Nou wij hebben het weekend weer overleeft. Wat was het druk zeg. We hadden vanaf woensdag al visite en vrijdag kwam de rest van de bubs. Zaterdag zaten er gewoon 50 man in de tuin ... en Britt deed het echt super. Iedereen wilde haar natuurlijk vasthouden, maar dat hebben we dus maar niet gedaan. Ze was al iets onrustig door al die mensen en als ze dan ook nog van schoot naar schoot gaat is het helemaal mis. We gaan nu as vrijdag naar Nl toe. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ze moet natuurlijk in de maxi-cosi en het is wel een uur of 7 rijden. Moeten ff kijken hoe we dat een beetje handig op gaan lossen. We zitten te denken om na een voeding gelijk weg te rijden dat ze iig ff lekker kan slapen tot de volgende voeding en dan ergens stoppen en Britt ff lekker in de kinderwagen leggen. 7 uur is wel erg lang in de maxi-cosi, maar ja ... we stoppen gewoon geregeld en leggen haar dan plat neer. Ik hoorde gister trouwens dat er al autostoelen zijn vanaf 7 kilo, ook als ze nog niet kunnen zitten. Daar zitten 3 standen op en die kan ook in zo'n stand als de maxi-cosi kan en die kan je ook in de breedte stellen ... Moet ik dus maar is ff naar gaan kijken als ik in NL ben .. @Kathy wat een heerlijke foto zeg .. haha .. vond ze het wel lekker?? Nou ik ga nog ff een uurtje terug naar mn bed .. gaap
@Silvie: ja hoor, ze vond het lekker. Maar tegenwoordig als we een foto van haar maken, durft ze vaker wel eens zo'n ogen trekken, wss door de flits op het fototoestel.
We hebben een gezellig weekeind achter de rug. We zijn naar de camping geweest waar mijn schoon ouders staan. Leuke foto he?! Stoer met zijn nieuwe zomer cap 8) @Kathy leuke foto!!! lekker he dat fruit @Sylvie leuk dat het zo'n gezellig weekeind is geweest!!! En vrijdag naar NL! hoe lang blijf je? groetjes!
We blijven een weekie .. heb er echt zin in joh . Heb nl best en beetje last van heimwee nl. Het zal is geen Snoopy zijn Mouschy .. haha
Hee Silvie, wat fijn dat het weekend je zo goed is bevallen. En wat leuk dat je naar NL komt! Wel een stap, met zo'n kleintje hé? Maar zoals je het omschrijft in je berichtje zal het vast wel goed komen. Hoop dat jullie niet te veel last van de warmte krijgen. @ Kathy: Wat een heerlijke meid met super mooie ogen! Spreken boekdelen hoor. Verheug me al op Djurra's eerste hap. Djurra drinkt nu redelijk goed, ze zal altijd wel een "moeilijke"tante met eten zijn. Ze drinkt nu ongeveer 5 flessen van gemiddeld 150 cc, soms meer en soms minder. Ze doet het er goed op! Ik ga er maar weer even van tussen, even flink aan de slag in het huis. Van het weekend was mijn mannetje jarig, dus de vloer kan wel een dweiltje gebruiken... Tot later!
Dank Kathy hahahaha Ja Sylvie veeeeeeeeel Snoopy maar niet alles hoor hahahaha, daar zorg ik wel voor anders word het echt zo'n Snoopy baby En Carmen gefeliciteerd nog met je man! Ik hoop dat het gezellig was. Gaan jullie nog naar het strand? 8)
Carmen, nog van harte, hoop dat het gezellig was! Silvie, veel plezier in Nederland! Goede reis alvast! Mouschy, mooie foto van Ewout weer, ben je al voor die fotoshoot geweest?
Hallo Allemaal, Ik ben ook een april mama en zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen. Ik heb een aantal van jullie ook gevolgd tijdens de zwangerschap maar toen hadden we nog geen adsl aansluiting en kwam ik niet vaak online. Nu ik ook wat meer mijn ritme heb gevonden kan ik dus ook wat meer tijd vrij maken om achter de computer te zitten dus vandaar dat ik me nu aanmeld. Groetjes van Susan
@ susan: welkom! tjee, nu ben ik een week niet online geweest....wat heb je dan veel te lezen!!!!! @ carry: blij dat je nichtje weer thuis is....hoe gaat het nu? @ carmen: nog van harte, en een goeie reis naar NL @ mouchy: wat heb je een kanjer van een zoon!!! ik ben even gauw thuis van de camping, maar ga zo direct weer heen..... we hebben er een weekje aan vast geplakt!!!!! HEERLIJK!!!! we vermaken ons prima!!! iris heeft het breed naar haar zin! en we hebben heerlijk weer natuurlijk! wij hebben geen last van de warmte... kunnen er aardig goed over... iris ook!!! dus dat is weer een meevaller. iris heeft de laatste dagen wel last van haar tandjes, waardoor ze niet wil slapen... maar als ze eenmaal slaapt, dan slaapt ze door tot een uur of half 8.... nou, ik doe mijn laatste was nog even, en dan ga ik er weer van tussen!!! tot volgende week dames!!!!!
Veel plezier Agnes!! (ik ben trouwens gewoon in NL hoor, ik denk dat je die goede reis voor Silvie bedoeld! )In ieder geval een fijne vakantie en tot snel! Welkom Susan, gezellig hoor. Trouwens waar is Talia eigenllijk?? Weet iemand iets van haar? Ik heb haar hier een eeuwigheid niet gezien...
hoi susan welkom hopenlijk heb je ook een hoop te buurten. ook trotse ouder? ik wel in ieder geval, ben heel blij met onze dochter en geniet van elk moment, ook al kost het af en toe veel energie. ze slaapt elke nacht door, maar ik niet, moet toch regelmatig een keer gaan kijken of ze nog ademt. zeker nu ze op haar buik slaapt voortaan en dan met dit warme weer. liefs femke
Nog een fijne vankantie Agnes .. en ik ga naar NL toe op vakantie .. Ik heb Talia ook al ff niet gehoord nee. Zal toch niets mis zijn? Britt word zo leuk nu. Alles moet in dr mond wat ze tegen komt. Ze gaat nu ook lachen met geluid. En als we aan het zingen zijn dan beweegt dr mondje wel maar dan komt er nog geen geluid uit. Echt zo geweldig ..
Het laatste berichtje dat ik van Talia heb gelezen is dit in de Lounge (http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=). Ik maak daar uit dat er iets niet goed gaat, wat weet ik natuurlijk wel niet.
hoihoi iedereen, Ik heb me al een tijdje aangemeld, en me even voorgesteld hier. Maar van schrijven komt het bijna niet. En dat warme weer van de afgelopen tijd zorgt dat ik ook niet te vaak achter de pc zit. Joey heeft eerst zijn laatste prikje weer gehad, de volgende komt met 11 maanden geloof ik. Hij heeft geen kik gegeven, echt knap, ben dan ook beretrots op hem. Verder heeft onze knul alweer 2 tandjes, ze kwamen een dag na elkaar erdoor. Afgelopen zaterdag en zondag. Je kunt ze nog niet goed zien, maar voelen wel. @mouschy, leuk hoedje zeg, waar heb je die gekocht als ik vragen mag???