haha ... leuk hoor al dat gekriebel bij iedereen. Schrijven we hier straks maar wel gewoon verder he .. haha @Maryloes .. ik hoop dat Milan snel opknapt meid .. zielig zeg voor um..
Idd leuk al die kriebels en sinds vorige zaterdag voel ik het letterlijk kriebelen in m'n buik. Tussen gisterenavond en deze morgen baby al 3 keer gevoeld. Zalig gewoon!
Kijk das ff goed nieuws zeg. Heerlijk gevoel he .. Wij voelen het letterlijk kriebelen .. hehe Ben je al veel aangekomen Kathy?
Ik ook nog maar 7 kilo. Al was ik er nog wel 20 te zwaar toen ik zwanger werd nu .. Was bij Britt nl 35 kilo aangekomen
Bij Serjenka was ik eerst 3 kilo kwijt en dan 8,5 kilo erbij, wat betekend dat ik maar 5,5 kilo bijgekomen was. Was ook alles weer kwijt, incl. die 3 kilo die ik eerst kwijt was. Mag van mij gerust weer die kant uitgaan hoor. Lekker makkelijk achteraf. Enige nadeel, is dat ik wat langer moet wachten om te gaan pronken met m'n buik. Nu krijg al een beetje een buikje, maar veel is het nog niet hoor.
Bij serjenka heeft het ook een hele tijd geduurd eer ik buik had. En dan was ik eindelijk trots dat ik ook een 'dikke' buik had en moest die dan weer afgeven ook, heb er dus niet te lang mee moeten pronken. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
Ik hoop dat je buik lekker vlot te zien is meid. Ik had hem al met 8 wkn. en hij zit nu soms best in de weg .. maar ach .. we doen lekker genieten ... want dit is toch wel de laatste dikke buik die ik heb, denk ik
Die buik heeft mij nooit in de weg gezeten. Ik weet niet of het bij ons de laatste keer zal zijn, maar als er nog kindjes komen, zal er toch zeker 5 jaar tussenzitten omdat we nog wat moeten verbouwen aan het huis en dat dit dan niet langer uitgesteld zal kunnen worden. Dan zal wss niet alleen nr 3 nog komen maar ook een nr 4, dan weer lekker kort op elkaar zodat ze ook wat aan elkaar zullen hebben. Maar nu is het zeker genieten hoor.
Jullie zijn nog wel wat van plan .. haha Ik heb echt wel een flinke buik al hoor .. en soms met Britt oppakken enzo zit hij flink in de weg. Je ben niet meer zo buigzaam he ..
Wat een toekomst plannen nog Kathy, leuk hoor! Fijn dat het zo lekker met jullie zwangerschappen gaat, jullie (Silvie en Kathy) hebben natuurlijk al de nodige stress gehad in jullie zwangerschap! Nu heeeerlijk genieten!
Kriebel kriebel kriebel, maar ik kan me nog heel goed beheersen! Bovendien, zolang implanon nog in mijn arm zit, groeit er verder niets in mijn buik. Haha, die Kathy, leuk zo'n grote-gezinnen wens. Ik heb ook altijd geroepen dat ik 5 een mooi getal vind, maar mijn lijf vind 3 echt het maximum. 4 kan alleen lukken als de 3e stiekum met z'n tweeen is. Bovendien krijg ik Michiel er toch ook niet in mee, die is nu een beetje aan het idee aan het wennen dat ik errug graag een 3e wil (alles op z'n tijd) Voor nu, dikkerwordende dames onder ons: pas goed op jullie buikjes! Groet van Kiki
Hahaha leuk om te lezen over al die kriebelende buikjes en hormoontjes hihihi Hier groeit het buikje ook al goed hoor, mijn man was gisteren jarig en niemand kan er meer omheen hoor. Ewout had een Tshirt aan met de text; Ik ben STOER want ik word een grote BROER! Iedereen vond het erg leuk!
Nog gefeliciteerd met je hubby meid, En nu kan idd niemand er mee omheen nee. Leuk zon shirt ... Hoe waren de reacties?
Ja de reacties waren erg leuk! iedereen moest er erg om lachen. Ewout stond in het middelpunt van de belangstelling hahaha