iris heeft vanavond voor het eerst met de pot mee gegeten! spercieboontjes!!!!!! en ze vond het heerlijk!!!!! morgen gaan we de bloemkool proberen.... het danoontje na vond ze nog lekkerder.... nadat zij haar portie op had, keek ze die van mij van de lepel, bij elke hap die ik deed, deed zij haar mondje open! haha......
Mijn zoon heeft iets meer als 3 maanden moeite met zijn ontlasting gehad. Ben al over gestapt naar Nutrilon Omneo. Maar nog maar 1 poep luier in de 2 dagen (met moeite) maar sind 1 week heeft hij wel 4 a 5 (als het niet meer is) poepluiers. Maar dan ook heeeele dunne ontlasting (diarree?) Weet 1 van jullie nog wat ik hier tegen kan doen? Ik wou de voeding al wat dikker maken met nutrix. Maar dat mag hij pas over 2 weekjes hebben. Groetjes Ellen
Ik ga oppassen aan een meisje van 2 jaar en een baby die vandaag geboren gaat worden hahaha. Ja beetje vreemd om zo neer te zetten maar toch is het zo. Ze word vandaag ingeleid, en wil het niet vlotten krijgt ze een keizersnede. Dat is allemaal al besproken en zo. Het meisje is al een keer een ochtend geweest om te wennen, en dat ging goed. Hiervoor zat ze al bij een ander oppas gezin. Dus ze weet hoe het gaat... Maar goed ik krijg voorlopig alleen de kleine meid en na een paar weken geloof vanaf november krijg ik de baby er ook bij. Op donderdag is het voorlopig, en misschien worden het wel meerdere dag delen. Tja over die borstvoeding met tandjes... ik zie het gewoon wel hoe het loopt. Lijkt me eigenlijk helemaal niets... Carry; Ewout doet ook vaak zo als hij druk doet. Dan heeft ie mijn tepel nog in zijn mond en draait zijn hoofd dan weg Dat lijkt me niet lekker met tandjes hahaha. Maar goed zover is hij nog niet. We zien het vanzelf wel @ Djara wat leuk een kindje die mee eet! lijkt me ook erg gezellig! Leuk hoor dat ze het zelf ook zo lekker vond! Morgen zal ik misschien heel even hier kijken smorgens, maar misschien ook niet. Ik ga morgen nl. naar het kindercasting buro!!! Ik heb er wel zin in, ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat daar. Misschien valt het ook wel tegen hahaha. We zien het wel
ik kan het niet allemaal meer bijhouden hoeveel er nu weer gebeurt is maar de kinderen groeien hard zie ik wel. ze doen steeds meer ontdekkingen en zo leuk, ons noa ook. gisteren naar het cb geweest voor 3e prik, huilde een paar sec met zetten en daarna over. was wel moe dus met aankleden nog even jammeren maar verder geen last ervan. ze weegt nu 6940g en is 65.5 cm (ruim 4 maanden oud). ze krijgt nog steeds volledige borstvoeding en de eerste tandjes zijn in aantocht. ach we zien wel hoe het gaat, ze zeggen bij het cb dat het met bijten wel mee zal vallen en die borsten ondergaan al zoveel haha. als noa aan het drinken is pakt ze heel vaak met haar hand een stuk vel van mijn borst, dat merk ik al niet meer. verder doet ze het erg goed alleen de afgelopen week heeft ze veel moeite om s avonds in slaap te komen en zevert ze heel veel. het lijkt alsof ze er last van heeft dat er tandjes komen. haar gisteren voor het eerst een bijtring gegeven en dat vond ze fijn!! ze was er flink op aan het sabbelen en bijten wat ze normaal op haar of papa of mama s vingers doet. nou tot buurts weer doei
Goeie morgen meiden. Nou gister weer een druk dagje geweest voor kleine danischa. Smorgens kwam er iemand van Stipp om een video opname te maken van mijn kleine spruitje om te zien hoe ze zich ontwikkeld voor een baby van 3 maanden. Ja ze corrigeren daarin wel, en terecht voormijn gevoel. Dit is goed gegaan, ben benieuwd naar het eind resultaat. Smiddags moesten we weer voor controle bij de KA. Man o man wat is die man toch lief Hij is ook zeer te vreden. Danischa is in ruim een week 355 gram aangekomen, en weer ongeveer 2 cm gegroeit. Ze woog gister 5295 gram! En 58 cmtjes. Als ik nu zo naar mijn meisje kijk dan denk ik ... onvoorstelbaar toch, dat je zo klein was, toen je geboren werd. En nu zo een heerlijke meid bent. Over een week of zo ga ik weer ff bij het CB langs om te wegen. Ga nu niet elke week meer... Zie dat ze het prima doet. Spelenderwijs mag ik alvast een beetje wennen met hapjes. Ben dus voorzichtig met fruit begonnen. En ze vind het wel lekker En wordt zelfs driftig als het niet snel genoeg gaat Ow ze is zo super Meiden fijne dag allemaal
Gisteren ben ik ook weer moeten gaan voor Serjenka haar voorlopig laatste spuitjes. Gelukkig heeft ze er niet teveel van afgezien m'n meisje. Ze weegt nu 6kg310 en is 62,5cm lang.
