Welkom hoor Miran! Djurra moet 3 augustus voor haar tweede prikkenronde, arm kind... Zij wordt enorm boos en werpt de wijkverpleegkundige (of degene die de injectie zet) zó een enorme blik toe.....
Joey is van 3 maart "o6 dus hij wordt over 2 weekjes 5 maanden...pff, waar blijft die tijd! Wel mooi om te zien hoe die ukkies opgroeien, geniet er elke dag van...
Hallo daar allemaal, wat een dagje weer he!! De warmte duurt nog tot donderdag en dan wordt het iets minder warm, persoonlijk ben ik er blij om!! Begin hier nu ook te merken dat het z,n vruchten begint af te werpen op de kinderen. Mike is even zo dwars als het maar kan, slaapt slecht in en heel vroeg weer wakker!! Lynn had gister de eerste nacht dat het echt flut ging met slapen!! Overdag had ze al vrij vaak gedronken en ik had al een beetje een voor gevoel dat er iets zou komen, dus was al iets eerder naar bed gegaan!Om half elf de laatste voeding en toen ik zelf ook gelijk naar bed. Om 1:15uur was ze wakker gillend en wel, en werd niet eerder rustig dan toen ze voeding kreeg!! Om 3:15uur zelfde weer gillend wakker niet eerder rustig dan toen ze weer een voeding kreeg Toen was het 6:15uur en weer gillend wakker, ik was zooooooo moe!!! En om 7uur moet ik zelf de deur weer uit om te werken, dus dat was wel een heeeel gebroken nacht en ben dus ook best moe!! Ik heb het idee dat het grotendeels de warmte is, maar ze bijt ook heeeeel hard op alles, dus zit al constant in haar mondje te kijken of er mss wat aan komt! Ook heeft ze veel poepbroeken opeens weer en vrij dun, dus zal het nu gewoon de warmte zijn, of zou er mss een tand door gaan breken? In haar mondje zie ik nog helemaal niets!! En Mike was heeel laat met tanden maar dat zegt natuurlijk ook weer niets!! @Miran336 en Susan: Welkom erbij, gezellig dat je zo steeds meer feb/maart/april mama,s zijn die mee kletsen!! Groetjes Carry
@Miran336 en Susan: wat leuk dat jullie je ook bij dit groepje hebben aangesloten. Lekker klesen over de kids, heerlijk he Ik heb dat hoedje gekocht op ja echt waar Marktplaats, maar het komt van de Hennes en Mourits zag ik op het label binnen in het petje. Ja het is zo jammer dat die winkel hier niet in de buurt zit. Ik moet helemaal naar Alkmaar als ik er naar toe wil... Misschien ook wel goed anders geef ik teveel geld uit hahahaha Alle meiden die op vakantie gaan; heeeeel veeeeeel plezier en geniet ervan! Voor alle meiden die niet op vakantie gaan (zoals ik); dit is de wamste maand OOIT!!! dus we hebben ook lekker ' vakantie ' in de playa de backjard 8) Heerlijk genieten van het mooie weer. @ Carmen is wel weer erg toevallig he dat Djurra en Ewout op dezelfde dag naar het CB moeten We zijn gisteren heerlijk naar het strand geweest! mijn man heeft een dagje vrij genomen en we zijn lekker naar Bergen aan Zee geweest. Dit was de eerste keer dat Ewout naar het strand is geweest.... maar ook voorlopig de laatste hahaha. Hij vond het in het begin wel leuk, al die mensen en het water en zand. Maar na een uurtje had hij het helemaal gehad. Huilen, arme man. Er zat zand overal. We hadden hem al naakt gelegd op een handoek zodat er niets kon schuren. Maar hij was onttroostbaar We hebben een strandtentje waar hij in lag dus in de schaduw en uit de wind. Maar hij vond het niet leuk. Kan me ook wel voorstellen hoor zo'n klein mannetje die alles voor het eerst ziet en ruikt en voelt. En dan gewoon schuurpapier overal voelt op dat kleine lichaampje... Mijn man is af en toe wezen wandelen en dat vond hij wel erg leuk, en als ze terug kwamen gingen ze liggen (Ewout op mijn man's buik) en toen vielen ze in slaap! We zijn tegen 3en maar weer naar huis gegaan, want dit was ook wel erg sneu. We liepen naar de auto en het huilen was over, en we leggen hem in de maxicosie in de auto en hij viel meteen in slaap toen we de spullen in de auto zette. Hij was helemaal kapot! Hij huilt bijna nooit dus dit was echt heel zielig om te zien. Wat wel erg lekker is dat hij tegenwoordig ' uitslaapt ' echt super. Tot ruim een week terug kwam hij altijd tussen 5 en 6 uur smorgens, tegenwoordig komt hij tussen 7 en 8 uur voor de eerste voeding. Echt luxe is dat! En snachts gewoon heerlijk doorslapen na de laaste voeding van 23 uur. Vanmiddag gaan we naar Amsterdam! We gaan naar het kinder modellenburo. Ik ben benieuwd hoe dat gaat allemaal. Er worden foto's van hem gemaakt en dan zien we wel weer verder. Word vervolgd
