Oh wat een leuke foto's allemaal!!! echt leuk om af en toe te zien hoe ze allemaal gegroeit zijn. Zou leuk zijn om een groeps foto te zien van alle baby's (wie is handig met de pc ). Wat een heerlijk weer, het weekeind blijft het ook zo mooi. Echt lekker 8) Ik had vanmorgen ook geen klagen Ewout werd wakker van de wekker van mijn man om 6.20 uur. Echt een luxe! en dan lekker eten en dan door pitten tot half 10!!! Echt super gewoon. Hij krijgt dan savonds om 23 uur de laatste voeding. Meiden heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekeind allemaal en niet verbranden in het zonnetje!!!!!!!!!!!!
@carry: hier maken we Serjenka ook rond 23 uur wakker voor haar laatste flesje en bij is ze dan pas rond 5 uur daar terug voor haar eerste flesje. Van mij mocht ze gerust ook een uurtje langer slapen hoor. Het rare is, wanneer ze in de namiddag rond 16 uur een flesje gekregen heeft, dan blijft ze doorslapen tot 23 uur en moeten we haar altijd wakker maken. Moest ze dat nu eens vanaf 23 uur zo doen ipv 16uur, zou het ook wel leuker zijn. Gisteren hebben we om Serjenka's 2de prikjes moeten gaan en ze heeft er echt van afgezien. Ze heeft bijna gans de dag gehuild, m'n arm poppemieke. Verder niet zoveel nieuws te melden hier.
@mouschy: ik zag aan je banner dat je ook een beebiesite hebt, maar wou nu eventjes gaan kijken en krijg de melding dat die site niet bestaat. Zou dit kunnen?
Nu doet hij het wel! ik heb het even aangepast. Beetje vaag dat ie het niet vanzelf heeft aangepast na de geboorte van Ewout......... Maar nu kan je er een kijkje komen nemen
wat is het warm vandaag he! iris heeft vandaag de hele dag buiten gelegen.... op het speelkleed! ze vond het heerlijk! nu ligt ze uitgeput op haar bedje, want na zo'n dag je wordt je toch wel moe.... moe van de warmte... hier nog een paar foto's van iris: en vandaag buiten op het speelkleed! wat kan ze gekke bekken trekken he! meer foto's zet ik op de site van iris....
Wat een heerlijk meidje Agnes!! En ik zag dat de nieuwe fotoos voor de baby van de maand er staan voor de maand augustus!! Ik heb mijn stem al uitgebracht. Groetjes Carry
Leuke foto's!!! Ik heb ook weer gestemd Ik ben gisteren wezen zwemmen met Ewout! geweldig vond hij dat!
Wij zijn vandaag met de trein naar Brugge geweest. Onze kleine meid heeft niet eens gemerkt dat ze in Brugge geweest is. Ze heeft de hele tijd geslapen. Toen we rond 19uur thuis waren, heb ik haar dan toch maar wakker gemaakt voor haar flesje, maar ze heeft amper gedronken. Ze heeft net als mama weinig honger in dit weertje. M'n stemmetje is ook weer uitgebracht bij de baby van de maand. Zijn toch allemaal schatjes hé, die kleintjes!
Hoihoi, ik heb me sinds vandaag ook op dit forum aangemeld. Ik was al een aantal keren komen kijken hier, dus nu toch maar aangemeld. Ik ben een maart 2006 mama, dus als jullie het goed/leuk vinden kom ik hier ook af en toe eens mee kletsen... Mijn naam is Miranda en ik ben 26 jaar. Ik ben 3 maart via een keizersnede bevallen van een flinke zoon Joey...hij woog 4170 gr en was 53 cm lang. Ik geef nog steeds borstvoeding nu. Joey is een heel makkelijk en vrolijk jongetje en we genieten elke dag van hem. Hij is inmiddels uitgegroeid tot een knul van 8065 gr en 63 cm lang, en hij doet het perfect...
Hoi Miranda leuk dat je mee komt kletsen! Ik ben de mama van Lynn zij was bij haar geboorte ook 4170gram en was 52 cm. Zij is nu 6685gram en 63,5 cm, dus ook een flink meidje!! Zag dat dit het je eerste berichtje was, hoop dat je veel plezier hier zult hebben, ikzelf klets al mee vanaf ik zwanger wilde worden!! Groetjes Carry
welkom miranda! wij zijn gister een dagje naar de camping geweest.. heerlijk.......even er tussen uit..... en ook iris had het er prima naar haar zin.... ze kreeg alle aandacht van de wereld.
Welkom Miranda. Mijn ma was natuurlijk hier vorige week en ze had haar hond bij zich. Die was zo verliefd op Britt .. deed haar zelfs na .. Britt heeft trouwens ontdekt dt als ze in dr wippertje zit en ze beweegt dat haar wippertje dan schommelt. . haha ..
hallo. wat is het warm he!!!!!1 pffffffff. met myrthe gaat het nu weer iets beter, ze is deze week echt zich zelf niet geweest, denk door de verandering van de voeding van nutrilon!!! ze spuugde veel en huilde voorhaar doen veel. we zijn ook bij het CB geweest sinds de laatste keer dat ik hier was, ze weegt nu 6280 gram en is 63cm groot!! doet het heeeeeeel goed!!! (laagste gewicht was 2500gram en bij de geboorte was ze 45cm) ze krijgt nu nog 4 voedingen van 200cc en fruithap en met dit weer een sapje!!! de fruithap gaat geweldig, ik st er van de kijken hoe goed ze het doet!!! ze slaapt ook goed de laatste fles rond 21.00 uur en om 8.00 uur moet ik haar wekken.
wow lekker hoor dat ze zo goed slaapt! wel goed dat ze het goed doet op de nieuwe voeding! Tja wat is het warm he.. pffff we zitten lekker in de tuin in de schaduw. Ewout in zijn nakie in de wipper met een handdoek er onder. Leuke foto's allemaal zeg! Sylvie echt leuk zo saampjes op de bank! hahahaha En dat koppie van Jowie ook zo leuk! hahaha even niet naar zijn zin Nou we gaan weer lekker terug de tuin in......... 8)