@ Djara, nog gefeliciteerd met je moeder! Vanochtend toch maar even de huisarts gebeld en hij wilde ons toch wel even zien. Milan is al zo'n 2 weken aan het snotteren en beetje aan het hoesten en nu dan die koorts erbij. Sinds een paar dagen een vervelend hoestje, maar gelukkig zijn de longen verder schoon. Hij vond dat Milan er ondanks de koorts goed uitzag. Gewoon uitzieken dus. @Silvie, het kan goed hoor, dat het door de tandjes komt. Milan zit er al een hele tijd tegen aan. Zoals het er nu uitziet krijgt hij er meteen 4 door. We zien ze al een tijdje zitten, wil alleen nog niet doorzetten. Hiep hiep hoera Milan is een half jaar
Met Lynn blijft het gelukkig bij snotteren en wat rochelen over haar borst, koorts heeft ze tot op heden nog niet gehad (even afkloppen denk ik) Ze eet en drinkt nog goed, dus dat zet niet door. @Maryloes; beterschap met je mannetje, vind die snottebellen al zielig bij zo,n kleintje weer!! Dus kan me voorstellen dat als ze echt even ziek zijn zoals Milan nu dat je je niet prettig voelt zelf!! @Mouchy; Mooie fotoos van Ewout hoor, enne..... Volgens mij heb je mijn naam en die van Carmen weer met elkaar verwisseld . Lynn is verkouden niet Djurra (tenminste niks van gehoord toch Carmen?? ) @Agnes:Gefeliciteerd met je moeders verjaardag alsnog!!
sorry meiden, ben wat weinig actief de laatste tijd heb het wat moeilijk. maar heb besloten om terug wat actiever te zijn. zal even updaten. Elyesa is ondertussen al 7 maanden (wat gaat de tij snel) meneer heeft al 4 tandje hij krijgt ze per 2 iedere keer de arme jongen. vorige week is hij gevallen. ja hij heeft gevonden hoe hij kan staan bij de zetel en mijn schoon zusje lette even niet op en daar ging hij. het velletje tussen zijn bovenlip en tandvlees wast gescheurd en er moest een steekje in. met 4 man hebben ze hem moeten vasthouden maar het was gelukt. was er blij om dat het op die manier kon want anders moest ik hem in slaap laten doen en dat zag ik niet echt zitten voor 1 draadje. volgende week moeten we op consultatie ben benieuwd naar zijn cmters en de kilo's want het is een flinke jongen. groetjes talia
ook allemaal ziekjes hier!! wij zijn vorige week allemaal ziek geweest, en myrthe nog. we hebben het weekend 2 keer op de hap gezten. zaterdag nacht stikte ze bijna, ze heeft een longontsteking, ze heeft er een kuur en een ventolin pufje voor gekregen en ze slaapt bij ons op de kamer zodat we haar goed in de gaten kunnen houden. overdag maakt ze niet echt een ziek indruk, ze slaapt iets meer, vooral tegen de avond begint het met verhoging en hangerig en de fles niet leegdrinken bijna helemaal laten staan. en ze piept en rocheld nog flink is al minder door het pufje maar zodra het uitgewerkt is begint het weer!! we moeten haar goed in de gaten houden bij verandering meteen een arts bellen
Hi, wat goed van jullie om allemaal te stemmen!!! Ewout staat nu al op de 5e plaats! Tis ook gewoon wie de meeste mensen 'zo gek' krijgt om te stemmen, heeft niets met de mooiste foto te maken volgens mij.... maar dat is een heel ander verhaal Wat een ziekenboeg allemaal, wat sneu he altijd als ze zo ziekjes zijn. Je kan zo weinig doen he.... Gewoon extra vertroetelen. Vanmiddag moeten we naar het CB ben benieuwd @Carry...... eh....... weer in de fout
geeft niet, maar dacht blijf het toch noemen wie weet heb je dan sneller door wie wie is!! Goed zeg dat hij al op de 5e plek staat, gister toen ik ging stemmen stond hij op 4!!
Iris heeft vanmiddag voor het eerst een broodje gehad.... ik vond het wel eng, maar Iris vond het heerlijk!!! ze maakte van die heerlijke smak geluiden bij.... en maar naar papa's bord kijken of er nog meer lag!!!
Vervelend al die zieke zeg. heir hebben gelukkig nergens last van , als zit mn hubbie thuis met gekneusde ribben. @ Peggy , Sterkte met Myrthe .. enge dingen zijn dat. @ Djara , leuk joh .. en wat had ze op dr broodje? @ Mouschy , ik kan niet mee doen .. helaas
@ Djara oh wat leuk een broodje eten, zeker spannend, kijken of het ze goed weg krijgt maar het smaakte dus naar meer hihihi. @ Silvie, jammer dat het niet lukt met stemmen, maar toch bedankt! Ewout staat al in de top 5!!! Ben weer terug van het CB; Nou hier zijn de cijvertjes weer; Gewicht; 7380 en de lengte is 65 cm. Hoofdomtrek is 43,2 cm. Vorige keer was het 6870 gr. Dus flink aangekomen deze maand! Ewout heeft 2 prikken gehad in zijn beentjes, bij de eerste prik gaf hij geen krimp, maar bij de 2e barste hij in snikken uit! Nu zijn we thuis en is hij weer super vrolijk! Voorlopig geen prikken meer HEERLIJK
Net terug van het CB met de volgende cijfertjes: Lengte: 68,5 cm Gewicht: 8150 gram Hoofdomtrek: 44,3 cm Leeftijd: 4,5 maand Kortom, mijn "kleine" ventje doet het prima! Groet van Kiki
zo jou 'kleine' man doet het ook heel goed!!! hahaha lekker hoor, ze schelen maar een paar dagen maar toch zijn ze heel verschillend! En hij heeft nu ook zijn voorlopig laatste prikjes gehad? Ewout heeft goed geslapen en heeft eigenlijk nergens last van gehad na de prikjes. Wel lekker voor hem, de eerste keer had hij er behoorlijk last van.... Wat goed dat er zo geweldig gestemd word!!! ik had dit echt NOOIT verwacht Echt super zeg!
Eh,...... ik hoop dat hij het nu weer goed doet. Ik snap er niets van.... Heb het maar overnieuw er ingezet.