Leuk!!! Je bent veel creativer dan ikke ..... Ben nu met foto's bezig om ze zo uit te snijden dat ze transparant worden?????? haha als het gelukt is zet ik een plaatje in mijn album editje Staat in mijn album zonder tumbinal .. is een gifje
Heb er best ook wel veel werk mee hoor, en veel zoekwerk. Maar heb een site gevonden waar ik lesjes kan volgen en ahv de lesjes lukt het me om ze zo te bewerken, m'n fotootjes.
ook ik ben druk bezig met psp.... wil bij mij alleen niet zo lukken.... ik klik vanalles aan.... maar ik bljif steeds een beetje op het zelfde hangen... maar goed, ik vogel rustig verder! we hebben gisteren gezwommen....heerlijk vond iris het, ze word een echt water rat! ze trappelt met haar beentjes en spettert met haar handjes... geweldig!!!!
Ik ben helemaal nog niet wezen zwemmen met Britt, moet ik mss toch is gaan doen.. @Kathy .. ik ben ook met PSP bezig, maar hoe maak je die foto zo wazig?
Kan je dat progrmma downloaden? of moet je het echt kopen? lijkt me ook wel wat zo'n leuk bewerkings programma.... Ja ik wil ook weer gaan zwemmen met Ewout, het is zo leuk, en hij vind het ook geweldig. Niet te lang want hij is na 15 min. al helemaal kapot. Maar het is zo gezellig in het water. We zitten hier ook wel eens in het grote bad met z'n 3tjes en dat is ook zo leuk! Een echt waterratje is het ook. Hebben jullie kids dat ook? Ewout is de laatse dagen/weken heerlijk aan het uitslapen. Als ik niet uitkijk word meneer pas om half 10 wakker. Dan gaat ie heel rustig uitrekken en kletsen in bed en dan hoor ik hem wel en haal hem er uit. Kan dit qwa tijd eigenlijk wel? zit er niet te lang tussen de voedingen dan? Voor de rest is het natuurlijk wel een luxe probleem
Britt heeft ook zoveel geslapen. Ze lag er gister om 20u in en werd om 7 u wakker vmo. Ik laat haar gewoon liggen hoor. In het begin mag er maar 10 uur tussen de voedingen zitten, maar ik maak me er nu niet zo druk meer om.
Oh dat scheelt weer, zulke berichten Ewout krijgt zijn laaste voeding tussen 22 en 23 uur. Dan zit er dus ruim 10 uur tussen, dus moet kunnen lijkt me dan Overdag zit er ook tussen de 3 en 4 uur tussen de voedingen.
@mouschy noa slaapt ook vaak minimaal 10 u achter elkaar vanaf s avonds 23u ligt daarna vaak nog te buurten in bed en ze lijkt er niks van te lijden. ze vindt het wel prima zo. de foto's met tandjes zullen nog even moeten wachten, net als wat carry zegt, je voelt ze wel, maar als je ze wil zien moet je veel moeite doen haha. noa vandaag voor het eerst naar de babymassage geweest, normaal houdt ze niet zo van masseren e.d. nu lag ze na een half uur masseren vast in slaap. geweldig!! werkt dus echt. echt heel leuk om te zien maar ook om te doen. verder heeft iedereen weer superleuke foto's erbij gezet. ik zelf ben bezig om alle foto's en film op een dvd te zetten, met muziek en tekst erbij en dan aan de opa's en oma's te geven en natuurlijk 1 om zelf te houden maar dat is wel superveel werk. maar wel een voldoening dat ik al een heel eind ben. nou tot buurts weer doei, liefs femke
Ent weer naar het CB geweest voor de 3e vactinatie. Gelukkig zijn we daar eerst vanaf tot 11 maand. Toch nog weer een halve kilo in twee week gegroeid(ondanks 2 en een halve week al in de diarree te zijn). Mogen al met Nutrix beginnen. We gaan ons nu maar eens concentreren op de operatie van volgende week. Ik zie er zo erg tegenop. Ben allang blij dat mijn moeder helemaal uit het noorden komt voor een week om ons te steunen. Ik wou dat het Eind september was(dan hebben we hopelijk het ergste achter de rug) Groetjes Ellen
Heb vandaag gekeken of ik een mega lach kon krijgen, want het tandje is al wel weer wat gegroeid, gister zag ik nl alleen een puntje van het tandje, nu is het al een mini streepje, maar wel verder dus door!! Maar een foto Vrees dat dat nog niet gaat lukken hahaha groetjes carry
