Welkom Lijn, Wij gebruiken voor Nynke ook al de wandelwagen, in ligstand. In de bak lag ze helemaal met haar beentjes opgetrokken, omdat ze er een beetje te groot voor werd.
Slapen jullie kinderen ook zo slecht met dit weer?? Overdag valt het nog wel mee, maa 's nachts slaapt hij niet tot nauwlijks....erg vermoeiend! Het cb gaf nog een tip voor de kleintjes die geen water willen drinken, (en die flesvoeding krijgen) gewoon 20cc water bij elke voeding toevoegen. Groetjes Annemieke.
ik had iris met 3 mnd in de wandelwagen, (wel plat he) welkom lijn.... veel forum plezier! iris slaapt redelijk met dit weer... ik heb de ventilator op haar kamertje aan staan, dus dan is het nog redelijk koel....
met Jonathan gaat het aardig goed met die hitte. we hebben onze slaapkamers beneden en woonkamer boven. dus slapen is heerlijk. ik doe hem weinig kleren aan, lekker met zijn blote benen trappelen. hij begint nu ook zijn voeten te ontdekken. heel grappig om te zien! groet, lijn
Joey slaapt ook wel goed met deze warmte. Vanmiddag werd het hem echt even te warm, toen zijn we ff lekker in bad gegaan om af te koelen. Nu ligt mijn mannetje lekker in dromeland...in z'n rompertje in bed.
Esosa is overdag wel veel wakker. Behalve als hij ffies met zijn pa alleen thuis is dan slaapt hij gelijk en ook best wel lang.(moet hem soms wakker maken voor zijn voeding) Maar gelukkig slaap hij s'nachts heerlijk door tot een uur of 5 dan krijgt hij een fles en is nog weer rustig tot 8 of 9 uur.
Britt had het niet meer vanmiddag. het was hier binnen 34 graden. Ze ligt nu nog buiten in haar kinderwagen te slapen. Het is hier buiten nog 31 graden nu ..
Britt heeft weer wat nieuws .. haha .. als ze wakker word ligt ze bovenin haar bedje ipv onderaan. Ik heb haar bedje laag opgemaakt maar ze eindigt bovenin .. Tijd voor een slaapzak denk ik. En ik ga die knuffels er maar uit halen
Wat een geweldige foto Silvie, en SUPER herkenbaar!!! Lynn ligt zelfs met haar hoofdje naar de verkeerde kant van het bed, of inderdaad met haar hoofd stijf tegen de spijlen aan, ik ben alleen bang dat ze nu draait in bed, want Lynn rolt nu om de haverklap op haar buik. Dus ook met het warme weer stop ik haar in een dun slaapzakje, want daarin kan ze haar voeten niet goed gebruiken en rolt ze tot zover nog niet op haar buik in bed, maar dus wel om haar as zeg maar! Gr Carry
Hoe krijgen ze het voor elkaar hé? Ik ga zo ook maar even op zoek naar een slaapzakje .. Gelukkig draait Lynn niet op haar buik met haar slaapzak. Wel leuk dat ze nu op haar buk draait. Britt pakt nu sinds een dag of 3 zelf dingetjes vast. Van dr babygym bedoel ik. Dan zit ze in de wippertjes en dan ze ik die eroverheen zodat ze erbij kan .. en sinds 3 dagen pakt ze die speeltjes nou. Helemaal leuk .. haha .. wat worden ze groot he .. haha
ik ken het.... ik heb iris in een slaap zakje met het het voeteneind van de slaapzak in het achterkant van het bedje, want zij draait zich wel op de buik, met of zonder slaap zak. en ja.....het gaat idd heel hard!
Ik ben vanmorgen met Ewout naar het CB geweest. Hij heeft zijn eerste prikjes gehad... Zo sneu om te zien. Hij heeft 2 prikken gehad; DKTP & Hib. Nu heeft hij een pleister op alle 2 zijn boven beentjes... Hij moest huilen toen die prikken werden gegeven, maar nog viel het me mee hij was niet helemaal over de rooie zeg maar. Toen ik thuis kwam, werd hij pas echt verdrietig. Hij werd ook helemaal bleek en huilen, huilen heel zielig. Nu gaat het wel weer gelukkig. Ik geef hem wat nieuws van VSM Tujababy, dat helpt tegen pijn bij vacinatie. Dat kende ze ook nog niet bij het CB maar ze vonden het wel goed. Ze hebben liever niet dat je iets rectaal aan de baby geeft, dit zijn druppeltjes en hij vind het lekker. Ik heb het ook meteen gevraagt over dat zwemmen. In het zwembad mag je gewoon zwemmen met de baby ook als hij of zij nog niet is ingeent. Je mag ook gewoon buiten in een badje met de baby, als je maar oppast dat het niet in de zon is en niet op de tocht Ewout is ook behoorlijk gegroeit, ze vroegen al of ik Pokon had gegeven. Toen ik zei dat hij alleen borstvoeding kreeg hadden ze echt zo iets van; zo dat is helemaal super Hij weegt nu 6060 gr. en is 60 cm. Hij is nu voor het eerst gemeten. Vorige keer woog hij 5210, dat is 3 weken terug. Hij zit nu ook iets boven het gemiddelde Hij is weer helemaal goedgekeurt
Meid, heerlijk dat alles goed is. Ewout is idd ook een flinkerd .. haha .. Britt was ook zo gegroeid .. 61 cm en 6200 gram. Dus het badje mag wel .. nou dan ga ik dat mss ook maar doen morgen .. het blijft hier nl zo warm .. bah. En dat zwemmen ... volgende week donderdag lig ik er in saampies met Britt
Jullie hebben allemaal grote babies zeg, of is Serjenka mss wat aan de kleine kant? Hihi, vorige week woog ze 5kg130 en was ze 59cm lang. Maar moet toegeven bij de geboorte was ze ook niet bij de grootste hé, 2kg510 en 46cm. Verder weinig nieuws te melden.
@ kathy: bij de laastste metingen, (ergens midden in juni) was iris 5560 gram en 59 cm. dus dan heb ik eigenlijk ook een klein uitgevallen kindje??? en dat terwijl ik haar zo'n dikkie vind... (ze heeft van die heerlijke spekbilletjes) medio augustus moeten we weer heen, ben benieuwd hoe zwaar ze dan is! hier vandaag ook weinig beleeft....
@Mouschy, wat een flinkerd is Ewout zeg leuk hoor! @Silvie, ik herken het ook helemaal van Nynke, die ligt ook s'ochtends op de meest rare plekken. Gisteren vond ik haar slapend op haar buik Is ze toch zelf omgedraaid. Tot ze begon te huilen, want madam wilde terug op haar rug en dat wilde niet lukken. Dus ik draai d'r om, draait ze na 10 min vrolijk weer op haar buik en valt in slaap, heb haar maar zo laten liggen.
Esosa was 26 juni 5800 gram en 60 cm. Hij was toen 2 maand en 1 dag oud. Heb ik dan zo'n groot kind? Heb soms het idee van wel.