Ewout vond het stand dus blijkbaar geen goed plan. Is ook irri al dat zand , ik vind er ook niets aan haha Vandaag naar dat buro .. spannend .. zullen best mooie foto's worden denk ik Wij gaan mórgen naar NL. Ben zo benieuwd hoe Britt het doet al die uren in de maxi cosi. We stoppen wel geregeld natuurlijk zodat ze ff plat kan liggen, maar toch. Mss is ze het na een paar uur wel zo zat dat ze het op een gillen zet. Vandaag is mn meissie 3 maanden .. hiep hiep hoera .. hihi
Ja ik zag het aan de banner! gaat zooooo snel he.... nog een paar daagjes (28e) en dan is Ewout ook al weer 3 maandjes... Succes met de reis hiernaartoe! Ik heb net nog even gebeld naar het buro en het komt beter uit als ik 9 aug. langs kom dus vandaag word het niet... Nog even gedult dus
@ Silvie: Hoera, drie maanden alweer! Wat gaat het snel hé? Nu mis ik soms al de tijd dt Djurra niets anders wilde dan knuffelen! Nu wil ze vaak spelen, recht op schoot zitten etc. Soms slaat ze haar armen helemaal stevig om mijn nek heen en krijg ik een heerlijke natte "kus". Zo genieten!@ Kan je na gaan als ze een jaar geweest zijn en door het huis rennen... Dan hebben ze helemaal geen tijd voor een dikke knuffel. @ Mouschy: Grappig ja,. al vanaf de zwangerschap vallen veel afspraken en dingen van ons het zelfde hé? Tegelijk naar de VK, tegelijk de pretecho, nu weer het CB. Leuk! Djurra is gek op het strand. Wij hebben een strandhuisje en zodra we op het strand aankomen is Djrra blij. Ze kan er heerlijk slapen en haar gangetje gaan. Lekker alle aandacht van alle kindjes op het strand. Ik leg haar alleen nooit bloot omdat ze dan zo zweet en dan wordt ze zo plakkerig. Met romper aan (die het zzweet opneemt) voelt ze zich beter. Ook leg ik haar niet echt in het zand, maar in haar box, die buiten staat, of het campingbedje. Maar ja.. die voorzieningen heb je natuurlijk niet als je een dagje naar het strand gaat! Djurra heeft in ons huisje haar eigen slaapkamertje dus als ze het even zat is, kan ze in een vertrouwde omgeving lekker slapen of spelen. Trouwens... onze buren hebben een zoon gekregen. Ik zag slingers hangen. De buren zelf heb ik nog niet gesproken( hebben wel contact, maar niet heel intensief), dus weet verders niets. Een kennis van hun heeft de slingers op gehangen maar vanochtend zag ik dat die weg zijn gehaald.... Bah... Hoop dat er niets aan de hand is en dat de buren gewoon de pest hebben aan slingers ofzo....Houd jullie op de hoogte (al wacht ik even af met naar ze toe gaan, wil natuurlijk niet meteen op de stoep zijn om nieuws te halen)
das wel raar jah dat die slingers opeens weg zijn. Britt wil (als ze uitgeslapen is) ook niet meer echt gezellig op schoot, maar als ze slaap heeft en niet van plan is om te gaan slapen dan zit ze lekker bij me. Ze wil ook niet meer bij me liggen, maar alleen op schoot zitten. Als ik haar dan neerleg gaat ze me toch gillen .. haha .. Ze weet wel wat ze wil.. Wel heerlijk zeg Carmen dat jullie een strand huisje hebben , heerlijk.
Genieten Carmen helemaal met dit weer, heerlijk uitwaaien op het strand, zal denk ik altijd koeler zijn dan thuis!! Idd een beetje vaag van die slingers, zou denk ik net als jij toch een beetje denken van: Er zal toch niets met het kindje zijn?? Dus nog eventjes geduld Mouchy, ben wel superbenieuwd naar de fotoos van Ewout, spannend hoor!! Silvie, heeeeeel veel succes met de lange reis naar NL voor zowel jullie als natuurlijk de kleine Britt!! Groetjes Carry
klik hier voor een filmpje van Britt We gaan vanavond al rijden. Niet zo goed voor Britt haar dag en nacht ritme, maar goed. .het is morgen weer zo warm .. dus dan is snachts beter .. Dus tot volgende week.
