Wat lief dat je dat vraagt! Gaat nu zij geen koemlekproducten meer krijgt, goed. geen enge dingen of kwaaltjes meer, wat een rijkdom zeg. Djurra schuifelt op haar billen achteruit de kamer door en kan zich met hulp optrekken tot staan. Ook kan ze al veel woordjes: "mama, papa, ehebbe (hebben!), poe (poes) en omaaaa". Een snelle prater met het hoogste woord die graag lekker (lui?!) op haar billen zit.
Ja hier gaat alles okee, Lynn loopt als een kievit en heeft t kruipen ook niet meer zo in haar bolletje, lopen is veeeeel interresanter, en niemand, maar dan ook echt niemand mag haar even helpen! Alles lekker zelf doen, en ze vermaakt zich dan ook super best! Tandje nummer 8 is ook door, dus die hebben we ook maar weer! Ben nu echt de laatste bv aan t afbouwen, en ik dacht dat dat zo wel even te doen was, maar heb toch meer last dan ik had verwacht! Ze heeft nu 2 dagen niet bij me gedronken! Ik geniet zooo ontzettend van ons geweldige meidje!
Lekker om te lezen dat het met de meiden Lynn en Djurra allemaal lekker gaat! Lynn is alweer bijna een jaar, leuk hoor dat je zolang bv hebt gegeven! vond je het niet vervelend met haar tandjes? Dat is ook een van de redenen dat ik ben gestopt er mee, Ewout kreeg ondertandjes en die gebruikte hij ook
Toen Lynn net tanden kreeg heeft ze 1 keer gebeten, ik schrok zo ontzettend dat zij daar eigelijk net zo van is geschrokken, en ze heeft mij nooit weer gebeten! Moet zeggen hoe meer tanden ze kreeg des te voorzichtiger was ze eigelijk!
Hmmmm, tanden... dat zijn toch van die kleine gemeen scherpe witte dingetjes die bij kindjes in de kaakjes horen te zitten? Van die dingen waar ze erg vies van gaan poepen en af en toe 's nachts weer wakker voor maken? Ja, zijn dat ze? Nou, hier nog niets te bekennen. Aantal bijtsteentjes: 0
Leo is idd laat met tandjes dan zeg! Maar daar komt vast snel verandering in! Hoe was Ilse met tandjes krijgen dan?
Pfff, die tandjes, zwijg me ervan. Serjenka heeft er nu al 4. 2 onder en 2 boven en er zitten nog 2 klaar boven, en ze doen haar weer verschrikkelijk veel pijn. 1tje zal er wss vlug doorzitten nu ook.
Ewout is ook lekker bezig met tandtjes krijgen... Hij heeft er dus 2 onder al een paar maanden. En nu krijgt hij er 4 boven, bijna allemaal tegelijk. Hij heeft er wel last van, dus ik heb maar chamodent gekocht en het helpt wel volgens mij....
Hier nog een zieke erbij. Gisteren naar de KA geweest met onze meid omdat ze hoge koorts deed en ze blijkt een keelontsteking te hebben. Vandaag gaat het gelukkig weeral iets beter.
Ach wat sneu! hoop maar dat ze snel weer beter word! heb je nog iets meegekregen van medicijnen of zo? Ewout staat in 2 folders! De Zeeman en van Olilly. Voor de foto's en zo moet je even kijken in de Lounge http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 3&start=30
Carry, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag toegewenst! Wij hebben vandaag ook feest, ons nichtje is vandaag 1 geworden!
Serjenka maakt het alweer beter hoor, de dokter had antibiotica voorgeschreven. Geen koorts meer, dat is het belangrijkste. @Mouschy: wat een prachtige foto's weer van Ewout!
Maryloes dankjewel voor de felicitatie! Hier weer een verkouden meisje.... Ze hoest en ze hoest, denk toch maar weer heen aangezien de huisarts toch denkt dat zij ook mss astma heeft! Ik ben zo bang voor longontsteking geworden sinds Mike dit 4x heeft gehad! Nog een maandje meiden en dat is mijn kleine meisje alweer 1 vinden jullie het ook allemaal zooo verschrikkelijk snel gaan?
Lynn blijft bezig he .. vervelend hoor. Kan me voorstellen dat je bang ben voor longontstekking, vooral omdat ze er al zoalng mee loopt. Sterkte meis
Wat sneu zeg die Lynn toch! ik hoop maar dat ze snel weer opknapt. Ewout is ook al aardig lang verkouden, echt niet leuk meer, aldoor snotneuzen en hoesten en zo.... Tja nog een paar maandjes en dan word onze man ook al weer een jaar, gaat zo snel dat eerste jaar! had ik van te voren nooit gedacht. Je hoort het altijd wel van ouders dat ze dat zeggen. Maar nu maak je het zelf mee. Vind deze zwangerschap ook al veel sneller gaan dan toen met Ewout. Ben alweer 10 weken, nog 3 weken en ben door de gevaren zone
Komt ook omdat je druk met Ewout ben. Toen je zwanger was van Ewout was je bijna alleen maar met je zwangerschap bezig, ikke wel nl. En nu hebje het druk zat overdag. 'sAvonds lekekr genieten. Vervelend zeg die zieke kindjes