Ik snap helemaal wat je bedoeld Peggy. Ik ben deze warmte helemaal niet gewent. Ben namelijk net in Limburg komen wonen.
ja warm was het zeker! maar goed, ik vind het wel lekker hoor! iris heeft er gelukkig ook niet zo'n last van.... op de tijd een natje, en ze is tevreden... iris heeft sinds vandaag haar eerste buil!!! ze lag op haar speelkleed te spelen met alle hangende beestjes, toen dacht ze; he, daar kan ik me ook bij optrekken, nou,... dat lukte dus niet, dus viel ze weer met haar hoofd op de grond! nou, dat was wel even huilen, want dat doet best zeer.... maar gelukkig kon ze kort daarna weer lachen!!! maar het was wel even schrikken hoor!
@ shade, je woont ook nog heel erg dicht bij!!! hoe ben je in weert terecht gekomen als ik vragen mag? en hoe bevalt het je? ik heb myrthe een eigen msn space aangemaakt er staan de nieuwste foto´s op http://myrthepols.spaces.msn.com/ veel kijk plezier.
@Djara .. kan me voorstellen dat dat schrikken was. @Peggy leuke site hoor .. en wat een leuke griet. Ik ben gister door mn rug gegaan. Was de was aan het ophangen en kon dus opeens niet meer omhoog. Kan nu dus helemaal niets. Kan Britt niet eens uit dr bedje halen en haar dragen. Mn hubbie is thuis gebleven van zn werk om me te helpen en om 1510 uur moet ik bij de dokter zijn. Ik heb al een slechte rug dus dit is niet echt bevoordelijk. Heb 4 jar gelee een keer 6 weken plat gelegen .. ik hoop zo dat dit snel over is. Het enige wat ik nu voor Britt kan is haar haar flesje geven en met haar knuffelen ... meer niet.
Djara; zeg dat is niet leuk zo'n bult! zal nog wel even gevoelig blijven... Peggy; leuke site van Mirte! ik heb mijn space ook maar weer even opgefrist hahahaha . Leuke foto's van je meid! Sylvie; beterschap! dat is echt niet leuk om door je rug te gaan. Wel lekker dat je mannetje nu bij je thuis is. Ga lekker in het zonnetje liggen met je rug, lekker warm 8) Allemaal lekker weekeind gehad verder? We hebben gisteren heerlijk geBBQt, op de nieuwe BBQ van steen! echt lekker! Voor de rest lekker rustig aan gedaan. Ga weer lekker de tuin in! 8)
Wat een weertje he, dames 8) Gisteren met speelkleed en tummietub naar buiten en Nynke vermaakte zich wel aardig, al heeft ze wel veel last van het warme weer, ze heeft veel dorst en is vreselijk loom. Maar ja zo voel ik mij ook @Silvie, beterschap meid!! @Agnes, hoe is het met Iris, jullie zullen wel even flink geschrokken zijn
@ silvie: heel veel beterschap met je rug. iris heeft gelukkig niet zo veel last van haar buil, het is een mooi klein bultje.... en we zijn zeker geschrokken....
pfoe het word vandaag als het mee zit wel 33 graden wel lekker maar ook wel errug warm 8) Hoe doen jullie dat met die hele kleintjes? doen jullie die ook in een badje buiten? ik zat er aan te denken het baby badje in de tuin te zetten en af en toe Ewout er in te zetten want hij heeft wel last van de wamte... Of kan dat niet? Wel met warm water natuurlijk
Ik heb er ook aan gedacht, maar ik vind het windje erbij een beetje link. Met mn rug gaat het weer iets beter. Mn hubbie gaat morgen weer werken. Vraagje, als je met die kleintjes gaat zwemmen in het zwembad, doe je dan een luier onder hun zwembroekje/badpakje??
Ik doe Djurra niet buiten in het badje... Ben een beetje bang voor divervelende oorontsteking dus doe wat dat beterft heel voorzichtig. In de tuin is het warmer dan hier in huis, dus ik laat Djurra eigenlijk binnen. Zo heeft ze het mintst last van de warmte. In de tuin is het maar liefst 33 graden nu!!! Arme meidje, dat doe ik haar maar niet aan. Ik doe haar wel heel veel in de tummy-tub, binnenshuis. Heerlijk lekker lang spatteren. Ze heeft nu badeendjes en vind die toch leuk!! Echt schattig hoor. (weet/lukt nog steeds niet om hieronder foto's te zetten, maar de foto's hiervan staan op de site in het fotoalbum 2 maanden oud)
Leuke foto's!!! groeit ook goed he?! Ik heb een speciaal zwembroekje voor Ewout gekocht bij Prenatal. Die waren vorige week in de aanbieding. Het is een heel makkelijk broekje die je aandoet als een luier, en je kunt hem wassen en dus tig keer opnieuw gebruiken
wat geven jullie de kleintjes als extra vocht??? iris wil geen water hebben, dan drukt ze de speen er weer uit! mag zij al iets van diksap hebben ofzo?
Ik geef Ewout wat afgekoelt gekookt water tussen door als hij wat jengelig is. Uit een flesje en dat vind hij erg lekker! @ Silvie als je het niet kan vinden wil ik het wel voor je kopen en opsturen naar je toe, zo'n zwembroekje bedoel ik Ze kosten geloof ik 9 euro en in de aanbieding waren ze 6 euro.
Met die warmte hou ik Serjenka lekker binnen. Want het is hier echt niet uit te houden buiten, een drukkende warmte. Word zelf slecht als ik buiten kom, hoe moet dat dan niet zijn voor ons meisje. Binnen is het nog te doen. Serjenka ligt gewoon in haar romper in het park en tot nu heeft ze niet zoveel last van de warmte. Wanneer Serjenka iets extra vraagt om te drinken geef ik haar water met wat roosvisée in, en daar is ze gek op. Sedert 3 dagen steken we haar nu wat later in haar bedje. Normaal ging ze tussen 6 en 7 in bed, maar nu laat ik haar op tot rond 10 uur en ze slaapt nu al telkens door tot minsten 8 uur in de morgen. Dus hier een lekker uitgeruste mama.
Das wel lekker Kathy ... kanje lekker bijkomen. Britt ligt nu in dr rompertje in de wkinderwagen buiten. Hier is het nog best uit tehouden. Het is wel 30 graden in de schaduw, maar binnen is het ook 28 graden. Dus niet veel verschil. Ik zal zo ff een foto van dr maken .. ze heeft nl een rompertje met spaghetti bandjes aan .. haha ..
Gelijk maar ff gedaan. Er zit een muskietennet over haar wagen heen, daarom zijn de kleuren een beetje raar.