Vanochtend weer APK gehad: 9815 gram, 75 cm en 46,3 cm hoofdomtrek, 8,5 maand oud. Volledig goedgekeurd dus weer. Groet van kIki
Leuk he ff zo'n APK haha Ewout staan in de ZEEMAN folder, ik heb hem net opgehaalt bij de Zeeman die dit is pas geldig vanaf 10 Jan. Het is een A4 tje met maar 2 kantjes, en op de ene kant staat Ewout heel groot! Hij heeft een blauwe broek aan en een Tshirt en vest en daar staat op; WINNER. Maar ik heb dus net pas die folder gezien en er word volgende week mee gefolderd dus dan kan je hem op je mat verwachten! Erg leuke foto vind ik zelf Wink Met onze eigen SNOOPY sokken aan haha. wat ik wel vreemd vind is dat hij eerst met een Snoopy pyama in de folder zou komen. Want die foto is ook het eerste gemaakt.... beetje vaag. Misschien komt ie nog, want dat was helemaal een leuke foto geweest!
Heerlijk mannetje Mouschy. En Kiki .. dat zijn weer mooie cijfertjes zeg. Hij gaat lekker die man van jou
Jeetje Silvie wat vliegt de tijd voorbij... Het staat me nog zo vers in het geheugen dat je bijna met het schaamrood op je wangen het goede nieuws vertelde dat je een 2e kindje krijgt en nu? Je bent potdikkie al over de helft! Heb je nu zelf ook de beleving dat het omvliegt? Groetjes van Kiki
Ja het gaat wel heel hard hoor. Ben gewoon al weer (op 1 dag na) 23 weken zwanger Niet normaal toch? We zijn aan het aftellen nu ...
Had er nog niet op gelet dat je alweer de 20 weken gepasseerd bent. Wat vliegt de tijd toch vlug. Over enkele maanden zijn onze kids alweer een jaar.
hou maar op... het gaat echt veel te hard. nog een maand en dan is iris alweer een jaar..... ik had niet gedacht dat een jaar zo snel voornij kon gaan......
Bizar he!? Ik vond de tijd altijd al wel snel gaan, maar dit eerste jaar met Milan is wel zo snel gegaan!
Ik heb laatst al een shirt besteld voor Ewout zijn verjaardag die hij dan aan krijgt. Met een leuke text er op. Maar dat duurt nog wel ruim 3 maanden vind het al zo snel gaan! Hoeveel maanden zitten er tussen jullie kids Syl en Kath? Bij ons zit er 14 maanden tussen als de baby word geboren begin Sept.
Nou bij ons 1 jaar en 14 dagen ongeveer. Ligt eraan of die kleine optijd komt. 16 maanden toch Mouschy?
Ja je hebt gelijk een maand of 16 bij ons Maar eerder 15 omdat Ewout van eind April is en de beeb in de eerste week van Sept. word verwacht....
Tussen mijn beebs zal er 16 maanden zitten. Net terug van de echo en alles was super. Volgens de berekening van de gyn was ik nu 10weken1dag zwanger, maar volgens de echo 11weken1dag. Dus de baby zit een week voor op de datum en 3 augustus wordt dus aangehouden als uiterste bevaldatum. Hartje klopte 165 keer per minuut. Nekplooimeting was ook prima. Eerst lag hij te slapen, maar eenmaal hij wakker was, was hij superaktief. Het zag er allemaal prima uit.
Mooie echo Kathy! En geweldig te horen dat je niet meer vloeit! Wat een goede berichten allemaal.... Heerlijk! Hier is Lynn weeeeer ziek, ws morgen maar weer naar de huisarts, morgen is Mike ook jarig hij wordt 6!