Carmen je moet gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is hoor, dat wij nou van die snelle tantes zijn hahaha Vanmorgen weer voor het eerst boven de WC gehangen......pfffff wat heb ik dat NIET gemist zeg :x ik hoop maar dat het een beetje normaal blijft en niet zoals mijn vorige zwangerschap is....
Toen ik zwanger was van Serjenka heb ik er niet zoveel last van gehad, nu ook weer niet. Meestal toch niet. Gewoon als ik aan een geur begin te denken waar ik echt niet tegen kan, kan ik niet vlug gehad bij de wc zijn.
Ik was juist savonds misselijk. Moest/moet ook echt niet aan aardappelen denken. Als ik dit nu neerschrijf word ik al weer misselijk .. bleeh
Ja ik was toen met Ewout ook savonds misselijk..........echt niet leuk..... en nu hoe gaat het met jullie misselijkheid?
Ik heb er niet zoveel last meer van .. Alleen als ik aardappels ruik Bij Britt ben ik helemaal niet misselijk geweest. Tisdat ik wist dat ik zwanger was, anders had ikhet niet geloofd Hoest met de kids ..? Britt word echt een wijsneus hoor .. zo leuk. Al ik het slapen savonds niet altijd feest..
aan alle zwangere dames, gefeliciteerd. wat gaat de tijd toch snel. en ik denk net als carmen nog niet aan een 2e als het zo is, is het maar anders toch wachten tot ze een jaar of 2 is. we zijn nog zo aan het genieten van haar en het gaat al zo snel. mw heeft al uitgevonden hoe ze kan staan en ergens aan vasthoudend te gaan lopen, trekt zich overal aan op en zorgt dat ze anders kruipend komt waar ze wil zijn. maar dan ook geen pasje teveel. en slapen ja dat is lastig voor haar, met name s avonds. nu begint het weer wat beter te gaan maar vorige weken was ze en verkouden en volgens mij in een sprongetje. ze was elke 2 uur wakker en dat is niet grappig maar ja gelukkig weer voorbij. liefs femke
Het slapen gaan is geen probleem hier, Ewout is zo moe savonds dat hij heerlijk meteen in slaap valt. Hij kruipt niet maar rolt overal naar toe. Als hij er komen wil, komt hij er zeker wel Hij wil ook aldoor staan
Britt heeft vanancht weer sinds lange tijd doorgeslapen. Ik ben er helemaal van opgeknapt zeg. Dat breekt me wel hoor nu ik zwanger ben .. snachts mn bedje uit. Maar ach ... die glimlach is ook wat waard . Al weer 24 wkn vandaag ... gaat echt hard. Britt krijgt trouwens weer een tandje boven .. naast haar voortandjes .. en gister heeft ze "ff" een rondje box gelopen. Mensen, wat gaat het hard zeg
Leuk te horen dat britt nog eens doorgeslapen heeft. Hier heeft Serjenka nog geen zin om te gaan kruipen of om zich op te trekken. Ze is van het idee, is het vandaag niet, dan is het morgen. Die zotte meid. De tijd gaat idd snel, ben ook bijna twaalf weken zwanger. Had het gevoel dat het de eerste keer allemaal veel trager ging hoor.
Serjenka heft gelijk , ze moet nog zolang joh .. Van mij hoeft het ook zo snel niet hoor. En idd .. de eerste zwangerschap ging voor mijn gevoel ook veel langzamer, maar dat komt denk ik ook omdat je nu veel met je kindje bezig ben ..ikbedoel het eerstekindje. Je heb niet zo heel veel tijd om er bij stil te staan
Zijn we er nog meiden? Stille boel hier hoor. Hoest met de kids? Britt doet nu eindelijk naar voren kruipen ipv naar achter. Merk gelijk dat mn huis nog niet echt kindvriendelijk is .. gister lag ze opeens met de koptelefoon in de huiskamer .. haha .. Wilde hem maar gelijk ff bij dr opzetten, maar dat vond ze niet zon goed plan
haha, gelijk heeft ze! Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik probeer Lynn voor m,n karretje te spannen, maar als madammie niet wil.... Maar soms is het zo leuk om daar dan fotoos van te maken! Hier is t weer wat rustiger, Lynn is een behoorlijke tijd ziek geweest maar knapt nu eindelijk weer goed op voor mijn idee! Vorige week vrijdag naar het CB geweest, Lynn weegt nu 9730gram en is 75 cm groot! Dus een lekkere dame! Ook loopt mijn meisje vanaf 3 januari nu aldoor al stukken los, ze loopt nog niet alles want kruipen is veel makkelijker, maar ze loopt dus! (9 maand en 3 weken haar eerste losse pasjes) Dus deze mama is helemaaltrots!
Wat goed carry! Kan me goed voorstellen dat je trots bent! Milan begint nu ook voorzichtig, af en toe "vergeet" hij zich vast te houden en staat hij los. Nu nog de eerste stapjes los!
De mijn-kindje-kan-dit-al-update: Leo zit als ik hem zo neerzet, uitzichzelf doet hij dat niet. En oh ja, nog geen tandje te bekennen... Inmiddels is hij 9 maanden oud en ik zit weer op mijn oude gewicht! Groet van Kiki PS heb ik geen heerlijke (b)engeltjes? (zie banner )
Ja mooie foto's! heb je die laten maken? Carry goed zeg zo'n knappert Morgen de eerste VK afspraak, ben benieuwd Gisteren met Ewout de fotoshoot gehad voor de cover foto van Ouders van nu De foto shoot was erg leuk. Ewout heeft een oranje shirtje aan gekregen en een paarse broek Shocked niet echt iets wat ik zelf bij hem zou aantrekken maar goed... Ewout heeft helaas niet echt zijn beroemde Ewout Smile laten zien helaas. Wel een paar gewone glimlachen, maar niet echt breeduit helaas. Maar goed volgens de fotograaf zitten er wel een paar hele mooie foto's tussen. Hij heeft eerst gezeten op een kleed maar dat had hij gouw gezien, en daarna wilde hij alleen maar staan. Dus ik en een andere vrouw hebben ieder een handje vast gehouden en meneer stond, en zo trots als een pauw. Nu hebben ze foto's gemaakt als of hij aan het wandelen is. En we hebben ook foto's gemaakt dat hij boven mijn hoofd gehouden word, dat vind hij altijd geweldig en dat heeft hij wel met een big smile gedaan. Ben benieuwd wanneer het uitkomt want dat konden ze me zelf ook niet vertellen helaas... Dus gewoon in de gaten houden de Ouders van Nu!
Leuke foto's Kiki! Spannend morgen naar de vk mouschy, veel plezier alvast! En ik hou de ouders van nu in de gaten!
De eerste foto van de baby! de kleine is 8 weken, en we hebben het hartje mooi zien kloppen. Heerlijk gevoel om te zien dat alles goed zit! Ik moet 2 maart weer terug komen op controle!
Super! Blij te horen dat alles goed is. En vanaf nu maar heel goed de tijd in de gaten houden want voor je het weet loop je weer met zo'n dikke toeter! Enne, 8 weken alweer, vergeet je banner niet Groet van Kiki PS Oh ja, de foto's hebben we laten maken. Er staan ook nog een paar in mijn album.
Mooi zeg die foto's. En weer terug opje oude gewicht .. heerlijk lijkt me dat .. duurt bij mij nog wel eenjaartje denk ik Super dat alles ok is Mouschy ..