Zo te lezen hebben jullie ook ervaring met auto rijden. Vind het alleen zo vervelend dat de kleine zo ligt te schudden in de maxicosie, zijn hoofdje trilt de hele weg. Kan toch niet goed zijn lijkt me... Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekeind? mijn man is de tuin aan het herindelen want we willen gras er in. groetjes.
Ja Nynke vind autorijden ook helemaal geweldig, ook wij hebben nog geen lange autoritten hoeven te maken, max een uurtje in de auto. Maar ze gaat bij mij ook niet in de draagbak, idd je zou een ongeluk krijgen, ik zou het mezelf nooit vergeven.
Hier in DK is het heel gewoon dat ze in de auto in de draagbak gaan. Ze hebben daar zelfs speciale gordels voor en een netje om eroverheen te doen. Ik doe het ook niet hoor ... ze gaat gewoon lekker in de maxi cosi. Het is hier ookheel gewoon trouwens om je kindje overdag in de kinderwagen te leggen en dan buiten te laten slapen. Een vriendin van mij had haar kleintje zelfs buiten liggen toen het sneeuwde .. heel de kinderwagen onder de sneeuw. Frisse lucht is goed voor die kleintjes, maar in de sneeuw vind ik toch wel iets overdreven.
ik wil mijn kleine ook graag showen maar heb geen verstand van hoe jullie dat allemaal doen. Ben namelijk een beetje blond.
Onder in je berichtje staat; ALBUM en daar moet je op klikken. Daar kan je foto's in je album plaatsen die je digitaal op je pc hebt staan.
Hier gaat Serjenka ook altijd mee in de maxi-cosi, maar vanaf wanneer we op de plaats toegekomen zijn, leg ik haar wel in de draagmand van de kinderwagen. M'n schoonbroer en schoonzus vervoeren hun kleintje in de draagmand van hun kinderwagen. Ben daar ook niet echt een voorstander van. Je weet maar nooit hé, dat je een ongeval tegenkomt. 'k Zou mezelf nooit kunnen vergeven dat er iets met m'n mooie kleine meid gebeurd.
Mouschy, ik weet niet of je een hoofdverkleiner hebt voor de maxi cosi? Die kan je nl los kopen en in je maxi cosi vastmaken, dat scheelt heel erg in het schudden. Je hebt dan 2 kussentjes aan de zijkant van het hoofdje zeg maar.
onze draagbak kan je ook vastmaken met de autogordel ik weet niet of het hier in belgie is toegestaan maar beter zo dan dat hij last krijgt met zijn rugje ofzo. hier zal het weekend vrij rustig blijven de komende week wordt al zo duk. maandag naar de tandarts, dinsdag gaan kijken voor een nieuw appartementje want het wordt hier een beetje krap we raken onze boy zijn spullen niet meer kwijt en ik had liever een terras erbij gehad dus eerst gaan kijken of het wat is en dan ook nog hopen dat we het krijgen(duimen maar) woensdag naar de dieetiste, ze heeft een dieet wat ik tijdens de borstvoeding onder begeleiding mag volgen, wat ik geweldig vind wat ik geef echt graag borstvoeding maar met die kilo's wilde ik er met 6 maanden mee kappen gelukkig hoeft dat dus nu niet meer. groetjes talia
@ Talia: Ik duim mee voor jullie dat jullie het appartementje maar mogen krijgen!!! Spannend hoor!! Laat je weten hoe het is afgelopen?? Liefs Carry
ellen: ik heb je een mailtje gestuurd! talia: duimen voor je appartementje... wij hebben iris gister bruine bonen gegeven....(4 happies). mmm dat vond ze wel lekker.....in mijn pers album heb ik daar een paar foto's van. vandaag naar pake toe, want die is jarig!!! HOERA!!!
Nou, echt lieve foto's van jullie kids! Die van mij staan op mijn site, in het foto-album. Lijkt me leuk als jullie een kijkje nemen. Ben zo trots op mijn kabouter! Leuk topic zeg, lees het nu pas. Kom vaak lekker mee kletsen. Eerst maar eens een up-date-je over mijn hummel. Weten jullie een beetje hoe het er voor staat! Vrijdag naar de kinderarts geweest met onze Djurra, ter controlle van de reflux etc. Djurra groeit als kool! In negen dagen tijd is ze weer 570 gram aangekomen, echt enorm veel! Gemiddels "mogen" beebs tussen de 100 en 200 gram aankomen, per week. Ze woog bij haar geboorte 3325 en was 48 cm. Nu is madam al 4430 gram en 55 cm (precies 31 dagen oud, bij de meting) Djurra mag nu ook een fles minder. Ze drinkt nu, om de 4 uur. 6 flessen per dag dus, van 140 cc! Ze moet echt wel even wennen aan het nieuwe ritme en deze grote flessen. Soms drinkt ze de fles niet leeg, soms wil ze om de drie uur eten, etc. Herkennen jullie dit? Ik heb het idee dat ze nog echt moet wennen aan de nieuwe eettijden, en haar maagje ook, aan die grote flessen! Met de reflux gaat alles goed. Zolang we haar dieetvoeding geven en verder alles gaan verdikken met nutriton (in de toekomst), doet ze het goed. Zo heerlijk! Als Djurra een jaar is, moeten we langzaam de verdikking afbouwen en kijkenoe het gaat. Mocht ze dan nog last krijgen, wordt ze geopereerd. Voor de spruw krijgt ze nu zowel Daktarin (3 x daafs) als Nystatine (3x daags), dit op voorschriftt van de kinderarts. Omdat Djurra heel heftig en vooral hardnekkig spruw heeft/had, was dat zijn idee. Nu is ze er zo goed als vanaf. We moeten wel beide kuren opmaken, zodat het niet weer snel terug komt. Voor de harde ontlasting doen we wat zonnebloemolie in de voeding en gebruiken we VSM kindicol (tegen harde ontlasting, herstelt de vochtbalans in de darmen) Nu gaat het poepen redelijk, alhoewel het nog niet is wat het moet zijn. De kinderarts was dus zeer tevreden! Wij ook, want wat is het toch een heerlijk grietje, ze pakt iedereen in met haar lieve lach en weet precies hoe ze iets voor elkaar moet krijgen. (door een lieve lach, een traantje, een boze brul, wat gemopper, zwaaien met haar armen etc) Kleine slimmerd! Wat een heerlijkheid zeg, zo een gelukkig en gezond meisje in je armen. (zucht!)
ik zal jullie zeker iets laten weten, hoop zo dat we het krijgen maar we zullen wel zien er is geen haast bij maar zou wel leuk zijn. wat een leuke foto's van iri's echt geweldig. Elyesa wil de laatste tijd alleen maar zitten als je hem op schoot hebt trekt hij zich helemaal naar voor zo ook in de zetel. we hadden hem even alleen gezet en daar is dus een geweldige foro uit gekomen deze dus. groetjes talia
Prachtig die fotoos van Iris, ze heeft er wel zin in al die lekkere hapjes hahaha. Ik vond het bij Mike altijd zooo mooi als die in het begin zo,n vies gezichtje trok van: Wat geef je me nu??? Carmen fijn dat het zo goed gaat met Djurra. Ze heeft flink spruw gehad dan vast als ze dubbel een medicijnkuur er voor had, hopelijk blijft het nu echt weg!!! Groetjes van Carry
hoh meiden we hebben gisteren zo moeten lachen, Elyesa is voor zijn rijbewijs geweest NU AL hier wat foto's groetjes talia
Hahahaha Wat een stoere chauffeur zeg!!! Hij heeft er volgens mij al echt lol in, een echt mannetje!! Groetjes Carry