Hoop bij te lezen weer! Wij zijn veel op het strandhuisje en daar heb ik natuurlijk geen internet, vandaar dat ik even weg was. @ Mouschy.Wat een mooie foto's!! Knap dat Ewout zich omdraait. Djurra heeft het eenmaal gedaan, maar dat was meer per ongeluk. Ze draait wel op haar zij, maar ze rolt niet bewust door. Wanneer ze van rug op zij rolt, ligt ze soms op haar buik en dan kijkt ze echt zo van Hé?? Hoe kan dat?? Djurra is helemaal geen waterrat hoor... Zo vreemd. Badje vind ze vreselijk. Tummy Tub, vind ze heerlijk, mits we naar haar eigen willetje en gebruiksaanwijzing handelen. Douchen is top en het grote bad met mama is ook leuk. Maar zodra ze water in haar ogen krijgt, is de pret over. We wachten nog maar even met het grote zwembad.... @ Silvie: Hoe is het met je meidje? Ik zal zo even je site bijlezen. Gewoon geven wat je je meidje wil geven hoor!! Malle regels dat ze weer niet meer mag drinken dan een liter per dag! Djurra is vrijdag 4 maanden oud. Dan beginnen we langzaam met groente en fruit, in overleg met het CB hoor! Djurra lijkt wel toe aan wat vaster voedsel en lijkt haar flessen wat saai te vinden. Daarom mogen we van het CB beginnen met vast eten. Kortom: vrijdag krijgt ze haar eerste bananenhapje! @ Carry: Leuk zeg, een tandje! Mijn benieuwen hoe Djurra zich daardoorheen slaat. Heeft ze er last van gehad?
Ik heb mn site veranderd. Voortaan staat alles op http://www.onsleventje.punt.nl .. Werd er gek van die 3 sites .. dus nu alles maar op mn andere site ... stukke makkelijker. Ben benieuwd Carmen met het fruithapje ..Maak je wel een foto ..
Heey Carmen! hoe is het nu op het strand? wel balen he met die regen... Is niet zo veel te doen dan denk ik. Wel leuk he dat die kleintjes zo snel groot worden, al bijna 4 maanden! Lijkt me erg leuk om te zien hoe ze dat gaan doen met fruit eten, heel andere smaak natuurlijk en op een lepeltje. Hahaha film en foto camera in de ene hand en lepeltje met fruit in de andere Silvie leuke site heb je gemaakt! Ja zoveel site's bijhouden is ook vervelend. Ik houd mijn MSN site het beste bij en die beebiesite af en toe. Heb verder ook niet zoveel nieuws hier te vertellen. groetjes.
Vandaag ben ik met Jessica weer naar het buro geweest en ze groeit weer als kool. Ze weegt 7850 gram en is 65,5 cm lang. Verder mag ik over ongeveer 2 weken met groente beginnen ben benieuwd. Jessica heeft nu voorlopig haar laatste 2 prikken gehad en dat vond ze niet leuk ook heeft ze weer last van spruw dit is al de 2e keer wie heeft hier ook ervaring? Leuk dat nu alle kleintjes weer een nieuwe fase ingaan de een krijgt al tandjes het rollen begint nu ook een beetje te komen en ze gaan nu ook van een lepeltje eten het wordt ook steeds leuker vinden jullie niet? Groetjes van Susan
Wij zijn vandaag ook bij het cb geweest .. Nouja, ze zijn bij ons geweest .. Britt weegt nu 7200 gram en is 66 cm lang. Volgende week mogen we met pap beginnen en dan een fles laten vervallen. Ben heel benieuwd.
Wel luxe hoor dat het CB bij jullie komt haha Lynn moet volgende week haar laatste pneumokok vaccinatie en dan zijn we voorlopig vaccinatie vrij!!! Ben ik zooooo blij om!!! Groetjes Carry (ff kort Lynn huilt net terwijl ik aan t typen was)
Ja zeker een luxe dat het CB bij je thuis komt hahaha. Hebben ze wel alle tijd voor je! Heeft Britt nu ook haar prikjes gehad? Carry wel lekker he dat het volgende week alweer de (voorlopig) laatste vaccinatie is! Wij moeten 6 Sept. weer, en dan krijgt Ewout de laatste voorlopig. Dan weer als hij 11 maanden is geloof ik... De laatste keer was hij er minder ziek van, dat was wel lekker voor hem.
Volgens mij krijgt Milan ook een tandje door, ik zie wat wits, dus ben benieuwd. Wij hadden als kraamcadeau van een aantal vriendinnen een gipsafdruk van Milans handje gekregen en vandaag heb ik het ontvangen. Het is heel mooi geworden: