebben ook al een eind met hem gereden in de auto en dat vond hij erg leuk! In het wippertje zitten vind hij ook geweldig, zolang hij maar bij je kan zijn is alles goed
Ik heb net medicijnen voor Britt gehaald. Ze heeft nl spruw. Heb gel gekregen voor in dr mondje en creme voor op dr billetjes. Ze heeft ook luieruitslag gekregen van die spruw. Ik doe net die gel in dr mondje en ze keek me toch vies .. Laten we hopen dat het snel werkt. Je foto doet niets Mouschy ... ik ga wel ff in je album kijken ..
Wat een mooi mannetje, mouschy Aaahhh wat zielig voor Britt Ik las dat ze daar best last van hebben, hopelijk voelt je kleine meid zich snel wat beter!! Nynke ligt nu nog heerlijk te slapen, normaal slaapt ze s'middags wel maar dan maar hooguit een uurtje, nu slaapt ze al twee en een half uur!! Lekker hoor kan ik even mijn gang gaan thuis
Ewout is een mooi kindje hoor, mouschy. En een heel leuk geboortekaartje ook. Deze namiddag is Serjenka iets rustiger dan deze morgen. Ze is hier nu wel telkens om de 3 uur terug voor te eten, maar ze eet dan wel weer wat minder dan anders.
Wat is Ewout toch een scheetje, erg leuke foto.. geboorte kaartje ook erg leuk... bij die van ons word het ook iets met snoopy, ben er helemaal weg van snoopy. we gaan hem zelf ontwerpen.
Je geboorte kaartje is idd heel gaaf zeg .. Mooi met die foto's van de echo ... Ik zal de mijne ook binnenkort is inscannen. Wie weet hoe snel die medicijnen tegen spruw helpen? Ik heb nu 2 keer gel gesmeerd in haar mondje en volgens mij heeft ze al minder pijn .. kan aan mij liggen hoor ..