Fijn dat alles goed gaat met de zwangere dames! Leuk hoor, ikke wil ook Vervelend Carry, is Lynn verkouden? Milan is ook weer zwaar verkouden geweest, maar gelukkig weer opgeknapt. Alvast van harte met Mike!
vandaag met iris naar het cb geweest. ze is nu 8980 gram en 73 cm.... alles was prima en ze vonden haar een pittige tante. ook heeft ze het 4e prikje gehad. ff huilen maar dat was al snel weer over.
Nog ff, dan kunnen we met zn alle over onze zwangerschap en kids schrijven hier. Ik ben vmo naar de vk geweest. Alles ok .. buik is alleen flink. Normaal schijnt je baarmoeder met 23 wkn rond de 20 cm te zijn en de mijne is al 24 cm. Ws komt dat doordat ik zo snel na Britt weer zwanger ben. Ik maak me niet druk .. alleen maar leuk, zon buik Mijn bloeddruk is ook goed 130/70 .. 20 feb mogen we weer ..
Wat een mooie duidelijke echo! leuk zeg! Ik mag de 19e langs komen bij de VK, ben benieuwd of ik dan ook een echo krijg Wat lekker Syl! alles weer nagekeken, een grote buik, nou ja zo erg is dat nou ook weer niet toch hahaha
Dan ben je bijna 8 wkn zwanger? Mss wel .. zou wel leuk zijn he. En die grote buik .. ach, dat hoort erbij hoor. Ik geniet er iig van ..
Haha, het zwangervirus slaat toe! Ik moet eerlijk zeggen dat we nog wel een 3e willen, maar voorlopig staat de "afspraak" : als Leo 2 is, laat ik mijn implanon eruit halen. Wie weet mag het eerder Oh, nog een dingetje, mijn schoonzus is zwanger en vanavond belde ze: het zijn er 2! Dusssssss, wie helpt er met babysokjes breien? Groet van Kiki PS ben benieuwd wie zich als volgende zwangere komt melden
haha ... idd een virus jah. Duurt ook zo lang niet meer Kiki, volgend jaar april al Een tweeling .. pff .. lijkt me zwaar. Heeft ze al kids of zijn het de eerste?
Een 2ling lijkt me wel heel erg leuk! en het zit in de fam. zowel bij mij als mijn schoon fam. Mijn schoonmoeder is een 1eiige tweeling en mijn moeder ook! hahaha
zou me echt geweldig lijken! ja het zal best heel druk zijn de eerste maanden, maar daarna lijkt het me echt zo leuk!
Een tweeling lijkt me ook wel leuk, maar dan wel als eerste zwangerschap. Maar we hebben het niet voor het zeggen he
Ja haha, een tweeling. Pfff, ze moest er zelf ook erg aan wennen, maar je kan er niet omheen he, je moet wel wennen. De 2-ling worden hun 2e en 3e kindje, ze hebben al een zoontje die in november 2 is geworden. Zit straks dus ruim 2,5 jaar tussen. Ik hoop zo voor haar dat de zwangerschap een beetje soepel zal verlopen. Groet van Kiki
Zeker pittig, een tweeling. Wel heel speciaal en mooi. IK zou er heel eerlijk gezegd niet aan moeten denken om nu alweer zwanger te zijn van een 2de. Ik ben nog zo vreselijk aan het genieten van Djurra (Al wil ik hier echt niet mee zeggen dat je niet van je kindje kan genieten als er een nieuwe beeb in aantocht is hoor, meiden!) In ieder geval wil ik alle tijd en ruimte die ik heb de komende jaren aan Djurra besteden. Misschien komt het ook een beetje doordat Djurra best vaak ziek of onderweg is. Ik zou graag voor een tweede gaan wanneer Djurra 3 of 4 jaar is. Het spelen met elkaar, dat zou dan minder zijn, maar daarvoor kan je als kindje ook prima vriendjes vinden. Mocht ik "per ongeluk" zwanger worden, dan zou ik het niet weg laten halen. Dat zou ik NOOIT kunnen. Maar voor nu: mij voorlopig niet gezien. Al ben ik wel geweldig blij voor jullie en leef ik dubbel en dwars mee!
Als ze 3 of 4 jaar schelen kunnen ze ook leuk spelen hoor. Zie het wel aan mn zusje en ik. Wij hebben het altijd leuk gehad saampies, behalve toen ik ging puberen en ging stappen, toen wilde ze mee .. 12 was ze toen ..