Sterkte met het verwerken van het verlies, Kathy... Dikke knuffel! Fijn dat je zwanger bent, ik duim voor een hoger gehalte, van de week!
Sluit me helemaal bij Carmen aan! succes met je zwangerschap en sterkte met het verlies... Ligt allemaal zo dichtbij he..... Ewout heeft 2 fotoschoots achter de rug. Afgelopen vrijdag is hij op de foto geweest voor Olilly, het leuke kleding merk. Hij komt in de 'folder' voor de nieuwe zomer collectie van 2007. Vanaf Febr. ligt dat in de winkel. En vandaag is hij op de foto geweest voor de Zeeman. Hij heeft een heel lief SNOOPY pyamatje aan! Die folder komt in de eerste week van 2007 uit, dan ligt hij dus in heel NL op de mat! Als je meer avonturen van onze kleine man wil lezen en foto's wil zien kan je op de banner klikken onder het berichtje!
Wauw, Ewout wordt een echte ster. Jullie zullen wel fier zijn dat jullie knul zo in die folders verschijnt en dan nog wel met een snoopypyama aan. Jammer dat ik die folder niet te zien zal krijgen.
Wat ik me net bedenk, heb carry al lang niet meer op het forum gezien. Iemand wat gehoord van haar? Hoop dat alles goed is
Kathy, je kan strax de folder zien op internet op www.zeeman.com Super dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Sterkte verder met het verlies.
Laat dan eens weten wanneer de folder uit is hé, kan ik eens gaan kijken Nu je het zegt, het is idd al een hele tijd geleden dat we carry nog gezien hebben. Hopelijk is alles goed daar.
De Zeeman folder komt in de eerste week van 2007 uit. Dan kan je m vast ook op internet zien via hun site!
We houden um in de gaten Mouschy ... Britt heeft gewoon geslapen van 19 tot 09 uur .. Weet niet wat me overkomt zeg ..
Vandaag weer bloed moeten laten controleren, zag er goed uit, de waarden zijn gestegen. De waarden komen overeen met een zwangerschap van 5weken half. Dinsdag moet ik langs gaan voor een echo om te zien of het hartje klopt. Nog steeds bloedverlies.
Jeetje Kathy, vervelend zeg dat je nog bloedverlies heb. Jammer genoeg kan ik er over meepraten .. ik heb er toen 2 weken last van gehad. Ik ga voor je duimen dat alles ok is meid .. Sterkte he, kan me voorstellen dat je je wel wat druk maakt.
Had allang niet verwacht dat ik volgende week al langs zou mogen gaan voor een echo, dit stelt me echt wel gerust. Wat het bloedverlies betreft, weet ik echt niet wat ik erover moet denken, heb het al sinds een dag of 4 na m'n eisprong, is soms erger, soms minder erg. Ik ben iig al blij dat de waarden mooi gestegen zijn, dat is toch al een eerste goed teken. Maar echt zwanger voel ik me nog niet echt, voel me niet misselijk, geen superpijnlijke borsten. Gewoon af en toe wat moe.
Nou je mag idd snel. Fijn hoor. opzich wel fijn dat je geen vervelende kwaaltjes heb natuurlijk, al had je ze nu waarschijnlijk liever wel gehad.
Kathy, succes bij de Verloskundige! wel fijn dat je zo snel langs mag komen! Leuke foto van Ewout, vandaag gemaakt; Ewout zit lekker te spelen in zijn box! Hij zit heel stevig en wil het liefst de hele dag zitten En je ziet zijn tandjes er goed op de foto hahaha.
Hoe is het met jou, Kathy? Ik hoop dat alles prima gaat, meis. Met Djurra gaat het nog steeds niet beter... Ze heeft nu al 12 dagen koorts. Zie hier, in het dagboek: http://www.ukkiesweb.nl/hummel (anders blijf ik typen..)
@ carmen, sterkte met djurra. hopenlijk is de koorts snel weg en die kleine snel beter. nou ons noa gaat de afgelopen weken als een speer zeg. ze heeft zich woensdag, 6 dagen nadat ze uit zichzelf ging zitten, ging ze zich optrekken in de box tot staan. ja dit zijn waarschijnlijk de oorzaken van de korte nachten van de afgelopen tijd. hopenlijk gaat ze nu weer wat langer achter elkaar slapen maar ben er bang voor haha. nou ja alles is ergens goed voor.
@Carmen: geef Djurra een dikke knuffel van mij, dat arm schaap. Hopelijk is ze vlug weer beter hoor. Ik voel me behoorlijk goed voor de moment, voel me niet echt zwanger, maar dat kan nog komen hé.
Hoi meiden, idd al een tijd niet geweest! Mijn meisje is een behorlijk pittig ding om het maar zo te zeggen. Slapen is echt drama hier. 1 keer op een nacht nog wakker is voor ons verwennerij! Vannacht was het 2 keer, maar vaak ook wel 3 tot 4 keer wakker (in de periode van 0:00uur tot 7:00uur ,s morgens) Verder doet ze het heel goed ondanks dat ze erg onrustig is! Kruipen op handjes en knietjes doet ze al een tijdje nu, maar staan en langs dinegn stappen is op het moment "je van het" Ze hield zich aldoor helemaal niet goed vast en ik vond ook dat ze er gewoonweg nog niet aan toe was (omdat ze zich niet vast houdt) Wat een ellende dan zeg! Lynn heeft al heel wat blauwe plekken verzameld! Ook begint dit aapje behoorlijk te klauteren en te klimmen, waar ze op kan klimt ze op, gelukkig gaat ze met de week zich beter vast houden, maar wat houdt ik mijn hart vaak vast op een dag! @Kathy: Leuk om te horen dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd meis, ik hoop van harte dat alles goed gaat met het kleine beebje in de buik! Hoop dat het bloedverlies snel stopt! Ook van mij natuurlijk gecondoleerd met je vader! Het zat er dan mss aan te komen zoals ik begreep uit jou verhaal, maar het zal altijd een shock zijn! Sterkte! @Mama van Noa; Noa gaat ook als een speer zeg! Wat kan dat plotsklap opeens snel gaan dan he! @Carmen nogmaals heel veel beterschap voor je meidje!
Mag ik even tussendoor wat vragen? Ik wil zometeen met diksap beginnen, maar hoeveel kan ik dan geven? Tijn krijgt normaal flessen van 210 en smiddags 1 van 180, die wil ik nu vervangen door diksap en een koekje. Kan ik dan gewoon 180 geven? En doen jullie dat in een ander flesje als de melkfles? Jullie beebjes zijn nl net even ouder dan Tijn, dus ik vraag het jullie maar even. Alvast bedankt! Miekie.
Britt krijgt nog maar 3 flessen. smorgens een 240 fles rond 1300 een 210 fles en avonds voor het slapen een 240 fles. En dan nog dr fruithapje, boterham en groentehap. Britt krijgt rond 1500 uur een fles diksap van ongeveer 120 cc met een ½ liga. Ik heb zon klein flesje met van die handvaatjes eraan zodat ze die zelf vast kan houden. Meestal leg ik haar dan in dr wippertje en dan lekker plat, want zittend lukt het haar nog niet .. haha. Laat je ff weten hoe Tijn het vind?