Wat een leuk filmpje! leuk speelkleed ook! Ik heb de rest ook even bekeken van de foto's hahaha. Hoe maak je dat met die bewegende plaatjes? en hoe zet je een filmpje online? goede reis!!!
Goede reis, hoop dat alles goed gaat en tot volgende week! Kwam ik vanmiddag met de treinterug van m'n werk rond 17.50, dus ik loop naar de fietsenrekken, fiets gejat Dus ik alles 6x langs gelopen, zelfs nog aan de andere kant van het station gekeken waar ook fietsenrekken staan, niks Hij is verzekerd, dus kan weer een gloednieuwe fiets gaan uitzoeken, maar ik baal er gewoon van dat ze aan mijn spullen komen grrrrr. Nou ja, morgen gelukkig minder warm. Die tropische hitte heeft wat mij betreft nu lang genoeg geduurt, lekker weer naar 25 graden
@Silvie: leuk filmpje hoor van Brit Ben eventjes een dag niet online geweest en zoveel weer bij te lezen. Ik denk dat Serjenka wat last begint te krijgen van tandjes. Haar tandvlees ziet er iig een stuk dikker uit dan anders. Ze is ook erg huilerig en bijt op alles dat ze in haar handen krijgt. Verder niet zoveel nieuws te melden.
Maryloes; ook balen van je fiets, hoe ben je nu naar huis gegaan dan? Wel goed dat je bent verzekerd Kathy; ben benieuwd of Sejenka tandjes krijgt! wel vroeg maar kan natuurlijk altijd Heb net even geshopt bij Kruidvat, die heeft opruiming Ik heb alvast een werkbank gekocht voor Ewout. Hij heeft er nu nog lang niets aan, maar goed dan hebben we het alvast hahaha Was al goedkoop en nu ging er nog eens korting vanaf. groetjes.
@Silvie; leuk filmpje van Britt @ Maryloes; kan me voorstellen dat je goed baalt. Maar goed dat je verzekerd bent. @ Moushy; dat heb jij gelukkig ook iets kopen voor later. Ik kom ook vaak iets tegen en denk o wat leuk voor straks. Ik moet gewoon niet meer in de winkels komen kom ook altijd met iets terug. Even een vraagje: Jessica is nu 16 weken oud en ze krijgt nog maar 4 voedingen. Om 20.00 krijgt ze de laatste en om 21.00 gaat ze naar bed tot de volgende ochtend 7.00 maar is dat niet te snel 4 voedingen? Ik geef borstvoeding en soms afgekolfde melk uit een flesje en dat is dan 200 ml. Groetjes van Susan
@Susan: Ik geef ook bv en Lynn krijgt nog 5 voedingen, maar dan komt zij s nachts altijd nog 1 keer anders zou ze ook op 4 zitten over de dag. Als ze hier het goed op doet is er toch niets aan de hand lijkt mij!!! En anders meld ze zich vast als ze het er niet mee eens is Balen Maryloes van je fiets, wie weet vinden ze hem nog terug?? Je hoort t de laatste tijd wel vaker dat ze ze weer terug vinden. Als je idd ee splinternieuwe fiets hebt kan je m ook maar beter verzekeren er zijn altijd van die kl*jo,s die niet van andermans spullen kunnen afblijven!!! Groetjes carry
Gelukkig is het allemaal al weer geregelt. Gisteren meteen aangifte gedaan en vandaag alles bij de fietswinkel geregelt voor de verzekering. Volgende week woensdag kan ik m'n nieuwe fiets al weer ophalen, maar het blijft gewoon irritant dat iemand anders aan jouw spullen zit.
Ik geef Ewout nog altijd om de 3 a 4 uur een voeding. Hij wil echt zelf dus dan geef ik ook gewoon. De ene keer drinkt hij meer dan de andere keer, dat wel. We gaan morgen avond een avondje weg naar de bios. Dat word dan de 2e keer dat we een avondje weg zijn zonder onze kleine man... Maar het is ook wel lekker dat we naar de film kunnen, even tijd voor ons tweetjes want dat is er zeker wel bij in geschoten de laatste tijd jammer helaas... Ewout is vandaag alweer 3 maanden!!! wat gaat dat snel groetjes.
Ik en mijn man gaan vanavond ook even de hort op, zonder ons dametje. We doen dit wel vaker en we vinden het heerlijk, even wat tijd voor elkaar. @Maryloes, wat lullig zeg van je fiets, gelukkig is alles nu geregeld, je kan ook niks meer laten staan tegenwoordig @Silvie, wat een ontzettend leuk filmpje van Britt.