Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ok, ik heb misschien niet het meeste geduld van de wereld, maar de meiden van de zwangergym hebben allen al wel een oproep gehad. En Leo is de oudste van het cluppie.

Ik heb besloten het lot een handje te helpen: ik heb me opnieuw aangemeld voor de blije doos want dat kan ook als je baby nog geen jaar is.

Groetjes van Kiki

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb m vorige week opgehaalt! Ik ben ook benieuwd of ik van deze doos ook meerdere oproepen krijg! hahaha zitten wel leuke dingen in ;) heb die zwangerschaps doos ook wel 3 x gekregen ;)

Ik zie in je foto boek dat Leo ook die leuke romper aan heeft met zijn naam hahaha. Ik ga ook die romper kopen met S er op bij Zeeman :D

3. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoorde idd van een vriendin dat ze voor zowel Superman(netjes) en Supergirl leuke dingetjes hebben bij de Zeeman!!
    Moet ook maar eens kijken als ik niet alweer te laat ben!!

Groetjes Carry

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik geloof dat Serjenka een sprongetje meemaakt. Het is nu al 4 nachten op een rij dat ze terug 's nachts wakker wordt. 3x rond 5uur en deze nacht om 4 uur. Echt huilen doet ze niet, het is meer tateren, maar mama wordt er natuurlijk wakker van hé. Ik ga dan eens kijken en miss ligt klaarwakker in haar bedje, aan slapen denkt ze niet meer. Uiteindelijk gaat het tateren over in lichtjes huilen. Uiteindelijk moet ik haar dan toch een flesje geven en daarna geraakt ze meestal terug in slaap.
    Deze avond heeft ze zeker 2uur aan een stuk gehuild, ze was ontroostbaar, maar doodmoe. Uiteindelijk heb ik haar dan een beetje bij me gehouden, we hadden al vanalles geprobeerd. Dan is ze wat gekalmeerd, doordat het nog te vroeg was om ze naar bed te doen, heb ik haar dan maar weer in de box gelegd en daar is ze uiteindelijk dan ook in slaap gevallen. Ik ga haar voordat ik ga slapen wakker maken, als ze zelf nog niet wakker geworden is, en haar nog een flesje geven. M'n hart brak echt vanavond, toen ze zo huilde.
    Verder had ze al een paar dagen minder eetlust, maar gisteren en vandaag kan ze weer niet genoeg krijgen, ze heeft een enorme honger.

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Jaaaaah, ik heb de folder net uit, ga morgen even een loopje richting stad doen. Mijn superman groeit namelijk uit al z'n rompertjes.

Groetjes van Kiki

PS Leo had er al een van het kruidvat http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=3683

6. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Dames gebak!!! :)

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben weer terug met onze kleine hummel van het bezoek aan het CB. Hij is weer goed gegroeid!!!
    Ewout weegt nu 6870 gr en heeft een hoofd omtrek van 42 cm. Zijn lengte meten ze niet elke keer dus deze keer niet omdat het vorige keer al is gedaan. Hij is nagekeken door de arts en hij ziet er goed uit volgens haar. Ze vond het geboorte kaartje ook erg leuk! Heel orgineel zoiets had ze nog nooit eerder gezien
    Ze heeft hem verder helemaal nagekeken, heupjes en lijfje en zo en alles is helemaal goed. We moeten 6 sept. Weer terug komen voor de 3e prik.... Ewout moest even huilen toen hij deze keer zijn prikjes kreeg. Maar het was ook snel weer over. Toen ging hij gezellig brabbelen zo leuk om te zien. Dus hij is weer helemaal door de APK gekomen. Hij ligt nu gezellig te kletsen in de box.

Petra gefeliciteerd met je verjaardag!
    Lekker gebakkie dank je ;)
    Ik heb gisteren die romper gekocht bij de Zeeman, is heel stoer is het, alleen nog een beetje te groot omdat ze zijn maat nu niet hadden. Ik heb dus nu een maat 72 gekocht ;)

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Petra: proficiat met je verjaardag!

@Mouschy: Ewout wordt al een flinke kerel! Leuk te horen dat ie niet veel last gehad heeft van z'n prikjes.

9. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    @petra hiep hiep hoera en nog vele jaren!!!

liefs femke en noa

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Haha, ook even wezen shoppen bij de zeeman, en bijna alles was al weg. Ik heb een romper maat 74-80 en een pyama maat 74 gescoord. En voor mijn supermeisje was er nog net een t-shirt en 2 x een hemdje+onderbroek. Ben ik even blij dat ik vandaag ben gegaan en niet morgen.

@moushy: prima cijfers maar weer, fijn he dat ze zo lekker aankomen.

Groet van Kiki

11. Susan

Susan Lid

18 aug 2005
    94
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ridderkerk
    @ Petra, van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag

@ Mouschy: Altijd weer lekker om te horen dat hij weer is goedgekeurd.

Groetjes van Susan

12. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    @ petra: gefeliciteerd!!! hmm, lekker gebakje!!!

@mouschy: goeie cijfers heeft ewout....

13. peggy en myrthe

11 jun 2006
    77
    0
    0
    moeder en verzorgende
    nederweert/limburg
    we zijn dinsdag naar het CB geweest het laatste prikkie voor een tijd.
    en oef we hebben een reus volgens mij!!!
    ze was 7480 gram en 69.5 cm

14. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    met ons noa zijn we gisteren even naar weeguurtje gegaan.
    was de laatste weken met dat warme weer maar steeds ca 80 g in een week aangekomen.
    nu het deze week dus koeler was is ze ineens 250g aangekomen.
    wat weer toch voor invloed kan hebben (naast alle andere factoren als alles veel te interessant vinden).
    nu weegt ze 6810 gram

15. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    @Ag heb ook gestemt hoor.

Ben ook weer met Esosa naar het CB geweest vorige week en ook hij is weel goed gegroeid.
    Hij is nu 6955 gram en 65 cm en hoofdje 43.
    En natuurlijk prikjes gehad. 14 augustus moeten we alweer voor prikjes.

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heej meiden,
    Ik ben weer terug in DK.
    Het is echt super gegaan met Britt.

Ik ga morgen bij lezen en jullie ff mijn vakantie verhaal vertellen ..

Kuxx

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Wat leuk! alle kids zijn weer nagekeken bij het CB en allemaal mooie cijvers ;)

Ewout heeft dit weekeind zijn handjes ontdekt en hij pakt meteen vanalles vast! Zo leuk is dat! Hij speelt nu echt met zijn speelkleed! Eerst was het alleen maar kijken, maar nu pakt hij ook de beestjes en andere dingen die aan en op het kleed zitten. Gaat zo snel, een paar dagen terug keek hij alleen nog maar nu pakt hij het dus :D

Heey Silvie leuk dat je weer terug bent! ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad in NL!

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Gaat opeens hard met de kids?
    Britt doet ook dingen pakken nu en stopt ze gelijk in dr mondje. Ook is ze nu zo leuk aan het kletsen. Ze klets de oren van mn hoofd .. haha ..

Britt heeft het trouwens in de auto ook super gedaan, zag er best iets tegenop .. maar viel ons alles mee. Ze heeft bijna alleen mar geslapen.

Ze heeft alleen zoveel gezien, gehoord en weet ik wat nog meer dat ze het savonds ff moest verwerken met een half uurtje huilen.

Ook wil ze sinds van de week de laatste fles niet meer, dus nu krijgt ze 4 flessen van 210, soms 240 en slaapt nu van 1900 tot 0600 uur ...

19. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Raar he eigenlijk dat er nu weer April mama's zijn??

20. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    het gaat idd heel hard met de kleintjes, Iris die rolt de hele kamer door, en een lol dat ze dan heeft! ze wil pogingen doen om te "kruipen", maar dat gaat niet lukken, dus dan gaat ze maar rollen!!!

wij hebben iris nu aan de similac 2, moet ze binnenkort nu ook pap hebben (bambix?) hoe doen jullie dat?? (feb mama;s vooral)

en kan het kloppen dat ze van nr 2 minder voeding op kan? ze zat op 240 water, nu weer op 180 water.... of moet ik dat ook weer langzaam opbouwen, of juist afbouwen....

hmm, wat een vragen weer!

Deel Deze Pagina