goedemorgen. even wat anders: ik las gisteren jullie topic van vorig jaar toen jullie zwanger waren (en ik dus ook maar toen had ik HELAAS dit forum nog niet ontdekt). leuk hoor om te lezen en heel herkenbaar. jammer dat ik er toen nog niet bij was..... wie weet een eventuele volgende keer! fijne dag, Lijn
Hahaha ja laatst heb ik het ook nog opnieuw zitten doorlezen, echt heel erg leuk! Ik ben gisteren naar het kindercasting buro geweest. Het was erg leuk. We hebben eerst wat gesproken over hoe en wat en zo. En daarna ging Ewout op de foto! Ze heeft heel veel foto's gemaakt. Dus er moeten er wel een paar leuke tussen zitten lijkt mij Binnen 14 dagen krijg ik de 3 leukste foto's toegemailt. En dan komt Ewout in hun modellen map! Ik ben benieuwd wat voor opdrachten hij gaat krijgen Vandaag heb ik de foto's opgehaalt die ik heb laten maken bij de supermarkt Die zijn ook erg leuk geworden! ik zal ze zo hier plaatsen
Mouschy: Leuke foto's (in je album gekeken) zeker een mannetje om trots op te zijn. En spannend of de opdrachten binnen stromen Groetjes van Susan
na heel lang wachten (inladen duurt om mijn pc erg lang) heb ik ze nu ook in beeld. in 1 woord: prachtig!
@Mouchy: Mooie fotoos hoor van Ewout!! Ben benieuwd naar de fotoos van het castingburo!! En of hij gauw een opdracht krijgt!! Groetjes Carry
Mooie foto's! Milan heeft net z'n eerste groentenhapje gehad. Die eerste hap was echt lachen. Hij verwachtte natuurlijk fruit, dus je had die kop moeten zien! Haha, maar na de eerste hap was het toch wel erg lekker en bij de laatste hap zelfs dikke tranen.
mooie foto's hoor van Ewout! Iris begint zich bij de box op te trekken, zal vast niet meer lang duren voordat ze gaat zitten.... ben benieuwd!!!!
Dank jullie wel voor de lieve reacties De foto's zijn gewoon genomen bij de supermarkt! Die komen daar wel vaker foto's maken. Maar ze zijn zeker erg leuk geworden! Ben ook zeker erg benieuwd naar de casting foto's. Die krijg ik over 2 weken en dan komen ze ook online te staan op hun site. groetjes van een super trotse mama
wij hadden ook foto's laten maken bij de supermarkt maar die zijn niet zo mooi geworden. lag misschien ook aan de achtergrond en de kleding. ze had wel leuke ideeen. net als in een strandstoel een koffer e.d. bij de v en d hebben we van de bon van prenatal ook foto's laten maken en die zijn wel super geworden. ze had de achtergrond aangepast aan de kleren en ze lachte op elke foto. als het lukt om ze in te scannen e.d. dan zal ik ze wel een keer neerzetten. zie dat jullie allemaal flink met eten uit aan het proberen zijn. ik nog niet hoor, ze vindt de borst nog goed genoeg en met borstvoeding hoef je pas na 6 maanden bij te voeden. maar ja dan kan ze meteen beginnen met kliederen haha. liefs femke
Ik geef ook nog niet extra's hoor. Gewoon nog de fles en meer niet. Las trouwens dat ze met de fles niet meer dan een liter per dagen mogen hebben .. ahum .. Britt drinkt 1100 cc