Wat maakt het eignelijk allemaal uit hoe groot en zwaar ze zijn .. als ze maar gezond zijn, toch? Hoe gaat het met je Kathy??
Het leuke ervan is dat Ewout niet echt groot er uit ziet, alles is mooi in ver houding. Hij is ook zeker niet grof of zo. Op straat word ik vaak aangesproken en dan word er gezegt dat ze het zo'n mooi fijn mannetje vinden. Wat ook heel leuk is dat ik tegen vreemden nooit hoef te zeggen dat het een jongen is. Dat zie je gewoon je hoeft dat bij hem niet aftevragen Maar genoeg opgeschept over mijn mannetje Ik heb het idee dat die druppels van VSM wel werken. Gisteren was hij zo verdrietig en als ik dan die druppels gaf was het snel over, en na een uur of 3 kon je merken dat het uitgewerkt was. Hebben jullie dit ook gebruikt? Vanacht heeft hij ook heerlijk geslapen, ik dacht al dat gaat me een nacht worden, maar nee gelukkig niet. Hij is rond 11 uur in slaap gevallen en was om 6.15 uur nog niet wakker toen de wekker van mijn man afging. Ik heb het nog even aan gekeken en heb hem zelf maar om 7 uur wakker gemaakt. Heerlijk toch, met een big smile Hij voelt zich vandaag weer helemaal lekker gelukkig. @Sivie wanneer is Britt geweest voor haar prikjes? Ewout moet 3 Aug. voor zijn 2e prik ronden........
@Mouschy .. Britt hoeft pas eind juli begin augustus voor haar eerste prik. Hoe heten die druppeltjes want dan kan ik vragen of iemand ze voor me meeneemt
Tijd trouwens niets van Carmen gehoord......... zou ze op vakantie zijn? @ Silvie; Het heet Tujababy van VSM homeopatish is het, en volgens mij werkt het was je nog geslaagd voor de zwembroekjes? Wat moet je dochter laat voor haar prikjes... in NL is het met 2 maanden... ps. Ewout is vandaag alweer 10 weken!!!! gaat zoooooooooo snel.........
Ik heb van de week nog met Carmen gemailt .. dus ze is niet op vakantie. Ff onthouden hoe dat heeft .. 22 juli krijgen we weer visite uit NL dus dan kunnen ze het meenemen. Ik ga morgen opzoek naar een zwembroekje .. ben benieuwd. Hebben ze er ook badpakjes van .. hihi
@Silvie: het is idd niet van belang hoe groot ze zijn, als ze maar gezond zijn. Maar ik schrik er toch van hoe groot jullie babietjes al zijn hoor. Vandaag gaat het met mij al wat beter dan gisteren. De ergste klop van het nieuws heb ik toch al verwerkt, nu is het wel nog bang afwachten, maar ik hou jullie op de hoogte hoor. Verder niet zoveel nieuws te melden hier.
Oh nou dan merken we wel weer wanneer Carmen online komt toch.... Ik heb net een topic geopend over Tujababy even kijken of er meer moeders zijn die het gebruiken, en als je op de site kijkt kan je het gratis uit proberen
Jammer dat je link het niet doet Mouschy. @Kathy Wij hebben gewoon grote kids joh .. zou me er niet te druk om maken. Straks staan ze weer ff stil en haalt Serjenka ze weer in. Fijn om te horen dat het weer iets beter met je gaat.
Wat is er dan als ik mag vragen....... ik kan het niet terug vinden........ Ja balen, ik heb een hele leuke foto maar de link doet het niet, zet m wel in mijn album 8)
Leuke foto Mouschy .. Dit is Kathy haar topic .. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=12515
Idd Carmen al even niet gezien hier, maar ook Talia mis ik al een tijdje. Heb ik daar iets in gemist?? Zag dat haar beebiesite ook al een tijd niet meer geupdate is! ik las je topic al Kathy en had daar al een berichtje voor je achter gelaten, heel erg voor jullie!! Hier alles verder okee, woensdag gaat Lynn weer voor haar 2e pneumokokvaccinatie en dan 2 week daarna weer DKTP. Ik gebruik verder niets voor Lynn voor na de vaccinatie (wist ook niet dat dat er nu was trouwens) Maar ze slaapt daarna erg veel en heeft er weinig last verder van. Wel wat verhoging, maar ze heeft ook geen koorts ervan. Ik ben erg blij dat zij er goed op reageert, Mike was echt altijd even ziek ervan!! Groetjes Carry
Serjenka had goed gereageerd op haar eerste prikjes, maar bij de tweede, heeft ze de ganse dag gehuild. Hopelijk is Lynn weer even braaf als de vorige keer van haar prikjes. En nogmaals bedankt voor jullie steunende woordjes, ze doen me echt deugd hoor. Maar moet nu afsluiten, vlug naar m'n eten gaan kijken of het brand aan.
