Het klinkt bekend hoor. Britt heeft het ook. De ene komt komt er niets terug en de andere keer komt er zelfs nog wat terug als ze al de nieuwe fles weer moet. Ze heeft ook altijd een slabbertje om .. heb nl geen zin om 3x perdag dr shirtje te verschonen. Last heeft ze er niet van ... en idd wat Carmen ook schrijft, vaster voedsel komt niet terug, maar dr fruit, fles of groente dus wel. Zou het iets met de leeftijd te maken hebben? Omdat ik dus begrijp dat de meeste kindjes er rond deze leeftijd last van hebben? @ Maryloes ... is het gezellig? @ Kathy ... hoe gaat ut met je zwangerschap, is het vloeien al gestopt? Meiden .. allemaal de beste wensen voor 2007 en laten we er een gezond jaar van maken
@Silvie: Het vloeien was een week gestopt, gisteren is het terug opnieuw begonnen, maar nu lijkt het weeral minder. Verder ben ik behoorlijk moe en dat beschouw ik dan maar als goed teken. Maandag mag ik weer op controle. Iedereen een schitterend 2007 toegewenst!
vervelend dat je blijft vloeien zeg. Ik hoop dat het snel stopt voor je meis .. iedereen een gezond en gelukkig 2007
@Kathy:Fijn dat het minder wordt, hopen dat het straks helemaal gaat stoppen, kan me voorstellen dat je het wel erg vervelend vind! Over het spugen, Lynn doet het af en toe, maar bijna niet meer, dus heb ook weinig tips helaas!
Ik heb ook heeeeeeeeeeeeeel mooi nieuws! ik heb getest op de 1e kerstdag, op vakantie........... en ik ben ZWANGER! Ik voel me goed, maar ik voel me wel al echt helemaal zwanger hahaa mijn buik rommelt lekker en mijn buik is ook al mega opgezet... zal wat worden haha We zijn 2 weken heerlijk naar de zon geweest. Naar Israel, Eilat. Het was erg mooi weer en we hebben daar mooi gedoken. Alleen toen ik wist dat ik zwanger was/ben heb ik niet meer gedoken. Ewout is heel ziek geweest de eerste week, alles liep er uit, van boven en beneden, heel zielig. We zijn daar ook naar een dokter geweest... En nu is onze kleine man weer ziek, mega grieperig... We gaan vanmiddag hier naar onze eigen huisarts. Ewout is nog nooit ziek geweest, en nu voor het eerst 2x in 2 weken tijd Meiden allemaal een super 2007 gewenst!
Meiden ik breek even in: Mouschy gefeliciteerd! Geweldig hoor! En wat leuk dat er al een heel stel van jullie weer zwanger zijn! Pim
Mouschy van harte gefeliciteerd! Super zeg! Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar, veel geluk en gezond voor 2007! Wij hebben het echt heerlijk gehad in Zandvoort. We hebben enorm geboft met het weer, overdag droog, dus we hebben lekker gewinkeld in Haarlem en lekker aan zee geweest. Ook nog gezwommen met Milan, lekker gegeten. Kortom, een heerlijk weekend!
Ook vanaf hier van harte gefeliciteerd, Mouchy! Super zalig voor jullie, geniet er maar van meis. Heerlijk Haarlem! (daar woon ik) Fijn stadje hoor. Wat fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad. Met Djurra moeten we weer naar de kinderarts: http://www.ukkiesweb.nl/index.php?p=ukkiediary&u=457 We worden er inmiddels een beetje frustie van.... (en heel sip) We wandelen zoveel (kinder)artsen af. Ik hoop maar dat 2007 vanaf nu garand staat voor bergen gezondheid en geluk voor mijn Djurrepur!
Hihihi, dank dank.... leuk hoor al die reacities! We zijn gisteren met Ewout naar de HA geweest en hij heeft bronchitus... echt heel sneu. Hij klinkt zoooooo benouwd... hij heeft een ab kuur gekregen. Nu maar hopen dat hij snel weer opkapt. Succes met Djurra! tis niet leuk om je kleintje zo zielig te zien
Jeetje carmen, wat vervelend dat het niet goed gaat met Djurra! Hopelijk gaat het snel beter, heel veel beterschap in ieder geval!