Kathy ... wat raar dat je vanalles verliest. Ik hoop echt voor je dat je test positief is meid. Sterkte met Milan meid..
Ik weet het eigenlijk nog niet wanneer ik nu ga testen. Ik wacht nog eventjes af, zal wel zien hoe lang ik geduld heb.
Wat goed dat hij zo kan zitten. Wat een stoer mannetje. Ik heb dezelfde activity ding aan de box hangen. Leuk is die he? Leuke muziekjes en ze kunnen lekker overal aan trekken en doen Staat je box nog omhoog, ben je niet bang dat hij erover heen klauwtert zo.
Britt haar box staat ook nog ophoog. Zolang ze nog niet zelf kan zitten laat ik hem nog laag .. en ze klauterd nog niet .. En jullie .. hebben jullie de box al naar benee dan?
bij mij staat hij al 2 maanden (5maanden oud)naar beneden. Sterre kan niet zelfstandig zitten (bijna vandaag trouwens), maar al wel staan en vooral zich overal aan optrekken (spierballen echt niet normaa hahahah). Ze lag namelijk in haar bedje op haar buik en toen duwde ze zich omhoog en legde zo haar arm/handje op het randje van het bedje. Dus toen die naar benenden ging hebben we de box ook omlaag gezet.
Nee Ewout ook niet hoor, zitten gaat tegenwoordig goed, en hij valt ook niet echt meer zomaar om, het gaat wel bewust Maar zich optrekken doet hij nog niet hoor
Sterre kruipt en trekt zich namelijk op maar zitten kan ze nog niet. Dan duikeld ze steeds weer om, maar door het kruipen en optrekken moest onze box al naar beneden. Wel jammer, want dan is het baby af zeg maar. Al vind ik dat met zelf zitten ook al een beetje. Dan zijn ze ineens zo groot en stoer als ze zelf zitten.
Ik vind het wel leuk hoor dat ze zo lekker snel gaat. Tandjes, zitten .. en eigen willetje .. heerlijk. Echte mensen zijn het nu.
Goed hé, dat ze van die echt persoontjes worden. Heerlijk! Zo eng, meiden... Djurra had een koortsstuip en is nu nog steeds erg ziekies. Ben me wezenloos geschrokken. Zie hier het verhaal: http://www.ukkiesweb.nl/index.php?p=ukkiediary&u=457
Heb het verhaal gelezen op haar site, dat moet echt beangstigend geweest zijn. Kreeg het koud toen ik het las. Gelukkig gaat het nu alweer beter met Djurra. Hopelijk moeten jullie dit nooit meer meemaken met jullie kleine meisje.
ja tuurlijk .. zou zo leuk zijn als het gelijk raak is. En we hebben de blaren op onze duimen stáan van het duimen .. haha
Ok, ik zal je dan een klein geheimpje verklappen. Zondagnamiddag hebben we getest en er kwam een heel licht streepje op Ook nog geen duivels gezien, morgen test ik opnieuw, hopelijk dan een duidelijke streep. Dan pas ik ook m'n banner aan.
O meid .. dat zou echt super zijn als het nu gelijk raak is. Ik kijk met spanning uit naar je banner ..