Ik ben er echt nog hoor! Ben alleen heerlijk aan het genieten van mijn meidje en laat de computer wat links liggen. Maar ik lees en doe nog gezellig met jullie mee! @ Mouschy: Zielig hé? Djurra heeft ook al haar prikken gehad. Maar HIB geven ze niet meer, ipv die krijgen ze nu toch PNEU(mokokken). Op onze vaccinatiekaart staat ook nog gewoon HIB. maar die is , ze ook veel last! Wijj gebruiken ook die VSM druppels, ideaal! @ Silvie: Ik heb inderdaad even het CB gebeld over het artikel van Venkel (voedingscentrum). Daar wisten ze er nog niets van, maar ze gaan er grondig onderzoek naar verrichten en houden me op de hoogte. Ik zal jou vervolgens weer op de hoogte houden! Wat een flinke ukken inderdaad... en vooral lekker gezond! Djurra grijpt inderdaad ook van alles! Lief hoor. Ze heeft ook een muzieksleutel. Als je op de knopjes drukt, dan speelt het ding veel verschillende muziekjes. En ja hoor... Djurra slaat op de sleutel en ze weet dat er dan een muziekje komt! Als het ding uitstaat en ze slaat er op, dan trapt ze heel hard met haar voetjes. Nog een keer proberen (zonder resultaat natuurlijk) en gillen dat ze doet! Heel hoog, niet huilen maar echt als een meidje gillen.. Gek ding! Ze kijkt nu ook de teletubbies. Ze schaterd het uit!! Ze ziet het echt en volgt de figuurtjes met haar oogjes. Die gele Lala vind ze het leukst, want daar lacht ze steeds naar. Van die rooie Po schrikt ze soms. Wat een knapperd is het toch (zucht, zwijmel)
hoe is het bij jullie? het weer is hier wat afgekoeld, dus hebben we weer de put om dingen te gaan doen. Iris zie je gewoon dat ze met de dag nieuwe dingen leert. echt heel leuk! ze mag graag tv kijken, en dan kijkt ook heel gericht..... zijn jullie ook al met groente potjes begonnen? zo ja, hoe doen jullie dat dan? krijgen ze dat dan gewoon rond een uur of half 6? wij willen een beetje met groente gaan beginnen, maar iris krijgt om 4 uur nog een fles, is dat dan niet te dicht op elkaar.... (om 8 uur heeft ze de laatste fles) ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Heey Carmen! leuk dat je er ook bent! Ja genieten is het van die kleintjes he. Gaat zo snel. Ewout is alweer 10 weken en hij groeit als kool. Ik kan me echt voorstellen als mensen zeggen dat je nu moet genieten van je baby omdat het zo snel gaat, maar het is echt zo vind ik nu al. Ewout kijkt ook graag TV, savonds als we tv kijken kijkt hij graag mee. Maakt niet veel uit als het maar beweegt hahahha. Hij vind de mobiel boven zijn box ook geweldig @ Djara; Ewout krijgt nog lekker de borst 6x per dag
Britt "kijkt" ook tv .. nouja, kijken .. het beweegt .. haha ...En haar mobiel is idd ook erg interesant. Ze gaat nu ook geluid maken bij het lachen .. zo leuk .. Er waren al mensen die tegen me zeiden .. doet ze dat nog niet ... Nee dat deed ze nog niet ...maar nu dus wel ..schateren is het niet, maar het klinkt lachend .. haha En zitten he .. lekker bij me liggen is niet meer leuk. Madam wil zitten. In de box is ze ook zo lekker bezig. Iedere keer denk ik, nou gaat ze op dr zij, maar net niet dus. Ze worden groot .. het is genieten hoor .. iedere dag weer. @Djara .. Britt krijgt nog gewoon 5 flessen per dag.
ja ik zal me ook nog aanmelden, had dit nog niet gedaan. ons noa is nu 3 en een halve maand. ook zij vind tv kijken leuk, mn voetbal dat is lekker fel met veel bewegende beelden. verder vindt ze liggen niet meer zo leuk. ze moet alles in de gaten houden. wanneer ze wakker is, ligt ze vaak te brabbelen en lachen. het is echt een supermeisje!
Hallo Femke, leuk dat er steeds meer mensen mee komen kletsen hier!! Gezellig!!! Lynn wil ook het liefst alleen zitten, als ik haar in mijn armen leg wordt madam tegenwoordig BOOS En staan doet ze ook heel veel! Ik wil haar een beetje hierin remmen, maar ze gaat echt vanuit zit positie op mijn schoot zo zelf staan!! Ook in de tummytub krijg ik madammeke bijna niet meer op haar billen, zelfs als ik bij beide knietjes even mijn vingers achter in haar knieholtes stop blijft ze staan!! En een lol dat ze dan heeft!! Lynn is ook echt een lachebekje, ze lacht heel veel even oog contact is genoeg! Vind haar ook steeds gezelliger worden en je krijgt al zoveel contact nu!! Slapen was aldoor even weer een probleempje, ze kon niet echt haar draai vinden, maar sinds kort is Lynn helemaal van het duimzuigen en sinds dat ze die heeft ontdekt is het slapen ook weer geweldig! We leggen haar neer, ze protesteert eventjes doet haar duim in haar mond en heeft dan ook haar oogjes al dicht En dat terwijl je er bij staat en er naar kijkt!! Ja wij genieten met volle teugen van ons meidje!! Lynn krijgt momenteel nog steeds 4 keer borstvoeding en 1 fles voeding op een dag! Groetjes Carry