Hoe is het met de zieke ukken? Hoop dat het wat beter gaat, vervelend! Fijn dat het goed is gegaan op het CB, Mouschy en Kiki! Lekkere mannetjes hebben jullie hoor, fijn dat het zo goed gaat. Djurra krijgt 14 september weer haar prikken en natuurlijk het CB-bezoek, mijn benieuwen hoe ze is gegroeid. Met name haar dijtjes zijn lekker vol geworden, eens zien of dat ook in haar gewicht te zien is! Ze eet nu elke dag een fruitje en vanaf de 18de van deze maand mag ze ook groente, dan is ze alweer 5 maanden! Vrijdag de 15de mag ze naar de fotograaf bij de Vroom en Dreesman! Heb er zin in en ben reuze benieuwd. Djurra is thuis gek op het fototoestel en begind al luiduchtig te kraaien wanneer ze het ding opmerkt.
ja Britt ook, ze kijkt zelfs al in de lens .. haha.. Wat een flinke man heb jij zeg Kiki!! Hoest met de flesvoeding?
Haha, je herkent hem niet terug, als je nu ziet (en hoort) hoe hij zijn fles leeg drinkt, dan kun je bijna niet geloven dat hij er eerst zo'n moeite mee had. Maar ja, de tiet is leeg dus hij moet nu wel, al zoekt hij af en toe nog wel als ik hem op de arm heb. Zal wel een soort reflex zijn denk ik. Vanmiddag heeft hij nog een ontdooide borstfles gehad en dat ging ook gewoon goed. Dus ipv een makkelijke baby heb ik nu een super makkelijke baby! @mouschy: ook hier duurt het weer een halfjaartje voordat de prikkerij weer start. Zelfde verhaal, bij het eerste prikje nog stoer blijven lachen naar de mevrouw, maar na de 2e was ze toch niet meer zo lief: BRUL! Maar bij het pleistertje plakken was die smile er alweer. Groet van Kiki
Das wel super zeg dat hij het nu zo goed doet met de fles. ik heb heel je verhalen gevolgt en had echt met je te doen. Maar je ziet het, de volhouder wint. Britt krijgt berg ... wie heeft de oplossing??
Er stonde net een artikeltje over in de wij jonge ouders, de uitleg zal ik je besparen maar ... je kunt het proberen, Groet van Kiki
Dus vaseline erop smeren en dan moet ikhet er de volgende dag zo af kunnen schrapen. Nou, dat ga ik morgen maar is doen dan. En die pads, dat is allemaal zo moeilijk te vinden hier. Eerst de vaseline maar. Veel plezier Djara, hoop dat je lekker weer krijgt.
Veel plezier Djara op vakantie!!! als het goed is heb je nog een paar dagen erg lekker weer!!! Silvie wat vervelend dat Britt berg heeft..... ik heb ook geen tips weet alleen dat je het er met een postkaart er af kan halen. Die tip met vasaline lijkt me ook wel goed. Zou wel een mutsje opdoen snachts anders zit het hele bedje onder hihihi Ik heb gisteren weer gecollecteerd voor de kankerbestrijding. Dat is nu al mijn tiende jaar dat ik loop. Je bent er een uur mee bezig maar het geeft een goed gevoel. Mensen geven vaak wel goed dus dat is altijd erg leuk! Ewout was ook gezellig mee in de kinderwagen. Hij is erg vrolijk!
@Silvie, Vervelend zeg"berg" ja je hebt idd van die pads hier waar je het zo mee schijnt weg te kunnen halen!! Jammer dat je die daar niet zo makkelijk kan vinden, maar de vaseline lijkt me een mooie goedkope en niet agressieve oplossing voor haar hoofdje!! Ben benieuwd of dat een beetje werkt!! @Mouchy; Goed dat je voor de kankerbestrijding collecteert!! Wel lekker da je Ewout dan ook gewoon lekker mee neemt, ws krijgt ie heel wat aandacht dan bij de deuren!! @Agnes, fijne vakantie!!!
Hierst goed, volgens mij komen Lynn haar boventanden bijna door, ik zie wat door haar tandvlees boven en ze kwijlt weer zoooo ontzettend, dat ik er bijna wel een bakje onder kan hangen!! Verder is mijn meisje vandaag precies een half jaar Dus..... hierst goed!!
Hee wat leuk gefeliciteerd!!! hahaha leuk he die kleine mijlpaaltjes Nou Ewout is lekker druk dit weekeind, hij heeft het omdraaien helemaal ontdekt. De hele dag is hij bezig zich om te draaien en het lukt hem aardig! Echt heel leuk is dat, hij red het nog net niet op zijn buik maar ik denk dat het over een paar dagen zeker gaat lukken. Hij word helemaal driftig als het hem niet ver genoeg lukt, als we dan een 'handje' helpen dan is hij helemaal blij en ligt hij op zijn buik! Terug draaien probeert hij ook maar dat lukt nog niet. Hij is erg gezellig en kletst de oren van je hoofd hihihi Hij is zo aan het veranderen, de manier van kijken en observeren en in zich op te nemen. Echt heel leuk, heel bewust maakt hij dingen mee heb ik het idee.
zwitsal heeft potjes anti berg helpt geweldig bij elyesa toch anders een half uurtje voor het badje haar hoofdje insmeren met olie en uitwassen als ze in bad zit. groetjes talia
vandaag moeten we om 16.50 uur bij het cb zijn ben zo nieuwsgierig omdat het al 2 maanden geleden is. hij doet het zo goed hij is zo stevig en kan al zoveel fus we zullen zien. groetjes talia
onze jongen weegt 9350gr en is al 75cm groot. hij evolueert vlot en is wat voor op zijn leeftijd. dus ik helemaal trots groetjes talia
Zo, flinke man zeg. Kan me voorstellen dat jullie trots zijn. Britt krijgt ook tandjes hoor, alles zijn het dus de hoektandjes boven in. Heeft zij weer- De puntjes zijn al door, maar ze heeft er echt goed last van.
Inderdaad flinke man! Ik denk dat Milan ook weer flink gegroeid is, morgen mogen we weer. Vervelend dat Britt last heeft van haar tandjes, hopelijk gaat dat snel beter!
cb is leuk de prikken minder!! Wat een grote kiddo,s alleaal lekker zeg, Lynn is het op t moment rustig aan aan het doen!! Gaat niet zo hard meer nu!!