Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hey Silvie, hoe is het nu met Britt? gaat het al weer wat beter?
    Ewout was vannacht ook voor het eerst (!) 2 x wakker, was wel makkelijk hoor, speentje er in en hij sliep weer door, maar toch... Snap het niet zo goed. Gisteren is ook wel een drukke dag geweest. Overdag is mijn man wezen duiken en ik ben meegeweest met Ewout, en savonds was er een feest op de duikclub, en zijn we natuurlijk ook naar toe geweest. Er was een grote BBQ ;) Dus ik denk dat Ewout gewoon te veel prikkels heeft gehad. Ik hoop maar dat hij vannacht beter slaapt....
    Ik ben er vroeg uit gegaan vanmorgen (na een onrustige nacht...) om kaarten te kopen bij het theater. Vandaag gingen de kaarten in de verkoop, en als je het nu niet haalt is alles uitverkocht... Ik wil heeeeel graag naar Arie en Silvester (cabaret/humor). En ik stond al vroeg in de rij, om 12 uur ging de schouwburg open. Ik heb letterlijk de aller laatse kaarten kunnen bemachtigen! En ik heb ook kaarten gekocht voor Cats, de Lama's en Brigitte Kaandorp :D Ik ben helemaal HAPPY!!! Dat waren allemaal zo'n beetje de laatste kaarten die ik heb kunnen bemachtigen. Tis toch niet normaal, de rij was zeker wel 2 km. lang :confused: als of het gratis was! maar goed ik ben weer blij, er komt een leuk theater sysoen aan!!! :D
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Meid, waar je zin in hebom zolang te wachten.
    Maar als je het zo leuk vind.
    Was wel een rib uit je lijkf zeker ..

    maar het zou best kunnen dat Ewout teveel prikkels had ... ik merk dat ze daar nu heel gevoelig voor zijn.

    Britt is uit dr moeilijke sprongetje.
    Wat is ze veranderd en wat is ze wijs.
    Heerlijk.

    Badje ging wel net.
    Toen ik ging zingen werd ze rustig. Als zou ik dan pas gaan gillen .. haha
     
  3. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Haha!! Ja, Djurra is ook blij als ik zing voor haar... Ik zing zo hoog en vals, arme meid. Maar goed, zij is er blij mee!

    Fijn dat het badje van je meidje nu beter ging, Silvie.

    Wat heerlijk, Mouschy, al die theaterdingen. Ben er ook gek op. maar dit jaar heb ik vrijwel niets geboekt, kan me een partij moeilijk afscheid nemen van Djurra... Alhoewel ik zaterdag met mijn hubby en mijn zusje (12) naar Blof ga! Dat 100ste concert van hun. Heb er best zin is. Djurra is op het moment alleen vreselijk eenkennig. Dus dat bemoeilijkt het wel, maar ja. Soms móet je er even uit, schijnt goed te zijn voor je :rolleyes: :)

    Djurra is de laatste 3 nachten ook een of twee ker wakker voor een knuffel, kus en speen. Dat is ook pas voor de eerste keer, gek hoor...
     
  4. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt slaapt juist de laatste 2 nachten door .. haha ..
    Meestal word ze rond een uur of 3 ff wakker en dan wil ze een speentje en is alles weer ok.
    maar i kheb heerlijk door kunnen slapen de laatste 2 nachten. En vanmorgen heeft papalief haar haar eerste flesje gegeven, ik werd gewoon pas om 9 uur wakker. Heerlijk
     
  5. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Heerlijk hé? UItslapen is echt fijn, op het moment. NOrmaal ben ik ook op rond een uur of 06.30. 09.00 uur is dan ook een verademing! Mijn man geeft ook 1 dag in het weekend de vroege fles, het begin in de ochtend is dan even van mijn en mijn slaap!
     
  6. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Echt genieten is dat.
    Waar zouden we toch zijn zonder papa.

    We raken trouwens niet uitgekletst he Carmen .. haha
     
  7. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Milan heeft voor het eerst koorts, 39.2 en zo zielig. Het kwam vanmiddag opeens opzetten, hij voelt echt gloeiend heet. De flessen zijn ook niet helemaal opgegaan. Ik heb hem een zetpil gegeven en nu ligt hij in bed, maar heeft er nog niet veel zin in. Ben benieuwd.......

    Op zongdag mag ik ook altijd uitslapen, dan neemt mijn man de eerste fles voor zijn rekening. Heerlijk!

    Nou meiden, fijne week alvast!
     
  8. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Sterkte met Milan meid ..
    zo sneu als ze ziek zijn ...
     
  9. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Beterschap voor Milan!!!
     
  10. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Nou, we zijn de nacht goed doorgekomen! Vanochtend nog weer even getemperatuurd en hij heeft 38,2. Gaat de goede kant op dus, maar ik laat hem vandaag lekker thuis.
     
