Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik rol met de benen de boekenkast in :D

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mogguh meiden..
    Jemig wat heb ik een hop te lezen, ga ik allemaal na het weekend doen.

Wat een leuke foto Mouschy .. en Ewout word zeker groot zeg. Maar onze ukkies zijn dan ook al bijna 3 maanden.

Carmen, je kan hem naar me mail, dan verklein ik hem wel voor je!!

Tam, Britt was gisteren ook zo jammerig. Niet zo gek natuurlijk met dat warme weer ... en het houdt maar niet op he..

Nou ik ga feest vieren hoor .. vandaag komt iedereen

Grtx

Fijn weekend

3. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Nou meiden wens me sterkte met dit weer ,want ga mijn huis helemaal boenen. Morgen komt er namelijk familie langs en will me niet dood schamen. Heb namelijk alleen het hoog nodige schoon gemaakt sinds ik hier ben want of ik zat in het ziekenhuis met Esosa of het was en is veel te warm.

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Sterkte dan maar .. haha

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Pfff sterkte Shade :(

6. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Shade: heel veel sterkte met het boenen van je huis in dit warme weer.

@Tamara: draagt Nynke al kleertjes maatje 74? Amai, dat is dan wel al een stevige meid.
    Onze meid is net maatje 56 ontgroeid.

7. peggy en myrthe

11 jun 2006
    77
    0
    0
    moeder en verzorgende
    nederweert/limburg
    @shade veel succes met poetsen.

@kathy, dan is mijn meid ook een stevige meid, ze is net een paar dagen ouder als serjenka en ze draagt al een hele tijd maat 68 en sommige jurkjes ook al maat 74. in de luiers heeft ze maat 3 van het kruidvat. ik moet 1 augustus weer naar t CB ben benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is, vorige keer met 12 weken was ze 6280 gam en 63 cm

@marloes wat een knappert leuke foto zeg!!!!

ik heb vanmorgen johannesbroodpitmeel in myrthe haar fles gedaan, 2 schepjes.......... en jawel hoor niet gespuugd!!!! hopelijk blijft dat nu zo.
    savonds doe ik rijstebloem door de fles dan geen johannesbroodpitmeel erdoor neem ik aan??

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Maryloes, wat een geweldige foto zeg van Milan ..

Oja, Britt heeft ook al maatje 68 aan

9. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    een aantal van jullie hadden het over een regenbuitje, niks gezien hier hoor, alleen vandaag een aantal wolkjes maar dat is dan ook het enige.

ons noa heeft sinds 3 maanden zoiets maatje 62/68 sommige pakjes van 62 zijn al te klein aan het worden maar andere zijn nog te groot. er is zoveel verschil tussen de verschillende merken.
    ze woog vorige week donderdag (3 en een halve maand) 6420 gram dus mooi in de curve

silvie veel plezier met je feesten het weekend

en shade veel plezier met poetsen, eigenlijk moeten wij ook weer wat doen maar met 30 c en een aantal dagen gewerkt te hebben heb ik er weinig zin in hoor. doe alleen het hoognodige en ruim op. als het wat minder weer wordt dan kijk ik wel wat de schade is. haha :) :p
    nou meiden een fijn weekend allemaal

oh ja en ons noa heeft ook zo'n leuke romper van de friso.
    we doen overal aan mee hoor, is leuk voor haar en het kost toch al genoeg geld.

10. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ja Lynn kan er ook wat van, maat 68 is inmidels al echt TE KLEIN!!! Maat 74 en met de zomerkleertjes ook al wel 80 en dat zit niet overdreven groot!! Lynn moet 4 augustus weer naar het consultatiebureau!!
    Het pakje dat ze hier aan heeft is maat 80!! En nog 2 pakjes van een ander merk zijn dezelfde maat en zitten ook als gegoten!! Niet te groot toch?
    @Shade: Ik heb medelijden met je!! Met dit verschrikkelijk warme weer het huis poetsen?? Heel veel succes dan maar!!
    @Silvie: Geniet ervan!! Tot na t weekend!!

Groetjes Carry

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mooie foto van Lynn.

Serjenka zal dan een kleintje zijn hé ;) maar als je haar nu vergelijkt met toen ze geboren was, is ze al een heel stevige meid geworden. En ze kunnen ook niet allemaal even groot zijn hé. Ze is gezond en dat is voor mij het belangrijkste. Maar soms schrik ik wel even als ik lees dat jullie kindjes al zo'n 'grote' kleding dragen.

