Een foto van mijn mooie meisje, achter haar loopkarretje, waar ze steeds beter mee uit de voeten kan!
Lynn vind haar loopauto waar ze in kan zitten ook geweldig, alleen zijn ze daar op het cb dus niet zo over te spreken ivm de heupjes. ik laat Lynn er nog wel in, maar nooit te lang! wat ze nu achter haar loopauto doet, doet ze alleemaal zelf, dus ik laat haar lekker haar gang gaan, het nadeel van zo,n loop duw autootje is dat ze idd zoals Maryloes al zei soms net even te snel vooruit gaan en dat kunnen die kleine beentjes dan niet bij houden! Maar moet zeggen ze leert er wel steeds beter mee overweg te gaan, en wandelt er echt al stukjes mee!
Zon auto lijkt me ook leuk dat ze zelf ergens kan komen. Niet voor heel de dag natuurlijk, maar af en toe is een min of 10 moet toch wel kunnen?
Ja, dat vind ik ook. Ik wilde er ook eentje kopen, maar Geert wil het niet... Gekke vent! Maar ja, we zien wel wat we tegen komen....
Joehoe, we hadden ons ingeschreven voor een nieuwbouwproject en vandaag hebben we te horen gekregen dat we zijn ingeloot! Helemaal blij
@maryloes, gefeliciteerd en meiden hebben jullie gezien dat we al 100 pagina's volgebuurt hebben. een mijlpaal haha. liefs femke
Hier nog een februarie moeder. Patrick is een heerlijke knul geworden zoals je hieronder ziet. We zijn dan ook apetrots op hem.
Gefeliciteerd MaryLoes...kan me voorstellen dat je blij bent. @Esther .. gezellig dat je mee komt Kletsen ...lekker mannetje heb je hoor. @ mama van Noa ... we gaan lekker .. op naar de volgende 100
Leuk dat je er bent Esther, leuk mannetje heb je! Ik zal even proberen om een link te plaatsen van ons toekomstige huisje. Zoals het er nu uitziet gaan ze april 2007 bouwen en is de geplande oplevering begin 2008. Duurt dus nog even, maar we hebben geen haast. Geeft ons ook alle tijd om ons eigen huis te verkopen en alles voor het nieuwe huis uit te zoeken. Ben helemaal blij http://www.delingebuurt.nl/woningen/juni.html
Leuke huizen Maryloes! Ziet er heeel sfeervol uit zoals ik het zie, duurt nog wel even, maar als je geen haast hebt zeker de moeite waard van wachten lijkt mij! @Esther, leuk dat je mee kletst over je mooie mannetje!
Iedereen de kerstdagen weer overleefd? Het was weer heel gezellig, maar toch ook altijd weer fijn als het allemaal weer achter de rug is Morgenvroeg vertrekken we met vrienden naar Zandvoort, alwaar we ook oud en nieuw gaan vieren. Mocht ik hier niet meer komen, wens ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2007!
Nog 1 feestdag te gaan en dan pas weer de paasdagen, eindelijk weer "gewoon" eten ipv het geschrans van de afgelopen dagen (ja ik spreek voor mezelf ) Maar omdat er hier mama's zijn met een even oud kindje als onze Leo, even een vraagje (had 'm ook bij voeding gesteld, maar ik ben niet zo geduldig aangelegd om op een antwoord te wachten, dus daarom hier ook nog eens) Leo spuugt vaak. Na elke fles laat hij een fikse boer, maar dan kan het zo voorkomen dat hij nog tot na zijn slaapjes flinke flutsen prut uitspuugt. Dit doet hij ook na zijn fruit, ca 15 minuten na de tijd, blups, weer een flots. Uit voorzorg heeft hij continue een slabbertje aan, zodat ik meteen kan vegen als er weer zo'n plens uitkomt. Als hij in de auto zit, een beetje achteroverhangend, dan gaat hij er mee gorgelen (sorry voor de personen met een zwakke maag) en het lijkt erop dat hij er helemaal geen last van heeft (ikke deste meer, ik ben de wasvrouw) Het lukt dus bijna niet om "schoon" de deur uit te gaan en daarbij kan ik de spuugdoekjes niet aanslepen. Wie heeft dit ook? Of heeft iemand tips om het spugen tegen te gaan? Groetjes van Kiki
Djurra heeft dit ook, soms in meerdere dan weer in mindere maten. Djurra had/heeft reflux. Ze spuugt niet meer in een fikse boog, maar gooit er wel regelmatig een mondje (of wat) van het een of ander uit. Fruit, melk, pap etc. Geen vastere voeding als brood. Wanneer Djurra niet zo lekekr is, dan speelt het meer op (zal wel een zwakke plek zijn) Djurra krijgt Friso Comfort. Die verdikte troep. Eerder kreeg ze Nutrilon A.R, dieetvoeding. Vervelende troep waar je snel maagpijn van krijgt.. Gelukkig kan zij het daarom nu ook met friso comfie af. Maar wat het bij jou ventje is? Geen idee...