  11. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja je heb gelijk ... zou ik ook lekker doen hoor.
    Maar als zn temp al daalt .. mooi
     
  12. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ja wel fijn dat Milan weer wat aan het opknappen is!!
    Sinds gisteren is Lynn heel erg snotterig, dit heeft ze nog niet eerder gehad, dus baalde wel een beetje!! Had nl gehoopt dat ze een goede weeerstand had ontwikkeld met de bv nu wel (bijna 6 maand bv nu)
    Maar ja zolang het niet erger wordt mag ik natuurlijk niet klagen!!
    Verder gaat het goed met Lynn ze is nu 69cm en weegt 7565gram!! Haar groeitempo gaat nu niet meer zo hard, ze is afgelopen maand maar een halve cm gegroeid! en een ruime 200 gram aangekomen dus dat is niet zo zwaar meer!
    Verder deed ze het super en vonden ze haar snel dat ze op haar buik rolt en weer terug en nu sinds kort ook kan zitten, ze kan zeker een paar minuten los zitten, alleen laat ze zichzelf dan nog vallen, maar houdt wel netjes haar hoofd dan omhoog!
     
  13. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi meiden!
    ja met de BV moet je ook de ochtend voeding in het weekeind zelf doen he ;) vind het helemaal niet erg hoor, doe het heel graag!!!

    Ik heb net de foto's gekregen van Ewout van het modellenburo;

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Je kan ze ook bekijken op de site; www.thekids.nl

    Ik vind ze erg leuk geworden! Ben benieuwd naar de opdrachten hihihi ;)
     
  14. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wat een mooi mannetje is het toch ook.
    Hij kijkt zo eigenwijs
     
  15. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zo mooi!
     
  16. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Leuke foto's van Ewout!

    Vervelend Carry dat Lynn wat snotterig is, hopelijk valt het mee. En wat goed dat ze al zo rolt en al even kan zitten! Het groeien gaat nu inderdaad minder. Volgende week mag ik weer met Milan, ben weer heel benieuwd.

    Milan is nog steeds ziekjes. Rond 18.00 temperatuur opgemeten en toen had hij zelfs 39.3. Net ook nog even gemeten omdat hij vuurrode wangen heeft, maar nu heeft hij inmiddels 38,5. Vandaag ging beter als gisteren, alles flessen zijn opgegaan, hij heeft nog even lekker gespeelt en zelfs nog geschaterlacht, maar ik vind het echt niet leuk dat hij zo ziekjes is :D

    Heb echt de neiging om de huisarts te bellen, maar wat ik begrijp is dat die ook niet opkijken van 39 graden. Nou ja, morgen nog maar even aankijken en anders ga ik gewoon lekker bellen.
     
  17. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Je hebt gelijk hoor, Maryloes: Gewoon bellen als je je er niet zo goed onder voelt. Ik bel ook dan, gewoon, voor mijn eigen gevoel. Beterschap en sterkte vannacht..!

    OOk Lynn al een beetje verkouden. Hopelijk zet het niet door. Een knuf voor je meidje.

    Lief staat Ewout op de foto. Laat je het weten wat zijn eerste opdracht wordt?!
     
  18. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij hadden dit weekend een feesie! mijn moeder werd gisteren 50! dus een hele drukke dag.... wat we gedaan hebben is op iris haar site te lezen... iris heeft zich er goed doorheen geslagen... ze wilde bij iedereen wel even op schoot, en is savonds dus ook als een blok in slaap gevallen... ik had verwacht dat ze snachts wel een paar keer wakker zou zijn....maar nee, ze is mooi doorgeslapen...

    donderdag gaan we een dikke week weg op vakantie... mijn moeder neemt ons mee naar CP toe....

    @ maryloes: hoe is het nu met milan

    @ mouchy: mooie foto's

    @carry.. hoe is 't met Lynn?
     
  19. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nog gefeliciteerd Djara.
    En mooi dat Iris het zo goed gedaan heeft.
    Is toch altijd maar afwachten he.

    En donderdag lekker weg .. heerlijk ...

    @Maryloes .. Krijgt Milan geen tandjes??
     
  20. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dank jullie voor de leuke reacties! :D

    Willen jullie op de link klikken en dan op 'stemmen' klikken? Lijkt me leuk als hij ergens in de top 10 kan komen!

    Alvast heeeeeeeeel erg bedankt!!!

    We zijn gisteren naar Alkmaar geweest, en ja ik kon het niet laten om natuurlijk naar de H&M te gaan hahaha. Ik heb weer leuke kleertjes gekocht voor Ewout (ja ook met Snoopy) ;) Maar niet alleen maar Snoopy hahaha :)
    Ewout is zo leuk op het ogenblik, hij is zoveel wijzer en kijkt en observeerd vanalles. Als de hond of kat langs loopt dan probeert hij die ook te 'aaien' of 'pakken'. En alles wat in de box ligt kan hij nu pakken, hij draait om zijn as heen en schuift zo de hele box door ;) Lekker ventje is het :D

    @ Maryloes beterschap met Milan!

    @ Carmen hopelijk zet het niet door die verkoudheid, dat is altijd zo vervelend....

    @ Djara gefeliciteerd met je moeder!

    @ Silvie gaat het badderen alweer goed?
     

Deel Deze Pagina