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Kathy, inderdaad wat je zegt, al had Nynke nu maatje 62 gedragen, who care's als ze maar gezond zijn!!

13. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    hoi carry,

staat leuk hoor wat ze aanheeft.

ons noa heeft sinds van de week weer iets nieuws. ze draait af en toe op haar buik, maar nu ook in haar bedje en de box. ze legt dan haar beentjes tussen de spijlen en kan dan niet zelf terug draaien op haar zij of rug de slimmerik.
    ze laat wel horen dat ze het niet fijn vind maar probeert het eerst wel zelf, je hoort haar dan kreunen maar wanneer het echt niet lukt huilt ze.

liefs femke

14. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Serjenka doet nog altijd geen pogingen om haar te draaien, heeft ze helemaal geen interesse in.
    Wel wil ze naar alles grijpen dat ze kan, dat vind ze veel leuker. Sinds een paar dagen lukt het haar ook om eens iets vast te grijpen zonder dat ze ernaast zit. Dan is ze natuurlijk supertrots.

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Leuke foto!!! Ewout heeft ook zo'n speelkleed, echt heel leuk is dat kleed he. Hij kan zich er uuuuren op vermaken ;)

@Carmen leuke foto! handig dat stoeltje ze houd ook al haar hoofdje zo goed recht!

@Carry leuke kleertjes zijn dat, wel een grote maat, maar ze kan het zeker hebben. En wat zegt het ook eigenlijk, de ene maat is net zo groot als de andere terwijl het officieel wel een andere maat is... bv ik heb nog een romper mt 56 en hij heeft ook een romper mt. 72 die hij alle 2 past, en als je ze op elkaar legt zijn ze bijna even groot.... :(

Oh eindelijk regen!!! heeeeeeeeerlijk hahaha, nooit verwacht dat ik dat nog een keer zou zeggen hahahaha :) maar het is nu wel echt heel lekker. We zouden zo gaan BBQen maar dat doen we maar morgen dan. De plantjes zijn er wel erg blij mee met dit weer ;)
    We zijn net even naar het winkelcentrum gelopen en leuke dingen gekocht voor Ewout bij de BartSmit. Echt heel leuke houten puzzels van Winney The Pooh voor 4 euro per stuk! ja duurt nog wel even voordat hij er wat mee kan, maar het staat zo ook al leuk in de kamer vind ik.

Meiden prettig weekeind!

16. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Er moet mij even wat van het hart :oops:
    @Kathy, ik zag, tot mijn grote verbazing, dat Serjenka maar 1 stem heeft bij het topic "baby van de maand"
    Ik vind Serjenka een ontzettend mooi meisje en ik vind daarom ook dat ze veel meer verdiend dan maar 1 stem.
    Zo dit wilde ik al een tijdje zeggen :D

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Tam: thx voor het complimentje over Serjenka. Ze heeft dan ook sterke concurentie hé. Wel jammer dat ze nog maar 1 stemmetje heeft, maar lig er niet echt wakker van hoor, want ik vind haar de mooiste meid die er is.

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Een fotootje dat ik jullie niet kon onthouden, Serjenka en haar fruithapje. Zie eens wat voor een ogen dat ze trekt

19. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    :) Volgens mij was het smaakje even wennen!!! Of niet soms hahahah.
    Wat is het ook leuk he alles moeten ze leren en ontdekken, kids zijn echt heeeeerlijk!!

Groetjes Carry

20. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Carry wat geef jij je meisje joh pokon ;) ze is groot zeg... Ok ik hb geen goede vergelijking :) maar jeetje ...
    Als ik het nu een beetje goed heb weegt danischa nu zo een bietje 5 kilootjes... Ja ook zei gaat hard ineens...

Maar ja ik moet met veel dingen corrigeren in leeftijd.
    IK MAG dus nog niet bijvoeden. En noem maar op... ze is in feite nog maar 2 maandjes jong :S

Maar verder is ze een heerlijke baby waarvan ik dus echt niet wil zeggen dat ze maar 2 maanden is. Ze is in maart geboren toch dus is ze 4 maanden klaa uit...

(snap ut wsel hoor het is voor de darmpjes enzo van belang te wachten tot ze 6 maand is)

Deel Deze Pagina