Neen, het was blijkbaar nog net te vroeg. Het kan goed zijn dat het morgen of overmorgen wel al te zien zou zijn, daarom moet ik volgende week terug. Soms heb ik toch wel m'n twijfels hoor, ondanks het feit dat de gyn zei dat het er goed uitzag. Deze avond toch weer behoorlijk bloed verloren
O meisje ..wat vreselijk zeg. Ik kan me voorstellen dat je je echt klote voelt. Wat een twijfels dan weer he. Maar de gyn zei dat het er goed uitzag? Vertrouw daar dan op meid. Knuff, hou je taai
Spannend Kathy, maar blijf wel hoop houden he meis! Kan me vorstellen dat je zorgen hebt, het ziet er goed uit, dus je vruchtje wordt niet afgestoten! Dat is al heel positief! Deze week heel veel sterkte met de zenuwen die je zal hebben, ik zal de hele week voor je duimen dat je een mooi hartje gaat zien op de echo! Welke dag moet je heen?
Ik maak me nu wel drukker voor de volgende echo dan voor die van gisteren. Gisteren ging ik met het idee dat het al verkeerd zat. Nu heeft de gyn mij echt wel hoop gegeven en ben ik banger voor de volgende echo. In tussentijd ga ik me ook meer en meer aan de zwangerschap hechten.
Ja dat lijkt me logisch jah. Je ben er toch mee bezig he meid, en zeker als de gyn je goeie hoop geeft. Ik duim met je mee hoor meid
Oh Kathy, ook hier blijven we volop duimen hoor. Je zal zien dat je ukkepukje er volgende week al heel anders uitziet. Compleet met luid kloppend hart. Groet van Kiki
Nou je houd het wel spannend Kath! ben benieuwd... ik heb toen ook met 5 wkn een inwendige echo gehad, en toen konden we het vruchtzakje zien, met een kloppend hartje... Blijf gewoon positief, dan komt het zeker goed! En hebben jullie allemaal gezellig Sinterklaas geviert? wij wel dinsdagavond! was erg gezellig samen met mijn schoon ouders. Voor foto's moet je op mijn banner klikken!
Pfff, het bloedverlies wordt er echt niet minder op. Merk wel dat het telkens naar de avond toe meer wordt, dus na een dag actief te zijn wordt het blijkbaar erger. Hou me zo rustig mogelijk, alleen gaat dat niet altijd doordat ik moet gaan werken. Daar laat ik nog niks los van de zwangerschap, want ik krijg in januari m'n vast contract en zou het echt niet willen mislopen.
Oh lieverd, naar hoor, die onzekerheid. Misschien een gekke vraag, maar is het helder dun bloed wat je verliest of meer dik en slijmerig? Ach, het doet er eigenlijk ook niet toe. Ik hoop echt voor je dat je komende dinsdag meer duidelijkheid krijgt. Sterkte, Groet van kiki
@Kiki: Het is wat afwisselend het bloedverlies. Na de echo, heb ik slijmerig bloedverlies gehad, nu is het weer dun helder bloed. Vandaag was het ook weer een pak minder. Deze ochtend heb ik voor de eerste keer deze zwangerschap moeten overgeven. Weet nu niet of ik het als een goed teken moet aanzien of niet en m'n humeur wordt er eigenlijk ook niet beter op. Vind het wachten tot dinsdag nu wel erg lang beginnen duren. Ik durf me echt nog niet aan ons wondertje te beginnen hechten, alhoewel ik niks liever wil.
Kan me voorstellen dat je dat nog niet durft. Nog 3 nachtjes slapen en dan zie je je kleine wondertje weer en wedden dat alles ok is? Hou je taai meid
Toen ik zwanger van Mike was was ik ook heel bang voor een miskraam, ik had voor zijn zwangerschap namelijk een miskraam gehad! Toen ik de eerste keer moest overgeven was ik met mijn ex schoonzusje, en die zei toen: Als je moet overgeven is vaak een teken dat het kindje erg sterk is en dat je het niet zomaar verliest! Ik weet niet of dit een fabeltje was, maar wel een geruststellende gedachte, en voor mij heeft ze gelijk gehad want ik kreeg een gezonde zoon Succes meis! Op naar dinsdag voor een mooooie echo!
Gisterenavond heb ik veel bloed verloren in combinatie met verschrikkelijke buikpijn. Vandaag weer helemaal niks meer, geen bloed, geen buikpijn. Heb er geen goed oog op.
Kan ik me voorstellen jah. Als je zon buikpijn heb gehad en onwijs veel bloedverlies. He bah meid ... laat het nou gewoon wel goed zijn ..
He bah meid .. ik hoop echt voor je dat je dinsdag een onwijs mooie echo heb, maar zoals ik het nu allemaal lees ben ik er niet zo zeker meer van .. Jij?
Zoals ik eerder al laten blijken heb, ik ben er helemaal niet meer zeker van. Ik zal verrast zijn, moest ik een goeie echo krijgen. Ik ga er echt met het idee naartoe dat er niks of toch niks goeds zal te zien zijn. Ik heb al van het beginaf het gevoel dat het niet zo goed zit, mede door het bloedverlies. Vorige week heb ik terug hoop gekregen met de echo, maar sinds woensdag is de hoop weer stilletjes aan, aan het wegebben. Ik wil dit kindje doodsgraag, maar ik vrees er echt wel voor.
Ja tuurlijk wil je dit kindje heel graag en het zal ook echt heel veel pijn doen als het niet zo mag zijn. Misschien is het ook wel het beste om er heen tegaan dat het niet goed is, dan kan het je alleen maar meevallen. Ik hoop zo met je mee dat het wel goed is en dat je een mooie echo krijgt. Toen ik net zwanger was had ik ook steeds het gevoel dat het niet goed zat, en dat bleek ook wel , want ik was natuurlijk zwanger van een tweeling en 1 kindje heeft het niet gered. Knap van ons lichaam, gevoel, dat we dat herkennen he?
Nou Kath.... meid toch.... ik hoop maar dat alles goed is... morgen zal je het weten, heel veel succes!