wow! mooie foto's Silvie! Gaat alles goed? Bijna 20 weken alweer...gaat snel! Weet je het geslacht ook? Kathy fijn dat het verder goed is met de baby. Nu maar genieten!
Alles was goed...alles zit erop en eraan..gelukkig. En we weten het geslacht .. maar deze keer gaan we proberen het niet te vertellen .. hoop ik
Spannend hoor Silvie! Van Tijn hebben we het ook stil gehouden, tegenover iedereen. Had me alleen n x verpraat bij een collega....oeps! Leuk joh, jullie geheimpje! Geniet er maar lekker van al dat gekriebel in je buik!
Vandaag weer naar het cb geweest en weer mooie cijfers: bijna 12 kilo en 78 cm. Milan doet het prima, ze waren dan ook weer erg tevreden. Ze verwachten dat hij voor z'n 1e verjaardag loopt, ben benieuwd
ik moet de 20e weer heen voor Lynn haar APK! Denk niet dat ze meer zo groot zal zijn. Ze zit nu in rustiger vaarwater wat betreft haar groei! Maar volgende week zal ik meer weten!
Ik merk het bij Milan ook hoor. In vergelijking met voorgaande keren is hij nu in 2 maanden tijd "slechts" 500 gram aangekomen.
Inderdaad een grote man! Enne.. heb je geen foto? Ik ben wel benieuwd hoe hij er nu uitziet! Hoe is het verder met Milan?
Tuurlijk heb ik een foto Het gaat heel erg goed met Milan. Had een loopkarretje bestelt via internet en gisteren ontvangen. Daar loopt ie nu parmantig achter ( al moeten we er wel bij blijven, want anders rolt ie te snel ). Verder begint hij echt z'n eigen willetje te krijgen en blijkt het een echte driftkikker te zijn. Als hij z'n zin niet krijgt............ Eten en slapen gaat allemaal prima, kortom een tevreden mannetje. Het enige wat hij niet heeft is haar Hoe is het met jullie kids? Hebben jullie nog een foto, ben ook erg benieuwd?
Hier gaat ook alles perfect... Iris heeft het stappen ontdekt. ze wil het liefst de hele dag met je aan de hand door de kamer lopen. vermoeiend maar wel erg leuk! fotoos van iris staan op www.iriswielstra.beebiesite.nl