Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mij is verteld dat er niet meer dan 10 uur tussen 2 voedingen mag zitten, maar soms zit er wel 11 uur tussen hoor. En volgens mij is dat idd tot een maand. Ik ga Britt echt niet wakker maken als ze lekker ligt te slapen.

@Mouschy ... gelukt met je foto?

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Oja, ik heb vandaag de wandelwagen bak gepakt en Britt daar ingelegd. Ik vond de kinderwagenbak zo warm. Nu heeft ze wat meer ventilatie. Dus ik heb het matrasje van de kinderw bak in de wandelw bak gelegd. Leuk dat ze het vond joh. Nou zag ze ons ook zitten. Ze had een lol .. en viel daarna heerlijk in slaap. Ik geloof dat de kinderw bak er niet op gaat. Hij was wel helemaal plat trouwens, zodat ze gewoon lag en niet zat.

Edit door moderator: foto's verwijderd. Zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=12728

3. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij gaven iris ook gewoon voeding wanneer ze erom vroeg, langzaam rolde in het ritme wat ze nu heeft..

@ silvie: leuk is dat he... nu kan ze de hele wereld zien..... en het is makkelijk dat ie tegenwoordig helemaal plat kan.

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja ze vond het echt leuk . .ze had de grootste lol.
    Als hij niet helemaal plat kon had ik het ook niet gedaan, en met het matrasje van de kinderwagenbak erin ligt het net zo best

5. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Spannende dag vandaag!!! Mijn zusje is net naar het ziekenhuis, want haar weeen zijn vannacht begonnen!! Vanmorgen was de vk al geweest en had ze al wat ontsluiting!! En net belde ik en bleek dat ze naar het ziekenhuis gaan, want de weeen waren wel zoo heftig nu dat ze weg ging!!
    Dus ik wacht op het telefoontje dat mijn nichtje geboren is!!! (Ik ben vandaag alleen thuis dus kan niet met beide kids in het ziekenhuis gaan zitten, wie weet hoe lang het nog duurt)
    Mijn digitale camera is startklaar voor een foto voor op het geboortekaartje en haar geboortekaartjes liggen ook te wachten op mijn bureau om de fotootjes op te plakken!!
    Ik zit er klaar voor :)

Groetjes Carry

6. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    oooo, spannend!!!!!!

7. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    @ shade
    ons noa slaapt vanaf een week of 10 hele nachten door en dan wel 10 uur aan een stuk vaak ooit ook nog langer. met de warme dagen dagen ook maar dan maakte ik haar wakker na 10 uur. ik dacht ook nl dat ze op tijd weer wat vocht binnen moest krijgen en idd ivm haar suikerspiegel. maar bij het cb vonden ze het prima zo. ze zeiden niet dat ze al eerder al wat moest drinken.

@ silvie
    sinds een week ligt ons noa ook in de buggy. de kinderwagen bak werd te klein ze had nog maar een cm of tien en dan met dat warme weer. we hebben de zak van de buggy opengeritst en het onderste deel in de buggy gelegd zodat ze niet op het zweetspul van de buggy ligt. ze vindt het in de buggy heel fijn maar slapen dat wordt nog lastig want ze ziet zo veeeel hahaha.

doei

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Meid wat spannend zeg .. kan me voorstellen dat je benieuwd ben

9. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Heb ook de kinderwagenbak aan de kant gezet en gebruik nu de buggie. de bak werd idd te klein maar ook omdat Esosa volgende maand geopereerd word en een paar weken in een gipsbedje moet. En dan kon hij niet meer in de kinderwagenbak. Vandaar dat ik hem er alvast aan laat wennen. En hij vind het geweldig. Hij kijkt zijn ogen uit.

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt slaapt gelukkig wel lekker in de bak.
    Ze ligt nu ook uitgeteld .. haha.
    maar alles is wel erg interesant.

Je heb gelijk Shade, laat Esosa er maar aanwennen jah, hij krijgt genoeg te verwerken strakkies

11. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Nog steeds niks, de vk had gezegd tegen haar dat ongeveer een uur of 17uur verwachtte dat ze tegen de persweeen aan zou zitten! Om 17uur is mijn vriend ook vrij, dus dat zou wel goed uit komen, dan kunnen we meteen met zijn allen, maar niks zo onvoorspelbaar als een geboorte zoals wij ondertussen weten he!! ;)

Hier is ook sinds een paar weken de buggy al in de running. Ten eerste past hij dan beter in mijn auto (ik heb een kleine auto) en hij kan net als de rest hier hebben helemaal plat. Vond het wel slim bedacht om het matrasje vd kinderwagen erin te leggen Silvie!!! Zo slim was ik nog niet :) Denk dat ik dat ook eens ga uitproberen!!

Groetjes Carry

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    haha .. ben wel blond maar niet dom .. haha

Spannend hoor van je zus

13. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben van mezelf ook blond, maar mss toch stom :oops:

hahaha 8) Of zonnesteek!!!

Groetjes Carry

14. Cerinka

Cerinka Lid

12 jul 2006
    7
    0
    0
    Deurne
    Pieps,

Is het kleintje al geboren?

xxx
    Veronique

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Het is ondertussen al half 7 jah ..
    Ben ook wel benieuwd ..

16. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja, ik ben ook wel benieuwd!!!!

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Carry ... vertel ... is je nichtje geboren en is alles goed gegaan?

18. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    nog steeds geen nieuws???

19. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mm . het zal toch wel goed zijn gegaan allemaal?

Hebben jullie het nu ook al zo warm .. pff!!
    Ik vind het opzich wel lekker, maar toch ...

20. Cerinka

Cerinka Lid

12 jul 2006
    7
    0
    0
    Deurne
    Pieps iedereen,

Nog steeds geen nieuws over het kleintje?!?

Bij ons valt het heel goed mee van warmte. Wij hebben een airco in de veranda! 'k Weet het dat is ongezond, maar we zetten dien maar af en toe op zodat toch het huis eens opgefrist wordt!

xxx
    Veronique

Deel Deze Pagina